Beste preworkout

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Neej heb het niet over anabolen, maar als jr jong bent maakt je lichaam gwn veel meer hormonen en stofjes aan dan dat je wat ouder bent. Daarom hebben pre workout supps minder effect . Wij (jongeren ) hebben al meer energie, dus er is minder aan te vullen. Ons emmertje hoeft maar een kwart bij gevuld te worden. En die van wat ouderen moet er de helft bij.

Comment

Originally posted by Angelo070 View Post
      Ikzelf gebruik nu 1MR ( One more rep ) en vind het erg goed werken.
      je hebt het hier ook over een potje 1MR van minimaal 50 euro tegenover noxipro van 20 euro.
      zelf heb ik noxipro, en voor mij werkt het wel oké. ik zal het echter niet weer kopen. heb er minder resultaten mee geboekt dan verwacht.
      BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

Neej heb het niet over anabolen, maar als jr jong bent maakt je lichaam gwn veel meer hormonen en stofjes aan dan dat je wat ouder bent. Daarom hebben pre workout supps minder effect . Wij (jongeren ) hebben al meer energie, dus er is minder aan te vullen. Ons emmertje hoeft maar een kwart bij gevuld te worden. En die van wat ouderen moet er de helft bij.
        Dat is onzin, die spreekwoordelijke emmer is bij jongeren dan ook groter. Ik merk zelf in iedergeval wel een verschil door creatine.
        Lid van de 200 club

Comment

Het antwoord woord al gegeven door catty. Het werkt wel maar je haal er geen grote resultaten mee. Maar crea voor jou goed werkt moet je het gwn doen ! Ik zeg niet dat je het niet moet gebruiken. Alleen dat de effecten minimaal zijn

Comment

In preworkouts zit vaak een berg caffeine. Wil jij soms beweren dat dit niet werkt bij jongeren omdat hun lichaam dit stofje al aanmaakt?
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Lees het bericht hierboven dan hoef je deze vraag niet te stellen.
              Het werkt wel, maar minimaal. Ik probeer alleen te zeggen dat je er niet vanuit moet gaan dat je veel beter presteerd. Maar dat de resultaten minimaal zullen zijn.

Comment

Lees het bericht hierboven dan hoef je deze vraag niet te stellen.
                Het werkt wel, maar minimaal. Ik probeer alleen te zeggen dat je er niet vanuit moet gaan dat je veel beter presteerd. Maar dat de resultaten minimaal zullen zijn.
                Ik heb het gelezen en ik ben het er niet mee eens. Jij komt met een stelling waarvan jij er heilig van overtuigd bent dat het zo is, maar enige solide argumenten om deze stelling te onderbouwen heb je niet. Afgezien van wat vage kreten over het aanvullen. Heb jij die zelf bedacht of praat jij iemand na?
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Zelf bedacht hoe vind je hem ? ik word nu begeleid door iemand die ook bodybuilders klaarstoomd voor het podium. En die zei dat ik zo min mogelijk uit moet geven aan pre workout supps. Omdat ... Nou dat verhaal ken je nou wel.

Comment

Pre workout is leuk voor een keer... maar het ligt volkomen aan jezelf hoe je traint, en wat de resultaten zijn...

Zoek het topic op met motiverende filmpjes, dat werkt beter!
                    Make it count!
                    Always look on the bright side of life...

Comment

On topic
                      Originally posted by Tails View Post
                      Ik zit te twijfelen tussen:

Hard!
                      NoxiPro
                      Jack3D
                      NO Xplode

Welk middel is naar jullie mening de beste preworkout of welk gebruiken jullie ?
                      Jack3d echte aanrader, niet duur, goede smaak en knallen!!
                      Rush van Stacker is ook goed, vergelijkbaar met jack3d, mss zelf iets straffer

Comment

Ik dacht die pre-workout boosters vooral werkte op nictrice oxides (NO). Maar als ik het goed begrijp zou je dus je creatine niet stop moeten zetten als je een pre-workout gebruikt? Ben hier niet zo in thuis, nog nooit een pre-workout gebruikt vandaar. Ik meende te lezen dat er ook verschillende soorten creatine in die pre-workout zaten, maar zijn die dan niet zo goed als gewone monohydraat?

Hier een artikel over NO-producten: Bodybuilding.com - 6 Vein-Popping Reasons To Use Nitric Oxide Supplements!
                        Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by VanKuip View Post
                          Pre workout is leuk voor een keer... maar het ligt volkomen aan jezelf hoe je traint, en wat de resultaten zijn...

Zoek het topic op met motiverende filmpjes, dat werkt beter!

klopt en daarom worden er vaak pre-workouts gebruikt , omdat je die motivatie dus ergens vandaan moet halen. Na een hele lange zware werkdag ben ik moe.. anderhalf schep Crack V3 en ik druk weer lekker 45 45 bench press.. daar doe je het juist voor, het heeft ook voordelen als herstel amino zuren BCAA's en crea..

Originally posted by Tails View Post
                          Ik zit te twijfelen tussen:

Hard!
                          NoxiPro
                          Jack3D
                          NO Xplode

Welk middel is naar jullie mening de beste preworkout of welk gebruiken jullie ?
                          Meningen verschillen per persoon per lichaam... elk lichaam reageert er anders op, mijn lichaam reageert er blijkbaar best wel gevoelig op, voorbeeld mijn maat waarmee ik train heeft 3 schepjes crack V3 nodig en ik anderhalf..

No Xplode, werd ik wazig en kreeg ik naderhand een vette crush en werd ik misselijk van. dus kort: doe mij maar een snuifje crack revolutions !!
                          Last edited by ibs0n; 19-01-2012, 14:51.
                          If life gives you lemons, make lemonade !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X