Klopt. Maar als je dit nou voor een workout neem, verbrand je ook suikers. Dus ik zat te denken dat het misschien positief kan werken door je een boost te geven ( of dat de meeste suikers in vet worden omgezet)
Weightgainer met of zonder suikers?
Collapse
X
-
Originally posted by mohiem View PostIs het dan verstandig om over te stappen naar Mammoth 2500 want het lijkt me dat ik meer vet dan spier ga omzetten als ik het inneem.
Originally posted by mohiem View PostKlopt. Maar als je dit nou voor een workout neem, verbrand je ook suikers. Dus ik zat te denken dat het misschien positief kan werken door je een boost te geven ( of dat de meeste suikers in vet worden omgezet)I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostEr zit per 100gram dus maar 37,1 gram eiwit in het product wat je nu gebruikt.Supplement Facts
Inhoud: 1000 gram / 2500 gram
Grootte Dosering: 100 gram (4 scoops)
Aantal Doseringen per verpakking: 10 / 25
Energie 1667,3 KJ/ 397,2 kcal Eiwit 37,1 gram Koolhydraten 45,6 gram waarvan suiker 6,2 gram Vet (5 gram MCT olie) 8,2 gram waarvan verzadigd (5 gram MCT olie) 6,5 gram Vezels 3,3 gram Natrium 0,1 gram Vitamine B1 (thiamine) 1,67 mg Vitamine B2 (riboflavine) 1,89 mg Nicotinamide (vitamine B3) 19,8 mg Pantotheenzuur (vitamine B5) 7,61 mg Vitamine B6 (pyridoxine hcl) 2,38 mg Biotine (vitamine B8) 200 mcg Foliumzuur (vitamine B11) 180 mcg Vitamine B12 (cyanocobalamin) 1,30 mcg Vitamine C (acorbinezuur) 74,81 mg Vitamine E (dl-alpha-tocopherylacetate) 11,4 mcg Kalium 90,0 mg Magnesium 67,5 mg Afhankelijk van de smaak kan de voedingswaarde licht afwijken.
Je vraagt naar mensen hun menig maar je wilt het niet horen.
Naar mijn bescheiden mening kun je dan beter n whey eiwitje hebben en een boterham met pindakaas extra nemen.
Comment
-
Originally posted by mohiem View PostIk heb het voornamelijk gekocht voor de khoolydraten. Die eiwitten zijn niet belangrijk, die krijg ik wel genoeg binne
- Het is een veel te duur product als het puur om de koolhydraten gaat.
- Koolhydraten zijn zowat de goedkoopste macro's.
- Er zijn betere en goedkopere bronnen van koolhydraten te koop; brinta bijvoorbeeld.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostOok dan is het niet aan te raden. En wel om de volgende redenen:
- Het is een veel te duur product als het puur om de koolhydraten gaat.
- Koolhydraten zijn zowat de goedkoopste macro's.
- Er zijn betere en goedkopere bronnen van koolhydraten te koop; brinta bijvoorbeeld.
Het lijkt wel alsof alleen de eiwitshake en creatine de enige goed werkende suplementen zijn in de wereld van sups hahaLast edited by mohiem; 01-10-2013, 10:49.
Comment
-
Ik wil hier graag op reageren zonder dat jij jezelf aangevallen voelt.
Maar het is nogal dom om suplementen te kopen puur om ze te proberen.
Je neemt een suplement als je het niet met de voeding rond kunt breien, als je dus een tekort houd in de voeding.
Zoals je al is aangegeven kun je dan beter Brinta eten.
Er zijn zo veel sups en als je die allemaal wilt gaan testen kun je dat geld beter in de normale voeding steken.
Een suplement is geen tovermiddel het is maar n hulpje om je voeding eventueel op orde te krijgen.
Dus wat moet je nu doen?
Juist, zorgen dat je voeding beter word.
Comment
-
Originally posted by mohiem View PostDaar heb je gelijk in. Ik gebruikte brinta ook maar om een beetje af te wisselen en nieuwe producten te proberen heb ik deze maar genomen.
Het lijkt wel alsof alleen de eiwitshake en creatine de enige goed werkende suplementen zijn in de wereld van sups haha
Een product moet je uitproberen wanneer je gratis monsters krijgt van de leverancier, anders niet.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Laten we beginnen over de 1250 kcal per serving van mammoth 2500.
Nutrition Facts-------------------------------------------235 grams 1250 0 % Daily Value* 29 g 45 % Saturated Fat 20 g 100 % Polyunsaturated Fat 0 g Monounsaturated Fat 0 g 190 mg 63 % 810 mg 34 % 2390 mg 68 % 181 g 60 % Dietary Fiber 0 g 0 % Sugars 109 g 66 g 132 %
Dit bereikt Mammoth 2500 simpelweg door een serving size van 235g. Dit is een idioot grote hoeveelheid. (complex carb gainer die je nu gebruikt raad 100g aan).
--------------------------------------
Als we uitgaan van een serving size zoals aangeraden, krijg je per serving minimaal 109g suikers binnen (in totaal 180g koolhydraten). Door de veel te grote hoeveelheid en snelle beschikbaarheid van de koolhydraten, zal de glycogen synthesis rate overschreden worden en ga je meer vet aanzetten dan nodig.
Tijdens een training verbrand men gemiddeld 5g koolhydraten (in de vorm van opgeslagen glycogeen) per 2 sets. Een gemiddelde lange training bevat ongeveer 30 sets (wat 75g kh in de vorm van glycogeen betekent). Een halve serving zou dus ruim voldoende moeten zijn voor de meesten (625 kcal). Zelfs dan is het nog steeds beter om een complex gainer te kiezen boven een versie met veel suikers (omdat je hierdoor sneller vet zult aanzetten).
Als je het product perse wilt nemen (tegen beter weten in), zou na de training het meest geschikte moment zijn. Je verbrand tijdens je training opgeslagen glycogeen uit lever en spieren. Deze voorraden worden een klein beetje geleegd en kun je aanvullen met een halve of een derde dosering mammoth 2500. Een uurtje later eet je dan gewoon thuis.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
-
Waarom zitten er in Weightgainer eigenlijk zoveel suikers, ik hoor het altijd.
Veel mensen zeggen dat je beter wat meer kunt eten dan weightgainer kan gebruiken, maar waarom worden er dan zoveel suikers ingeflikkerd.You don't quit when you're tired.
You quit when you're done.
Comment
-
Originally posted by Cinix View PostWaarom zitten er in Weightgainer eigenlijk zoveel suikers, ik hoor het altijd.Veel mensen zeggen dat je beter wat meer kunt eten dan weightgainer kan gebruiken, maar waarom worden er dan zoveel suikers ingeflikkerd.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Cinix View PostWaarom zitten er in Weightgainer eigenlijk zoveel suikers, ik hoor het altijd.
Veel mensen zeggen dat je beter wat meer kunt eten dan weightgainer kan gebruiken, maar waarom worden er dan zoveel suikers ingeflikkerd.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment