Welke supplementen heb ik nodig

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke supplementen heb ik nodig

Ik heb het gevoel dat ik in een soort dip zit, ik train nu 2 jaar zonder enige supplementen, ik probeer wel 3 keer per week pasta te eten, en eet bijna elke ochtend brinta. ik ben 1.86, weeg 74,5 kg en mijn vetpercentage is 13,4%
    Ik ben sinds een week 18 geworden en vind dat het tijd word voor supplementen, suggesties? zo ja, welk merk en type.
    No pain, No gain.

heb je een fatsoenlijk voedingsschema?
    zonder dat hebben supplementen totaal geen nut.

Comment

Als ik ook even mag inbreken in dit topic,,

Ik heb precies dezelfde vraag als Matthys074. Ik train nu 6 maanden, 3/4 x in de week.
      20 jaar, 1.90 m lang, 70,5 kg en een vetpercentage van 13,74.
      Ik neem nu na elke training een shake met het volgende: Vol glas melk, beetje yoghurt, 1 banaan, brinta en 3 maatscheppen van dit: http://www.sportvoedingkopen.nl/Eiwitten

Ik ga augustus op vakantie, dus het is de bedoeling om vanaf nu 8 maanden te gaan knallen, om het zo maar even te zeggen haha.

Comment

lijkt mij een verkapte reclame post. ik hoop voor je dat ik ongelijk heb.
        Zoiezo geld ook voor jou dat die shake geen nut heeft zonder fatsoenlijke voeding.

Comment

Start eatin.. supplementen zijn er om je iets sneller te laten herstellen en je trainingen wat aangenamer te maken..

Voeding is er om te groeien.. als jij niet je benodigde gezonde kcals binnenkrijgt heeft het totaal geen zin om supplementen te nemen..
          "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Oke dan. En wat verstaan jullie onder een fatsoenlijke voeding?

Comment

Originally posted by c0v3rmy4ss View Post
              sticky's lezen aub, dat zal een hoop vragen doen verdwijnen

Comment

Originally posted by c0v3rmy4ss View Post
                Elke dag 6 a 7 maaltijden nuttigen. Eindigen met een bak kwark voor het slapen, is een langzaam eiwit, dit hersteld je lichaam als je slaapt. Verdeel je e/k/v over de aantal maaltijden die je hebt. Lees ook even de sticky's bij voeding. Daar kun je al heel veel uithalen.
                Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Holy moly, er staat een topic of 300 over voeding haha. Ik ben echt een leek op dit gebied met voeding, eiwit etc. Wat betreft mijn voeding, ik heb totaal geen standaard ritueel om het zo maar even te noemen..

Comment

Hier een voedingsschema
                    Attached Files
                    No pain, No gain.

Comment

Dankjewel Matthys. Ik ga proberen iedere dag me aan dit schema te houden! Is het dan ook al verstandig om met shakes te gaan werken?

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                        heb je een fatsoenlijk voedingsschema?
                        zonder dat hebben supplementen totaal geen nut.
                        vind dat soort beweringen altijd een beetje jammer van deze site.. hoe kom je erbij dat supplementen totaal geen nut hebben zonder een fatsoenlijke voedingsschema..

Heb altijd het gevoel hier dat mensen die zich wel aan een strikt voedingsschema houden zich altijd aangevallen voelen door dit soort posts...

Met supplementen kan je ook een heel eind komen...

Comment

Het woord supplement betekent aanvulling. Producten die supplementen zijn, zijn bedoeld als aanvulling op je normale voedingspatroon. Dus je bekijkt eerst wat je voedingspatroon is en of je ergens wat tekort komt. Kan je dat tekort niet compenseren met "normale" voedingsmiddelen dan kan een supplement uitkomst bieden.
                          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
                            Elke dag 6 a 7 maaltijden nuttigen. Eindigen met een bak kwark voor het slapen, is een langzaam eiwit, dit hersteld je lichaam als je slaapt. Verdeel je e/k/v over de aantal maaltijden die je hebt. Lees ook even de sticky's bij voeding. Daar kun je al heel veel uithalen.
                            Nou. niet 7 maaltijden nuttigen. maar aan je dagelijkse KEV komen.
                            Never send a boy to do a mans job!

Comment

Waarom zou iedereen een strikt voedingsschema moeten hebben? iemand die een vraag stelt over welke supplementen die zou kunnen gebruiken, wil toch niet perse een voedingschema? maar dat antwoord krijgt die hier wel altijd..

So what, dat hij het makkelijk aan wil doen met supplementen en niet een strikt voedingschema wil??

Omdat JIJ het wel systematisch aanpakt met een schema, zouden supplementen niet voordelig kunnen zijn voor iemand die een beetje wil gainen en wat meer definitie wil?.

Niet iedereen wil hier een bodybuilder worden die om het uur aan zijn volgende maaltijd moet denken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X