met karate gaan je benen niet groeien hoor...heb 8 jaar lang 2x karate per week gedaan (techniek en wedstrijden)...en die pinan godan liet me in de steek dus heb nooit bruin gehad..
ShaDow7's Log
Collapse
X
-
Originally posted by kojak View Postmet karate gaan je benen niet groeien hoor...heb 8 jaar lang 2x karate per week gedaan (techniek en wedstrijden)...en die pinan godan liet me in de steek dus heb nooit bruin gehad..
Ik doe Shotokan, en ik kan je verzekeren dat je wel degelijk je benen traint, HET kenmerk van shotokan zijn heel lage/vaste standen en krachtige technieken.
Doe maar eens 1u30 volop kata, de meeste mensen die krachtige benen hebben en voor de eerste keer karate doen gaan de volgende dag moeite hebben met stappen.
Comment
-
Originally posted by ShaDow7 View PostPinan gadon... jij deed dan shito-ryu of gojo-ryu.
Ik doe Shotokan, en ik kan je verzekeren dat je wel degelijk je benen traint, HET kenmerk van shotokan zijn heel lage/vaste standen en krachtige technieken.
Doe maar eens 1u30 volop kata, de meeste mensen die krachtige benen hebben en voor de eerste keer karate doen gaan de volgende dag moeite hebben met stappen.
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by kojak View Postkaratekid..ik bedoel met groeien natuurlijk groeien in massa. dat gaat je dus niet lukken met die karatedansjes.
Veel wedstrijden ga je niet gedaan hebben en in die dat je gedaan hebt ga je niet ver geraakt zijn denk ik...
Heb trouwens al gezegd dat het niet mijn doel is om véél massa te winnen.
Comment
-
Originally posted by ShaDow7 View PostJe ziet wel dat je niet veel weet van karate... Als je na 8 jaar al geen bruin hebt gehaald en pinan godan niet kon... Dat is één van de 5 basiskatas.
Veel wedstrijden ga je niet gedaan hebben en in die dat je gedaan hebt ga je niet ver geraakt zijn denk ik...
Heb trouwens al gezegd dat het niet mijn doel is om véél massa te winnen.sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by ShaDow7 View Post3x per week karate + lopen/zwemmen/touwtjespringen traint je benen genoeg vind in zelf...
Of niet?I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Zoals beloofd een update
Ben nu een week bezig met de stack en kracht is al een stuk gestegen,
gisteren borst getraind, kon ongeveer 15kg meer pakken, triceps 3 kilo meer.
Snelheid en uithouding is ook gestegen (na 1u30/2u nog steeds zin om te trainen). Wat sterk opvalt is dat ik steeds dezelfde kracht/snelheid/ kan aanhouden gedurende heel de training, dus niet dat het naar het einde wat minder word.
Heb ook veel meer dorst, per dag zit ik aan 3liter water en tijdens de trainingen dan nog is 1,5liter. Ik weet niet of het de jungle warfare en bam zijn, denk meer aan de combinatie van animal pump en rush (grote hoeveelheid arginine).
(bij pump trouwens beter de rode pil eruit laten, maakt je nerveus en kuttegejaagd)
Heb ook bijna geen spierpijn na zware trainingen, herstel gaat dus veel sneller
Wat mij opvalt is dat ik de laatste dagen wel wat prikkelbaar ben, vlieg snel uit, maar mss heeft dat ook met de drukke situatie op het werk en thuis te maken, ik hou het in het oog of dat verergert of niet..
Ben (door de commentaren die ik heb gekregen) inmiddels ook begonnen met mijn benen te trainenLast edited by ShaDow7; 19-01-2012, 12:42.
Comment
-
-
Originally posted by kojak View Postbruine band op je 12e..geloof je t zelf. En ik deed juist wedstrijden..prijzenkast hangt er vol mee. En ik heb een goede karatevriend en hij is vaak 1e geeindigd met nk en volgens mij 2e bij ek. Is zelfs helemaal afgereist naar maleisie voor een wk. Daarnaast allemaal trainingskampen in marokko en hongarije..en raad eens? Hij heeft maar een blauwe band..dus een zware band hebben zegt echt niets over je wedstrijdniveau. Maar als het winnen van veel massa niet je doel is wat de neuk doe je hier dan? En sowiso als ik zoveel pillen moest slikken en ook nog op verschillende tijden had ik allang een spuit in me dikke reet geknalt. maar wens je veel succes met je stack..dat dan weer wel
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment