ShaDow7's Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ShaDow7's Log

Hallo allemaal,

Had al gezegd dat ik deze stack ging beginnen:
    -Jungle Warfare Extreme (ALRI) 3caps/dag
    -Bad Ass Mass (ALRI) 2caps/dag
    -Green Bulge (Controlled Labs) 5caps/dag, voor de training
    -Rush (Stacker) 9gr 30min voor training
    -Osteobolin-C (Applied Nutriceuticals) 6caps/dag

Heb wat problemen gehad met de leverancier (Nutrimax)
    Eerst laattijdige levering, dan ontdekt dat ze maar de helft van mijn bestelling hadden geleverd. Na veel keren klachten te hebben gestuurd hebben ze mij gezegd dat ze green bulge en osteobolin-c niet konden leveren. In de plaats van die 2 boden ze mij Osteo-sport (Applied Nutriceuticals) en Animal Pump (Universal) aan. Deze worden maandag geleverd.

Stack ziet er nu zo uit dus:

-Jungle Warfare Extreme (ALRI) 3caps/dag
    -Bad Ass Mass (ALRI) 2caps/dag
    -Animal Pump (Universal) 1zakje/dag, voor de training
    -Rush (Stacker) 9gr 30min voor training
    -Osteo-Sport (Applied Nutriceuticals) 4caps/dag

Ben dus eergisteren al begonnen met JungleWE en BAM.

Voel na 1 dag en half nog niets, wat ik ook niet verwacht had
    Waar ik wel al wat over kan vertellen is over RUSH.
    Ik gebruikte vroeger altijd Jack3d, vond het een super PW, geconcentreerd tot en met, pomp, duidelijk meer kracht en kon altijd dat 'ietsje' meer nemen en doen. Ben nu naar Rush overgeschakeld, bevat 2 soorten van geranium-extract:1,3 Dimethylamylamine en 4-Methylhexan-2-amine hcl, zouden een 'ongeloofelijke adrenalinerush' geven enz: www.bodylab.nl/NVE/RUSH-454-gram-2117 Woensdag heb ik borst en triceps getraind, heb vanaf de eerste keer 15gr genomen,20min voor de training, ik nam van Jack3d ook 15gr en de producten lijken op elkaar, zodus... De werking van RUSH ligt heel dicht bij die van Jack3d vind ik zelf, de pomp bleef wel iets langer en heb 5kg meer op BP kunnen nemen en +-20% meer gewicht bij tricepsoef. Wel tamelijk moeilijk in slaap geraakt woensdag...
    Gisteren karate-training, weer 15gr voor de training, uithouding, kracht en snelheid waren hoger dan nomaal met Jack3d, concentratie was ook top.

Vanavond biceps en rug, zaterdag en zondag rust.
    Zal maandag posten over biceps/rug, ben zelf al benieuwd naar straks

Vanaf maandagavond gaat de Animal Pump er voor de training ook nog in

Hopelijk zullen tegen het eind van volgende week BAM en JWE al goed werken, verwacht normaal een stevige krachttoename.

Ik hou jullie op de hoogte!

@moderator: indien niemand dit volgt mag het gesloten worden...

Comment

Interessant al die supplementen, beetje overbodig imo maar ieder zijn ding.

Hoe ziet je training en voeding eruit ?

Comment

Originally posted by Swekie View Post
        Interessant al die supplementen, beetje overbodig imo maar ieder zijn ding.
        Originally posted by Swekie View Post

Hoe ziet je training en voeding eruit ?
        Waarom overbodig..?

