Ik ben sinds een aantal maanden aan het fitnessen. Nu hoorde ik over het gebruik van voedingssupplementen. In ieder geval wil ik aan de protein (eiwit), ik wete echter alleen niet of ik ook creatine moet nemen. Wat is daar de meerwaarde van? Of volstaat alleen eiwit ook wel?
Welk voedingssupplement?
Collapse
X
-
De meerwaarde voor jou?Niks, eerst een basis leggen dmv training en goed eren waarbij je voldornde en kwalitatief goeie carbs/eiwit en vetten binnenkrijgt, daar boek je progressie op.
Vraag me nog steeds af hoe het toch komt dat beginners gelijk aan de creatine willen?"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
-
Originally posted by Iguana View PostAan de eiwit? Wat nou aan de eiwit? Definieer aan de eiwit?
Originally posted by Rogier1991 View PostIk heb al een beetje een basis gelegd. Een aantal maanden geleden heb ik een klein scheurtje gehad waarna mijn fysio zei dat het misscdhien een goed idee was om aan de eiwit te gaan. Creatine heeft dus nog geen meerwaarde...Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
-
Ik zou persoonlijk ook geen creatine gebruiken. Ik ging van 20 kilo squat naar 380.kilo. Was een beetje te zwaar. Wil niet te groot worden."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment