Welk voedingssupplement?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Mister J View Post
    Laat m een beetje in zijn waarde... ongeacht de wartaal die hij uitslaat.
    Oké, zit wat in. Maar goed, als de jongeman zich een beetje ingelezen had...........had hij deze wartaal misschien niet uitgeslagen?
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

hahahah das zeker zo

Comment

Originally posted by emilio75 View Post

Sorry hoor Iggy, maar soms lig ik echt dubbel om dit soort reacties van jou!

Kreeg echt een "I aint gettin' on no plane fool!!" flashback......
        Whehe ik meen het ook zo, kom op zeg kijk es op de verpakking van je chips en veel is je al duidelijk..

Originally posted by Robbie1970 View Post
        Waarschijnlijk snuiven?
        Inject 10 wk.

Originally posted by Mister J View Post
        Denk dat het kwartje wel valt nu toch???

voor velen gesneden koek, maar die jongen probeert ook maar een stap verder te komen en heeft ergens wat gehoord....
        Laat m een beetje in zijn waarde... ongeacht de wartaal die hij uitslaat.
        Het kan ook gewoon te ver gaan, man man man
        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
        Squat 230 kilo
        Bankdrukken 137.5 kilo
        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by Iguana View Post
          Whehe ik meen het ook zo, kom op zeg kijk es op de verpakking van je chips
          Euh......ik eet nooit chips, laat staan dat ik het in huis heb. Maar begrijp ik goed dat het een prima wheyvervanger is?

Comment

Originally posted by Rogier1991 View Post
            Ik ben sinds een aantal maanden aan het fitnessen. Nu hoorde ik over het gebruik van voedingssupplementen. In ieder geval wil ik aan de protein (eiwit), ik wete echter alleen niet of ik ook creatine moet nemen. Wat is daar de meerwaarde van? Of volstaat alleen eiwit ook wel?
            begin bij de basis de basis is lekker goed gezond eten whey is ook.maar een supplement en dus een aanvulling op je basis voedingsschema
            “For me, life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer.”

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
              Euh......ik eet nooit chips, laat staan dat ik het in huis heb. Maar begrijp ik goed dat het een prima wheyvervanger is?
              Glaasje frituurvet, voor het slapen, doet het ook prima. Chips als wheyvervanger is achterhaald
              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X