Welk voedingssupplement?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welk voedingssupplement?

Ik ben sinds een aantal maanden aan het fitnessen. Nu hoorde ik over het gebruik van voedingssupplementen. In ieder geval wil ik aan de protein (eiwit), ik wete echter alleen niet of ik ook creatine moet nemen. Wat is daar de meerwaarde van? Of volstaat alleen eiwit ook wel?

Ik zou gewoon lekker gaan trainen..
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

De meerwaarde voor jou?Niks, eerst een basis leggen dmv training en goed eren waarbij je voldornde en kwalitatief goeie carbs/eiwit en vetten binnenkrijgt, daar boek je progressie op.

Vraag me nog steeds af hoe het toch komt dat beginners gelijk aan de creatine willen?
      "You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Ik heb al een beetje een basis gelegd. Een aantal maanden geleden heb ik een klein scheurtje gehad waarna mijn fysio zei dat het misscdhien een goed idee was om aan de eiwit te gaan. Creatine heeft dus nog geen meerwaarde...

Comment

Aan de eiwit? Wat nou aan de eiwit? Definieer aan de eiwit?
          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
          Squat 230 kilo
          Bankdrukken 137.5 kilo
          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by Iguana View Post

Sorry hoor Iggy, maar soms lig ik echt dubbel om dit soort reacties van jou!

Kreeg echt een "I aint gettin' on no plane fool!!" flashback......

Comment

Aan de eiwit? Niet doen hoor, word je meteen een ronnie coleman. Kan je beter aan de gewichten hangen.
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Ik zie hem ook zitten met donderwolkjes boven zijn hoofd en wenkbrauwen op onweer hahahahah

Originally posted by Rogier1991 View Post
                Ik heb al een beetje een basis gelegd. Een aantal maanden geleden heb ik een klein scheurtje gehad waarna mijn fysio zei dat het misscdhien een goed idee was om aan de eiwit te gaan. Creatine heeft dus nog geen meerwaarde...
                Klinkt wel heel raar dit. Kan me niet voorstellen dat iemand met een half verstand je eiwit aanraadt voor een scheurtje
                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by emilio75 View Post

Kreeg echt een "I aint gettin' on no plane fool!!" flashback......
                  Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by emilio75 View Post

Ik ook, ik zat hier hardop te lachen, zie hem gewoon voor me dan.
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Laatste keer dat ik aan de eiwit ging kreeg ik albuminerage niet luisteren naar je fysio hoor, dat is gewoon een dopedealer.

Comment

Waarschijnlijk snuiven?

Comment

Denk dat het kwartje wel valt nu toch???

voor velen gesneden koek, maar die jongen probeert ook maar een stap verder te komen en heeft ergens wat gehoord....
                          Laat m een beetje in zijn waarde... ongeacht de wartaal die hij uitslaat.

Comment

Ik zou persoonlijk ook geen creatine gebruiken. Ik ging van 20 kilo squat naar 380.kilo. Was een beetje te zwaar. Wil niet te groot worden.
                            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Mister J View Post
                              Laat m een beetje in zijn waarde... ongeacht de wartaal die hij uitslaat.

Dit topic is erg vermakelijk!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X