hoi allemaal
Nouja ik zal maar direct met de deur in huis vallen..
Ik train nu sinds een jaartje en ben van 54 kg naar -+ 60 à 61 kg gekomen...
Men probleem is dat je die kilo's niet echt ziet.. pasop ik heb natuurlijk wel vooruitgang geboekt en kan veel meer kilo's heffen dan in het begin (wat me ook vrij logisch lijkt )
Maar ivm massa ben ik niet tevreden... mijn armen zijn praktisch niks (biceps) en mijn borst spieren zijn ook niet mja ik kom dus heel slecht bij... ook wat ik vreemd vind is dat ik in 1 keer heel snel ben beginnen aan te komen... begin winter.. dit is wat ik eet
smorgens : 2 boterhamen (rogge brood met confituur)
10 u : koek
12 u : 5 boterhamen (rogge brood met beleg)
14 u : koek
16 u : avondmaal (meestal 2 borden)
21 u : 3 boterhamen met blik tonijn
ik heb niet echt een voedings schema .. maar ben wel vanplan om rond volgende week te beginnen met shake's dan zal men voedingsschema er zo ongeveer uit zien (op trainingsdagen => 4 x in de week dus)
smorgens : kom cornflakes met melk daarbij apart melk (weet niet juist hoeveel cl melk) + 30g shake (whey pro)
10 uur : koek (?)
12 uur : 5 boterhamen met beleg
14 uur : koek (?)
16 uur : avondmaal
19 uur : trainen
21 uur : shake 50 gr (whey pro)
22 uur : 3 boterhammen met blik tonijn
zou dit helpen om bij te komen? ook zou ik graag droog staan.. en de vraagtekens vervangen door iets voedzamer te vervangen..
(maar niet te duur ben namelijk nog student die bij zijn ouders woont )
ook zou ik graag een vast eet patroon willen hebben als ik niet train... (overige 3 dagen van de week dus)
mijn doel : massa en redelijk droog staan... maar hoe?
In het weekend zal ik foto's posten zodat jullie ook zien waarover ik praat!
Graag wat reactie's
Greetz Zoolander
Nouja ik zal maar direct met de deur in huis vallen..
Ik train nu sinds een jaartje en ben van 54 kg naar -+ 60 à 61 kg gekomen...
Men probleem is dat je die kilo's niet echt ziet.. pasop ik heb natuurlijk wel vooruitgang geboekt en kan veel meer kilo's heffen dan in het begin (wat me ook vrij logisch lijkt )
Maar ivm massa ben ik niet tevreden... mijn armen zijn praktisch niks (biceps) en mijn borst spieren zijn ook niet mja ik kom dus heel slecht bij... ook wat ik vreemd vind is dat ik in 1 keer heel snel ben beginnen aan te komen... begin winter.. dit is wat ik eet
smorgens : 2 boterhamen (rogge brood met confituur)
10 u : koek
12 u : 5 boterhamen (rogge brood met beleg)
14 u : koek
16 u : avondmaal (meestal 2 borden)
21 u : 3 boterhamen met blik tonijn
ik heb niet echt een voedings schema .. maar ben wel vanplan om rond volgende week te beginnen met shake's dan zal men voedingsschema er zo ongeveer uit zien (op trainingsdagen => 4 x in de week dus)
smorgens : kom cornflakes met melk daarbij apart melk (weet niet juist hoeveel cl melk) + 30g shake (whey pro)
10 uur : koek (?)
12 uur : 5 boterhamen met beleg
14 uur : koek (?)
16 uur : avondmaal
19 uur : trainen
21 uur : shake 50 gr (whey pro)
22 uur : 3 boterhammen met blik tonijn
zou dit helpen om bij te komen? ook zou ik graag droog staan.. en de vraagtekens vervangen door iets voedzamer te vervangen..
(maar niet te duur ben namelijk nog student die bij zijn ouders woont )
ook zou ik graag een vast eet patroon willen hebben als ik niet train... (overige 3 dagen van de week dus)
mijn doel : massa en redelijk droog staan... maar hoe?
In het weekend zal ik foto's posten zodat jullie ook zien waarover ik praat!
Graag wat reactie's
Greetz Zoolander
Comment