Hallo allemaal,
Had al gezegd dat ik deze stack ging beginnen:
-Jungle Warfare Extreme (ALRI) 3caps/dag
-Bad Ass Mass (ALRI) 2caps/dag
-Green Bulge (Controlled Labs) 5caps/dag, voor de training
-Rush (Stacker) 9gr 30min voor training
-Osteobolin-C (Applied Nutriceuticals) 6caps/dag
Heb wat problemen gehad met de leverancier (Nutrimax)
Eerst laattijdige levering, dan ontdekt dat ze maar de helft van mijn bestelling hadden geleverd. Na veel keren klachten te hebben gestuurd hebben ze mij gezegd dat ze green bulge en osteobolin-c niet konden leveren. In de plaats van die 2 boden ze mij Osteo-sport (Applied Nutriceuticals) en Animal Pump (Universal) aan. Deze worden maandag geleverd.
Stack ziet er nu zo uit dus:
-Animal Pump (Universal) 1zakje/dag, voor de training
-Osteo-Sport (Applied Nutriceuticals) 4caps/dag
Ben dus eergisteren al begonnen met JungleWE en BAM.
Voel na 1 dag en half nog niets, wat ik ook niet verwacht had
Waar ik wel al wat over kan vertellen is over RUSH.
Ik gebruikte vroeger altijd Jack3d, vond het een super PW, geconcentreerd tot en met, pomp, duidelijk meer kracht en kon altijd dat 'ietsje' meer nemen en doen. Ben nu naar Rush overgeschakeld, bevat 2 soorten van geranium-extract:1,3 Dimethylamylamine en 4-Methylhexan-2-amine hcl, zouden een 'ongeloofelijke adrenalinerush' geven enz: www.bodylab.nl/NVE/RUSH-454-gram-2117 Woensdag heb ik borst en triceps getraind, heb vanaf de eerste keer 15gr genomen,20min voor de training, ik nam van Jack3d ook 15gr en de producten lijken op elkaar, zodus... De werking van RUSH ligt heel dicht bij die van Jack3d vind ik zelf, de pomp bleef wel iets langer en heb 5kg meer op BP kunnen nemen en +-20% meer gewicht bij tricepsoef. Wel tamelijk moeilijk in slaap geraakt woensdag...
Gisteren karate-training, weer 15gr voor de training, uithouding, kracht en snelheid waren hoger dan nomaal met Jack3d, concentratie was ook top.
Vanavond biceps en rug, zaterdag en zondag rust.
Zal maandag posten over biceps/rug, ben zelf al benieuwd naar straks
Vanaf maandagavond gaat de Animal Pump er voor de training ook nog in
Hopelijk zullen tegen het eind van volgende week BAM en JWE al goed werken, verwacht normaal een stevige krachttoename.
Ik hou jullie op de hoogte!
Had al gezegd dat ik deze stack ging beginnen:
-Green Bulge (Controlled Labs) 5caps/dag, voor de training
-Osteobolin-C (Applied Nutriceuticals) 6caps/dag
Heb wat problemen gehad met de leverancier (Nutrimax)
Eerst laattijdige levering, dan ontdekt dat ze maar de helft van mijn bestelling hadden geleverd. Na veel keren klachten te hebben gestuurd hebben ze mij gezegd dat ze green bulge en osteobolin-c niet konden leveren. In de plaats van die 2 boden ze mij Osteo-sport (Applied Nutriceuticals) en Animal Pump (Universal) aan. Deze worden maandag geleverd.
Stack ziet er nu zo uit dus:
-Animal Pump (Universal) 1zakje/dag, voor de training
-Osteo-Sport (Applied Nutriceuticals) 4caps/dag
Ben dus eergisteren al begonnen met JungleWE en BAM.
Voel na 1 dag en half nog niets, wat ik ook niet verwacht had
Waar ik wel al wat over kan vertellen is over RUSH.
Ik gebruikte vroeger altijd Jack3d, vond het een super PW, geconcentreerd tot en met, pomp, duidelijk meer kracht en kon altijd dat 'ietsje' meer nemen en doen. Ben nu naar Rush overgeschakeld, bevat 2 soorten van geranium-extract:1,3 Dimethylamylamine en 4-Methylhexan-2-amine hcl, zouden een 'ongeloofelijke adrenalinerush' geven enz: www.bodylab.nl/NVE/RUSH-454-gram-2117 Woensdag heb ik borst en triceps getraind, heb vanaf de eerste keer 15gr genomen,20min voor de training, ik nam van Jack3d ook 15gr en de producten lijken op elkaar, zodus... De werking van RUSH ligt heel dicht bij die van Jack3d vind ik zelf, de pomp bleef wel iets langer en heb 5kg meer op BP kunnen nemen en +-20% meer gewicht bij tricepsoef. Wel tamelijk moeilijk in slaap geraakt woensdag...
Gisteren karate-training, weer 15gr voor de training, uithouding, kracht en snelheid waren hoger dan nomaal met Jack3d, concentratie was ook top.
Vanavond biceps en rug, zaterdag en zondag rust.
Zal maandag posten over biceps/rug, ben zelf al benieuwd naar straks
Vanaf maandagavond gaat de Animal Pump er voor de training ook nog in
Hopelijk zullen tegen het eind van volgende week BAM en JWE al goed werken, verwacht normaal een stevige krachttoename.
Ik hou jullie op de hoogte!
Comment