Proteine shakes voor rugby

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Proteine shakes voor rugby

Hallo, ik ben 16 jaar en ben 1m87 groot en weeg 75 kg en speel rugby . Zou graag wat steviger/gezetter/forser zijn ( beetje zoals sony bill williams ) . Weet iemand hoe ik dit kan bekomen? Ik denk er aan om protein shakes te gebruiken zoals creatine. Ik weet niet veel over shakes dus tips zijn welkom.

Denk dat je eerst even research moet gaan doen wat het verschil is tussen shakes en creatine. En ga je naar de sportschool voor krachttraining? Heb je een voedingsschema?

Comment

Originally posted by Springo View Post
      Hallo, ik ben 16 jaar en ben 1m87 groot en weeg 75 kg en speel rugby . Zou graag wat steviger/gezetter/forser zijn ( beetje zoals sony bill williams ) . Weet iemand hoe ik dit kan bekomen? Ik denk er aan om protein shakes te gebruiken zoals creatine. Ik weet niet veel over shakes dus tips zijn welkom.
      als je wat sterker en groter wilt worden wat me wel erg belangrijk lijkt bij rugby zuo je in iedergeval iets aan krachttraining moeten gaan doen in de sportschool en veel en gezond eten met voldoende eiwitten en koolhydraten voor energie met wat gezonde vetten.

pas als je voeding op orde is en je een tijdje aan krachttraining doet zou ik gaan denken aan eiwitshakes. (creatine is heel wat anders)
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by Tvee View Post
        Denk dat je eerst even research moet gaan doen wat het verschil is tussen shakes en creatine. En ga je naar de sportschool voor krachttraining? Heb je een voedingsschema?
        Ik ga 1 maal in de week naar de fitness want ik zit op internaat en doe push ups , standing bear hugs, chest en biceps met gewichten op mijn internaatskamer. En ik train dan nog 2x in de week rugby.

Comment

LOL @ THIS Topic

Comment

Originally posted by ReaLKoYu View Post
            LOL @ THIS Topic
            wat?.

Comment

als je iets wilt weten verdiep je er dan eerst een beetje in ....

Comment

Originally posted by ReaLKoYu View Post
                als je iets wilt weten verdiep je er dan eerst een beetje in ....
                ye men!
                Laissez Faire

Comment

Ik denk er aan om protein shakes te gebruiken zoals creatine.
                  google is je vriend!

Een beetje verdiepen in de materie en met wat voorbeelden komen zou je al wat neeter staan.

Voor de rest,...epic fail.

Gaat goed vandaag
                  Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                  Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Mvos View Post

Gaat goed vandaag
                    Ja hahaha het zal wel aan de naderende zomer liggen
                    Laissez Faire

Comment

Originally posted by Yawa77 View Post
                      Ja hahaha het zal wel aan de naderende zomer liggen
                      Zoals gewoonlijk he, de meeste drukte na de jaarwisseling en rond de zomertijd.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X