stoppen met kwark eten?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• stoppen met kwark eten?

ik ben ongeveer 1-2weken geleden begonnen met fitnes en een goede voedingsschema, ik ben erg dun/klein maar ik doe het alsnog.
    Nou is mijn vraag of ik moet stoppen met kwark eten want kben nu sinds vorige week begonnen met kwark eten kdoe het elke avond maar ik vind het zo vies eerste paar dagen ging het moeilijk nu gaat het wat makkelijker maar vind het alsnog vies, de reden dat ik met deze discussie kom is, bij de sportschool waar ik heen ga is er zoeen man die daar ook traint en die vertelde mij dat ik beter een eiwitten shake kon nemen want als ik het niet lekker vind zal het na een tijdje tog ophouden etc.
    dus wat vinden jullie ??

Originally posted by flapdrol View Post
    ik ben ongeveer 1-2weken geleden begonnen met fitnes en een goede voedingsschema, ik ben erg dun/klein maar ik doe het alsnog.
    Nou is mijn vraag of ik moet stoppen met kwark eten want kben nu sinds vorige week begonnen met kwark eten kdoe het elke avond maar ik vind het zo vies eerste paar dagen ging het moeilijk nu gaat het wat makkelijker maar vind het alsnog vies, de reden dat ik met deze discussie kom is, bij de sportschool waar ik heen ga is er zoeen man die daar ook traint en die vertelde mij dat ik beter een eiwitten shake kon nemen want als ik het niet lekker vind zal het na een tijdje tog ophouden etc.
    dus wat vinden jullie ??
    Ik vind het ook niet lekker maar eet het al een paar jaar.
    Je zou een casseine shake kunnen nemen van bijvoorbeeld powersupplements of body en fitshop.

Comment

Probeer effe wat verschillende merken kwark, zit pakken verschil op.
      Ik kan bv kwark uit de delaize niet eten tot kokhalzen toe en die van lidle hap ik zo naar binnnen.

Je kan eventueel ook een traagwerkende shake nemen al shet echt niet lukt, maar dat is dikwijls ook geen aangenaam goedje om te verorberen

Comment

http://forum.bodynet.nl/voedingssupp...ere-kwark.html

Comment

ik zal eens kijken naar die shakes ff die uitproberen,
          ik eet normaal die magere kwark van de albert heijn

Comment

Gewoon vreten zou ik zeggen, je zegt zowiezo al dat je dun bent. Dan moet je gewoon niet zo zeuren en eten. Je raakt eraan gewend ik tenminste. Heb tot nu toe braaf elke dag mijn kwarkje op.

Comment

Die van de aldi is wel goed te nassen. Niet zo`n dikke droge brei, maar gewoon lekker fris zurig.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                Gewoon vreten zou ik zeggen, je zegt zowiezo al dat je dun bent. Dan moet je gewoon niet zo zeuren en eten. Je raakt eraan gewend ik tenminste. Heb tot nu toe braaf elke dag mijn kwarkje op.
                Het leven moet wel leuk blijven soldaat.

Ga jij elke avond zure haring met hagelslag en marmiet eten als je er buff van wordt?

OT: Probeer tonijn of gekookte eieren.. hier zou je zelfs bijna een lekkere salade van kunnen maken, maar maak em niet te lekker he! het moet afzien blijven :P
                Ssssmoking

Comment

anders c1000 magere franse kwark. went vanzelf. vind het inmiddels best lekker te vinden.

Comment

bedankt iedereen voor de reacties heeft me echt geholpen ik ga ff paar nieuwe uitproberen zoals shakes, c1000 kwark en gekookte eieren/tonijn.
                    ik hoop dat die dan lekkerder zijn dan die kwark die ik nu eet
                    nogmaals bedankt iedereen

Comment

Originally posted by Marv View Post
                      Het leven moet wel leuk blijven soldaat.

Ga jij elke avond zure haring met hagelslag en marmiet eten als je er buff van wordt?

OT: Probeer tonijn of gekookte eieren.. hier zou je zelfs bijna een lekkere salade van kunnen maken, maar maak em niet te lekker he! het moet afzien blijven :P
                      ahaha als ik er buf van word wel ja:P, soms is het even niet leuk. Maarja doorbijten is belangrijk imo.

Comment

kiest een zakje whey uit 12 smaken doos om in kwark met beetje magere melk te pleuren.
                        hmm cappucino smaak die maar s proberen

Comment

gadver, nu smaakt mn kwark naar oploskoffie. nou dat weet ik ook weer

Comment

AH magere franse kwark! 80ct groen bakje. Smaakt als yoghurt dat moet lukken!

Comment

27 porties (40g eiwit) voor 26 euro, kan niet zoveel duurder zijn dan kwark.
                              Night Protein van XXL Nutrition - XXL Nutrition
                              Aardbei en chocolade heb ik en smaken allebei prima.
                              check de link maar voor meer informatie.
                              Laissez Faire

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X