geen effect op creatine/noxipro

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Catty View Post
    hallo allemaal

sinds gistrer begonnen met trainen met noxipro en met veel hoop begonnen aan KT.
    ging wel goed maar als ik de review's lees die sommige mensen ervaren dan denk ik "hebben die gasten noxipro lopen snuiven ofzo?"
    ik merkte er vrij weinig van, net als het moeite met plassen, of de crash.
    ook heb ik hiervoor creatine gebruikt maar mee gekapt vanwege 0.0 resultaat en feeling met het spul.
    heb vandaag ook getraind en een behoorlijke schep gedaan maar het was nog slechter dan gister :/
    kan het zijn dat ik immuun hier voor ben? wat ik ook heb is dat als ik "soms" blow, er ook 0.0 van voel.
    alcohol voel ik wel goed

tips en trucs zijn welkom
    thanks
    Denk dat het probleem is dat je wonderen verwacht. Dat je minder 'voelt' van noxipro in de zin dat je niet loopt te stuiteren tijdens je training of een dikke crash acheraf krijgt, dat wil ik best geloven. Maar wat bedoel je met 0.0 effect van creatine ? Je moet niet te veel letten op of je je gruwelijk veel sterker voelt oid. Kijk gewoon eens of je net iets meer gewicht kan pakken of net een paar reps meer kan doen, of een iets langere training kunt doen.
    Ik zou niet weten waarom creatine (in de voor jou juiste dosering) helemaal niet zou werken, maar verwacht niet dat je er ineens een beest van wordt. Daarnaast moet je niet verwachten dat creatine al vanaf dag 1 werkt. Of je nu wel of geen loading phase gebruikt, je zal enkele dagen (met loading) tot 1 a 2 weken (zonder loading) geduld moeten hebben om te zien of het werkt.

Enneh, @jowblob: immuun voor creatine ??? Hooguit heeft een creatine supplement minder effect/toegevoegde waarde als je levels al hoog zijn door eigen aanmaak of creatine-rijke voeding.

Comment

@ijzerkonijn,
      misschien verwacht ik er dan wel te veel van, had verwacht uit de reviews opgemerkt dat je zou gaan stuiteren als een 11 jarig knulletje met 2 liter red bull op.
      ik heb wel het idee gehad dat ik het minder snel opgaf, als voorbeeld: borst flat press; normaal 3x 12 (excl. opwarmset) ongeveer, maar bij 3e set stopte ik rond de 9. Nu ging ik wel tot 12 maar toen had ik ook bijna het gevoel dat de warme chocola mn broek uit kwam lopen.
      BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X