whey shakes bijwerkingen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• whey shakes bijwerkingen.

ey peepz. ik gebruik nu 2 weken ong whey shakes elke dag als ontbijt en op dagen dat ik train een half uur voor en een half uur na de training een shake. Nu ben ik al 2 dagen zwaar aan de dunne (diaree) en durf vrij zeker te zeggen dat hjet door de whey inname komt. hoeveel zal ik minderen in de hoop dat me lichaam t aankan? als ik het meeste spiermassa wil kweken kan ik dan beter de ochtend shake vervangen of de shake voor de training? en tips voor vervangers?

Als je een goed gebalanceerde voeding hebt, met dus ook voldoende goede vetten en veel voedingsvezels, hoor je geen diarree te krijgen van een whey van redelijke kwaliteit.

Het kan wel zo zijn, dat je lactose allergie hebt.
    installing muscles....please wait

Comment

2 weken gebruik je al whey en nu heb je pas diaree? Je hebt gewoon iets verkeerd gegeten ofzo man, komt niet door je whey. Whey moet je zien als handige eiwitten, het is maar gewoon eiwit.. niet meer en niets minder. Als jij i.p.v. je whey shake na het trainen een blikje tonijn leeg eet, kan ik je garanderen dat je evenveel zal gainen.

Whey is alleen een stuk makkelijker en goedkoper dan bijvoorbeeld tonijn
      Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Oke mischien dat het tog iets anders was ik zal es kijken hoelang dit blijft. thanks

Comment

Ben je gevoelig voor lactose? Een andere oorzaak zou ik namelijk niet weten daarvoor. Lijkt me ook eerder dat het een virusje is die toevallig getimed is?
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Chingu View Post
            Oke mischien dat het tog iets anders was ik zal es kijken hoelang dit blijft. thanks
            Kijk jij achterom dan?

Comment

Anders voel je het wel toch

OT heb zelf ook diarree gehad nadat ik met een voedingsschema ben begonnen, juist nu had ik genoeg vezels maar voor alsnog diarree.. dacht zelf ook aan eiwitten maar na wat speuren dacht ik dat het door de hoeveelheid koolhydraten kwam. Weet het nog steeds niet maar mijn lichaam moest volgens mij nog wennen aan mijn nieuwe eetpatroon

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                Kijk jij achterom dan?
                Eigenlijk hoor je dat te doen Ben je goed bezig dan komt er één grote uit.(hij mag niet in stukjes eruit komen)
                Krijg je dit resultaat twee keer per dag dan eet je goed.

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                  Kijk jij achterom dan?
                  Af en toe meetlint pakken om te kijken of je uitwerpselen gainen.

Comment

Originally posted by Sander1989 View Post
                    Eigenlijk hoor je dat te doen Ben je goed bezig dan komt er één grote uit.(hij mag niet in stukjes eruit komen)
                    Waar haal je die wijze info vandaan? ik heb wel is een week precies hetzelfde gegeten maar het kwam er wel verschillend weer uit

Comment

Wat voor whey gebruik jij? In concentraat zit lactose en in isolaat niet. Dus als je de eerste gebruikt zou het best kunnen dat je last hebt van spetterpoep als je niet tegen lactose kunt.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Originally posted by Wietse90 View Post
                        Af en toe meetlint pakken om te kijken of je uitwerpselen gainen.
                        Oh ja, met al die kilo's groenten is het heel wat

Originally posted by Sander1989 View Post
                        Ja doe ik ook hoor. Bedoel, het zal maar ineens paars zijn?
                        Zonder gekheid, je eigen schijt zegt idd wel degelijk wat over je voeding, vertering en stofwisseling

Comment

Originally posted by NickP View Post
                          Waar haal je die wijze info vandaan? ik heb wel is een week precies hetzelfde gegeten maar het kwam er wel verschillend weer uit
                          Heb je nooit discovery channel opstaan?
                          Ligt er ook aan hoeveel je drinkt e.d.

Wat patricia ook aangeeft: Ontlasting zegt veel over je eigen lichaam

Ontlasting - Wikipedia

Comment

jaaaa maar dat wist ik wel, kijk zelf ook

Comment

Ik heb de laatste tijd veel "clean" keutels. Best wel saai eigenlijk. Hou wel van variatie . Klinkt raar, maar ik kijk best vaak naar men ontlasting om te kijken of ik gezond poep .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X