3x per week karatetraining (1u30-2u)
        3x per week fitness
        Maandag: Borst/triceps + 15min op bokszak
        Dinsdag: Karate
        Woendag: Rug/biceps + 15min op bokszak
        Donderdag: Karate
        Vrijdag: Schouders, voorarmen, traps + cardio (touwtjespringen/zwemmen/hardlopen/)

Voedingschema:
        07:00 40gr Whey.
        08:00 Havermout met honing + halve liter melk.
        09:30 4 sneden bruin brood met +- 200gr hesp.
        11:00 lichte snack (handvol noten, meergranenkoek) + 250ml melk.
        12:00 warme maaltijd. (vlees/vis, pasta/rijst/aardappelen, groenten).
        14:00 banaan + 250ml melk.
        15:30 40gr Caseïne.
        17:30 Avondeten (vlees/vis, pasta/rijst/aardappelen, groenten).
        20:30 PW-supplement.
        20:45 -22:15/45 Training.
        22:15/45 40gr Whey.
        23:00 40gr Caseïne voor het slapen.

Tips voor verbetering zijn altijd welkom!

Comment

je traint je benen niet?

Comment

3x per week karate + lopen/zwemmen/touwtjespringen traint je benen genoeg vind in zelf...

Of niet?

Comment

Je traint ze op conditie, dus hetzelfde als jij 25 reps gaat maken met bankdrukken.

Tevens eet jij facking weinig....kijk wat je allemaal doet. Dan moet je volgens mij zeker op 4000 kcal zitten om aan te komen maar wat zijn je stats...en die stack kan je beter wegdoen. Want niks klopt er nog

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                Je traint ze op conditie, dus hetzelfde als jij 25 reps gaat maken met bankdrukken.

Tevens eet jij facking weinig....kijk wat je allemaal doet. Dan moet je volgens mij zeker op 4000 kcal zitten om aan te komen maar wat zijn je stats...en die stack kan je beter wegdoen. Want niks klopt er nog
                Ik werk van 8u30 tot 17u, tijdens het werk is het nogal moeilijk om heel de dag te eten, vooral als het bureauwerk is zoals ik. Ik probeer grote porties te eten tijdens de middag en 's avonds

Comment

De stack is ook niet bedoeld om echt te bulken en veel massa te winnen.
                  Doel is om meer kracht, snelheid en lichte droge spiermassa te ontwikkelen.

Comment

Originally posted by ShaDow7 View Post
                    Ik werk van 8u30 tot 17u, tijdens het werk is het nogal moeilijk om heel de dag te eten, vooral als het bureauwerk is zoals ik. Ik probeer grote porties te eten tijdens de middag en 's avonds
                    Waarom heb je dan die voedingsschema opgesteld? als je het toch niet opeet?

Comment

3x per week karate + lopen/zwemmen/touwtjespringen traint je benen genoeg vind in zelf...

Of niet?
                      daarmee gebruik je ook je bovenlichaam dus kun je net zo goed helemaal niet trainen. of niet?

Comment

Waarom heb je dan die voedingsschema opgesteld? als je het toch niet opeet?
                        Ik eet het wel op, tijdens dooie momenten, maar meer eten zal gewoonweg niet lukken..

Comment

Originally posted by Marcel1 View Post
                          daarmee gebruik je ook je bovenlichaam dus kun je net zo goed helemaal niet trainen. of niet?
                          Met karate train ik idd ook mijn bovenlichaam, maar met lopen bijna tot helemaal niet, touwtjespringen doe ik op de dag van schouders/voorarmen en zwemmen doe ik op mijn rug op een plankje, gebruik daar enkel de benen.

Comment

Ik eet het wel op, tijdens dooie momenten, maar meer eten zal gewoonweg niet lukken..
                            Ze zeggen vaak als iets je wilt lukken dan lukt het ook....maar heey het is maar een gezegde.

suc6 nog, supplementencompanies zullen wel blij met je zijn

Comment

Ze zeggen vaak als iets je wilt lukken dan lukt het ook....maar heey het is maar een gezegde.

suc6 nog, supplementencompanies zullen wel blij met je zijn
                              Gezegdes ontstaan uit feiten. Zal foto's van voor en na posten na +-4-6 weken.

Voor mensen die geinteresseerd zijn: zal log blijven updaten.
                              Last edited by ShaDow7; 13-01-2012, 16:39.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X