Welke supplementen heb ik nodig

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dan doe het toch lekker niet? mij een zorg.

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
      Dan doe het toch lekker niet? mij een zorg.
      Ik begrijp dat je iemand eerder een voedingschema aanraadt dan supplementen, maar zeg dan niet dat supplementen totaal geen nut hebben zonder een voedingschema..

Comment

Originally posted by ChubbyDonkXL View Post
        Ik begrijp dat je iemand eerder een voedingschema aanraadt dan supplementen, maar zeg dan niet dat supplementen totaal geen nut hebben zonder een voedingschema..
        Zo goed als geen nut dan.

Maar doe lekker wat je zelf wilt, het is niet mijn geld.
        Lekker betweterig weer...

Comment

Om on-topic toch ff te helpen..

TCM van olimp (creatine) heb ik persoonlijk het meeste resultaten mee geboekt.

Whey proteine shake na het trainen, evt casein voor het slapen. (zou van veel verschillende merken kunnen zijn, ligt een beetje aan je budget)

Je zou ook voor het trainen een pre-workout kunnen nemen voor meer energie en kracht, daar heb je ook heel veel verschillende merken in (ligt een beetje persoonlijk welke het beste voor je werkt) zelf heb ik het meeste effect bij producten van BSN: zoals NO-Explode, en de nieuwe is ook heel goed Hyper-FX

Glutamine zou je evt ook kunnen toevoegen (zou ook van Olimp kunnen en MHP glutamine-sr is ook goed)

Comment

De genoemde supps hebben mijns inziens weinig zin als je niet voldoende eet. Je moet het zelf weten, maar het is geld weggooien.
            Ik zou idd eerst aan de slag gaan met een eetschema, dat is ook nodig als je alleen maar voor een fitnesslook gaat. Goede voeding is key en geeft je 95% van je resultaat. De supps ca. 5%, dus daar pas mee beginnen als je schema kloppend is.
            Even voor de duidelijkheid; ik zeg dus niet dat je geen supps moet nemen, maar wel in combinatie met een eetschema.

En chubby; als je de laatste 16 maanden 1,5kg hebt gewonnen met trainen lijkt het me niet op zijn plaats om dergelijke commentaren/adviezen te geven. Ik vind niet met een dergelijke gain niet dat je ergens profijt van hebt gehad. Als dat door de crea komt heb en je stopt ben je die 1,5kg zo weer kwijt, want dat zal dan dus wel grotendeels intermusculair vocht zijn.

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
              De genoemde supps hebben mijns inziens weinig zin als je niet voldoende eet. Je moet het zelf weten, maar het is geld weggooien.
              Ik zou idd eerst aan de slag gaan met een eetschema, dat is ook nodig als je alleen maar voor een fitnesslook gaat. Goede voeding is key en geeft je 95% van je resultaat. De supps ca. 5%, dus daar pas mee beginnen als je schema kloppend is.
              Even voor de duidelijkheid; ik zeg dus niet dat je geen supps moet nemen, maar wel in combinatie met een eetschema.

En chubby; als je de laatste 16 maanden 1,5kg hebt gewonnen met trainen lijkt het me niet op zijn plaats om dergelijke commentaren/adviezen te geven. Ik vind niet met een dergelijke gain niet dat je ergens profijt van hebt gehad. Als dat door de crea komt heb en je stopt ben je die 1,5kg zo weer kwijt, want dat zal dan dus wel grotendeels intermusculair vocht zijn.
              Zoals je kan zien post ik bijna nooit. Dus weet je me huidige stats niet.

Weeg nu 70kg ripped met een bf van ong 5-7% en dit allemaal met geen voedingschema en veel supps.

Post history zegt niet alles..

Comment

Post history zegt niet alles..
                Ben ik het mee eens, maar je ziet zelf toch ook in dat het zo goed als geen nut heeft?

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                  Ben ik het mee eens, maar je ziet zelf toch ook in dat het zo goed als geen nut heeft?
                  Het heeft geen tot weinig nut als iemand heel slecht eet. Maar waarom zou je er meteen van uit gaan dat iemand zonder schema slecht eet?

Comment

Het heeft geen tot weinig nut als iemand heel slecht eet. Maar waarom zou je er meteen van uit gaan dat iemand zonder schema slecht eet?
                    Zeg ik dat dan?
                    De definitie van goed of slecht eten loopt vrij uiteen, Met een schema is alles lekker overzichtelijk en weet je precies wat je binnen krijgt. Niet iedereen die een voedingsschema hanteert is een bodybuilder.
                    En als je bewust geen voedingsschema gebruikt om wat voor reden dan ook interesseren je de voedingsstoffen die binnen krijgt denk ik ook niet echt, wat het gebruik van supplementen zo goed als nutteloos maakt.
                    Maarja, gooi maar lekker geld weg dan als je het zo nodig beter moet weten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X