Weightgainer met of zonder suikers?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weightgainer met of zonder suikers?

Momenteel gebruik ik een weigthgainer met weinig suikers en het werkt verbazend goed (Complex Carb Gainer van XXL Nutrition - XXL Nutrition)

Ik kwam laatst een andere weightgainer tegen genaamd Mammoth 2500 (Mammoth 2500 - Interactive Nutrition | Body & Fitshop) en het sprak me wel aan omdat je 1250 calorieen binnenkrijgt. Wat me opviel is wel dat er veel suikers in zitten dus mijn vraag is: Is het dan verstandig om over te stappen naar Mammoth 2500 want het lijkt me dat ik meer vet dan spier ga omzetten als ik het inneem.

http://www.dolphinfitness.co.uk/rs/p.../tn1_22419.jpg

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Hier wat informatie over dat geweldige product:

http://forum.bodynet.nl/voedingssupp...th-2500-a.html

http://forum.bodynet.nl/voedingssupp...r-mammoth.html

http://forum.bodynet.nl/supplementen...ht-gainer.html
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Het was meer een algemene vraag over de werking, hoe ongezond het is en of het in een bepaalde periode wel voordelig kan zijn (want je verbrand ook veel suikers tijdens het trainen)

Comment

Originally posted by mohiem View Post
        Het was meer een algemene vraag over de werking, hoe ongezond het is en of het in een bepaalde periode wel voordelig kan zijn (want je verbrand ook veel suikers tijdens het trainen)
        Dat komt allemaal aan bod in de links hierboven, geloof mij nou maar.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Gewoon goed eten, dan heb je het in principe niet nodig.
          En als er staat:weinig suiker, zit er vaak nog bijna 10 gr/100 gr in.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

brinta havermout whey en dextrose met melk
            Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Ik snap echt niet waarom iemand ervoor kiest om een weightgainer te nemen terwijl je net zo goed pizza, donuts, cola e.d. kunt nemen. Da's toch veel lekkerder? :S

Comment

Jongens ik weet dat je inplaats van weightgainers andere dingen kan nemen (ben zeker geen beginner). Ik vraag ook geen advies daarover dus waarom hebben jullie het over een totaal ander onderwerp.

Ik ben gewoon nieuwe dingen aan het proberen en als het niet werkt..so be it, dan merk ik het vanzelf
                Last edited by mohiem; 01-10-2013, 09:58.

Comment

dus mijn vraag is: Is het dan verstandig om over te stappen naar Mammoth 2500
                  Nee

Geen dank
                  More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik ben gewoon nieuwe dingen aan het proberen en als het niet werkt..so be it, dan merk ik het vanzelf
                    Waarom vraag je dan om advies (Is het verstandig over te stappen op mammoth2500?). Dan kun je reacties verwachten waarom je dit beter wel of niet kan doen.
                    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Echt uitleg heb ik niet gekregen behalve goede links van inferno.

Maar weet je wat, ik heb me vergist om hulp hier te vragen. De meeste hier zijn net een stel vrouwen

Comment

Jongens ik weet dat je inplaats van weightgainers andere dingen kan nemen (ben zeker geen beginner). Ik vraag ook geen advies daarover dus waarom hebben jullie het over een totaal ander onderwerp.

Het is geen aanval maar als je alleen maar positieve reacties verwacht, moet je het niet plaatsen.
                        Je bent geen beginner maar als ik lees dat"deze weightgainer verbazend goed werkt", ben ik nieuwsgierig waarop je dat baseert.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Dat is de weightgainer die ik momenteel gebruik. Die werkt positief bij mij omdat ik er 'ook' een paar extra gram erbij heb gekregen.
                          Maar het ging me meer om de weightgainers met bomvol suikers erin.

Comment

Dat is de weightgainer die ik momenteel gebruik. Die werkt positief bij mij omdat ik er 'ook' een paar extra gram erbij heb gekregen.
                            Maar het ging me meer om de weightgainers met bomvol suikers erin.
                            Maar dan weet je het antwoord zelf toch al?
                            Als het bomvol suikers zit, is het logisch dat er meer kcal inzitten.

Weightgainer kan een toevoeging zijn maar voor veel luie mensen is het een vervanging van een maaltijd en daar zie ik het nut niet van in.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Supplement Facts

Inhoud: 1000 gram / 2500 gram
                              Grootte Dosering: 100 gram (4 scoops)
                              Aantal Doseringen per verpakking: 10 / 25
                              Energie 1667,3 KJ/ 397,2 kcal
                              Eiwit 37,1 gram
                              Koolhydraten 45,6 gram
                              waarvan suiker 6,2 gram
                              Vet (5 gram MCT olie) 8,2 gram
                              waarvan verzadigd (5 gram MCT olie) 6,5 gram
                              Vezels 3,3 gram
                              Natrium 0,1 gram
                              Vitamine B1 (thiamine) 1,67 mg
                              Vitamine B2 (riboflavine) 1,89 mg
                              Nicotinamide (vitamine B3) 19,8 mg
                              Pantotheenzuur (vitamine B5) 7,61 mg
                              Vitamine B6 (pyridoxine hcl) 2,38 mg
                              Biotine (vitamine B8) 200 mcg
                              Foliumzuur (vitamine B11) 180 mcg
                              Vitamine B12 (cyanocobalamin) 1,30 mcg
                              Vitamine C (acorbinezuur) 74,81 mg
                              Vitamine E (dl-alpha-tocopherylacetate) 11,4 mcg
                              Kalium 90,0 mg
                              Magnesium 67,5 mg
                              Afhankelijk van de smaak kan de voedingswaarde licht afwijken.
                              Er zit per 100gram dus maar 37,1 gram eiwit in het product wat je nu gebruikt.
                              Je vraagt naar mensen hun menig maar je wilt het niet horen.
                              Naar mijn bescheiden mening kun je dan beter n whey eiwitje hebben en een boterham met pindakaas extra nemen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X