Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Kwark Tip: gooi een flinke scheut aardbeien limonade-siroop door je kwark
zo verandert je kwark van vieze zure troep naar een lekkere zoete hap
Welkom Jelle, stel je es netjes voor
siroop is een goede, neem wel een suikervrije variant
189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.
Je geeft zelf aan slank en smal postuur te hebben. Suikers binnen krijgen is dus geen probleem. De kwark is inderdaad niet lekker, je kunt eraan wennen maar als we allemaal eerlijk zijn..het blijft apart. Dus voor jou de tip: doe er wat honing doorheen, wat roos vice, verse sinaasappelsap, etc
Niet zeuren..gewoon STAUWEN! Je hebt kwark en je hebt kwark.. Ik zelf neem kwark voor 't slapen en kies voor ALDI kwark of biologische bazenkwark van AH
ouwe,
je wilt toch groeien? je doet het toch voor jezelf?
nou luister, ik geloof dat een man tegen je zei dat je beter met whey shake's kon beginnen (las ik).
hij heeft natuurlijk voor een deels gelijk, hoe zwaarder je wordt hoe moeilijker je aan je dagelijkse proteïnen komt, daarvoor is whey ook min of meer gemaakt, en om snel opgenomen te worden voor,- en na fitness/sport. dus het is totaal aan jezelf of je het wilt of niet.
maar mijn advies blijft je moet gewoon je kwark blijven op eten als je in Bulk fase bent (natuurlijk voldoen aan je dagelijkse hoeveelheden). maar als je niet vet wilt, of gewoon clean bulken wilt of zoiets neem dan casseine.
Zoetstof erdoorheen al geprobeerd? Doet wonderen voor kwark, eventueel een half schepje whey en je hebt zo "fruit" kwark bomvol eiwitten
Current status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment