Pre-workout 2013

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Tails View Post
    Er staan duidelijke waarschuwingen op de verpakking van producten die dmaa bevatten zoals het niet innemen bij hart en vaat ziekten en welke dosis maximaal is toegestaan. Als mensen hier overheen gaan is het hun eigen schuld want stel je drinkt teveel dan kan je ook een vergiftiging oplopen. Ik vind het dan ook raar dat het om die reden verboden wordt. De reden lijkt me eerder dat het als partydrug gebruikt wordt hoewel ik me dat moeilijk kan voorstellen.
    Klopt, ik vind het ook maar bullsh*t. Je bent er uit eindelijk zelf verantwoordelijk voor. Ze zullen vast wel weer iets op verzinnen. (hoop ik) nieuwe soort molecul erin en et voila DMAB

(als het zo makkelijk gaat)

Originally posted by mascotte View Post
    was dat geen militair die 6x de voorgeschreven hoeveelheid had genomen ?

de kerels van TMW hadden het erover.

ik heb eens een zakje strong van b&f gekregen . smaakte als een indische nachtwinkel ! veel te heftig voor mij , zware crash . voor mij geen stimulanten

Ik durf niet te zeggen wie dat precies was. Maar het was iemand uit de US geloof ik. Je hebt gelijk ook ! het waren er zelfs 2

"
    Both soldiers died last year after having heart attacks during fitness exercises, according to a spokesman for the Army’s assistant secretary of defense for health affairs. "

BRON: http://www.nytimes.com/2012/02/03/bu...aths.html?_r=0
    Last edited by ibs0n; 29-01-2013, 22:18.
    If life gives you lemons, make lemonade !

Comment

Originally posted by ibs0n View Post
      Both soldiers died last year after having heart attacks during fitness exercises, according to a spokesman for the Army’s assistant secretary of defense for health affairs. "

idd , die bedoelde ik .

10jaar geleden wel eens enkele (weet niet meer hoeveel ) yellow subs genomen . woensdag middag was de school uit , ze genomen , toen ik ging slapen nog steeds trillingen door mijn lijf .
      You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Aan de andere kant denk ik, het is niet voor niets dat DMAA verklaard is als doping. Er is een kerel overleden aan DMAA, althans dat wordt gezegd. Dan vraag ik mijn af hoe veel hij wel niet heeft gebruikt.
        Dit hoorde ik ook al van een bedrijf dat supplementen verkoopt.

Iemand uit amerika had te veel alcohol gedronken en daarna vele malen de maximale inname overschreden en is ( als ik me nog goed herinner ) door een hersen bloeding overleden.

( beetje jammer eigenlijk dat dat de reden moet zijn om het voor iedereen verboden te maken )
        Train Insane Or Remain The Same.

Comment

Ik durf niet te zeggen wie dat precies was. Maar het was iemand uit de US geloof ik. Je hebt gelijk ook ! het waren er zelfs 2

"

OOPS , was ik eventjes te vroeg met reageren.

Comment

Originally posted by Tails View Post
            Als dat zo is gaan ze ook niet verkopen, uiteindelijk zullen ze wel moeten.
            Moeten en kunnen zijn 2 verschillende dingen, maar de tijd zal het leren.
            Ben benieuwd of ze dat gaat lukken.

Comment

Swollen blijkt ook goed te werken en bevat geen DMAA. Is verkrijgbaar bij body en fit shop.

Comment

Van crack viel ik altijd af. Nu gebruik ik coke en ga ik als de brandweer tijdens de training.
                Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Dutchpride View Post
                  heb tijdje terug eens noxipro van vriend gehad en toen 2x de maximale dosis gepak...
                  Tering ik ging als een speer echter klopte mijn hart ook als een dolle.
                  Ik deed meer drukken en sneller en wilde meteen weer door na het volgende juist omdat ik niet stil kon zitten.
                  Hierna nooit meer teveel dosering gedaan want idd teveel dosering lijkt me niet echt goed voor je hart.

EDIT: Gebruik tegenwoordig trouwens neurocore. Wel altijd fakking veel jeuk aan me oren ervan :/.
                  Nooit teveel noxi pakken jongeman

OT:
                  Strong werkt goed als ik 2 uur van tevoren niets heb gegeten. Als dit ook maar iets minder is heeft het bijna geen effect bij mij!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X