Welke supplementen(?) Gebruik jij?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Whey
    Soms strong (pwo)
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

whey
      Zinc tabletten
      Biergist
      soms PWO
      magnificent
      Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Vanaf afgelopen maandag helemaal niks meer.
        Enkel nog visoliecapsules.

Het was whey en creatine maar ik ga eens 3 maanden proberen of het wat uitmaakt als ik niks meer neem.
        Ik heb een vaag vermoeden van niet, nu haal ik alles alleen uit mijn voeding.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

is juist beter regenman..alleen eet ik zoveel dat af en toe die shakes met brinta makkelijker zijn dan bord met rijst en kip.

Comment

Precies quibusman.

Op het moment dat ik evt echt een keer weer zou willen bulken kan het handig zijn om aan genoeg eiwitten te komen,maar ik krijg steeds meer het idee dat het bij normaal trainen en goed eten redelijk overschat is.
            Zelfs de whey.

Met creatine hetzelfde verhaal,er zijn mensen die het echt merken als ze met creatine beginnen of creatine nemen,maar ik merk nou niet echt verschil eerlijk gezegd.
            Maar aangezien het geen drol kost...baat het niet,dan schaadt het niet!

Bij een bepaald percentage mensen heeft het geen nut aangezien die genoeg creatine in hun lichaam hebben door voeding etc.Ik denk dat ik daar bij hoor,ik kom ook geen kg aan zodra ik creatine neem.

Uiteraard snap ik dat het geen wondermiddel is,maar placebo effect kan wel eens net de doorslag geven.
            Last edited by rain; 27-09-2013, 18:13.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Whey
              Ripped (voor de kickstart)
              Multivitamines

Comment

Klopt wel hoor, als je rekend dat het absolute maximum 160 mmol creatine per kilogram spierweefsel is. Dan heeft extra creatine aanbieden aan het lichaam geen enkele zin daar het dan niet word opgenomen.
                Het heeft pas zin als je een lager niveau hebt, en dan nog moet het wel knap lager zijn wil je er iets van merken.

Comment

Ik heb nu zon post workout supp, magnificent, kh na het trainen en er zit creatine in, merk er weinig van hehe

Comment

Ohhhhh,quibus!!

Je weet na al die jaren toch wel dat je creatine VOOR het trainen moet innemen om de extreme pomp te ervaren!

Beginneling!
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

ja maar het zit in een post workout ik ga gewoon de creatine eruitzeven en snuiif dat voor de training op..massive gainzzzz

Comment

Mmm, ok.

Ik hoop dat je wel een laadfase doet voor je creatinekuur dan,anders is alles voor niks.
                        Dus 3x daags een snuifje.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

haha lullo

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X