Een korte vraag , ik ben nogal ( laag in vetpercentage ). Is het een goede combinatie als ik een bulkfase inzet van 4-6 weken? en dan in diezelfde periode creatine ga gebruiken? bij creatine kom je iets aan , max 3 kilo. maar met bulken natuurlijk ook , ik ben benieuwd naar wat jullie weten over dit. alvast bedankt!
Creatine in combinatie met:
Collapse
X
-
Verwacht niet al te veel van creatine,een aantalmensen merken er niks van.
Of alleen placebo effect.
Vanwaar een bulk van 4/6 weken?
In 4 weken kan je niet verwachten dat je gewicht explosief zal stijgen.
Kan wel een paar kg,vet en vocht vooral.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Wat ik interessant vind is of je creatine kan gebruiken in samenwerking met cafeine capsules. Ik lees er tegenstrijdige berichten over. Dat er onderzoeken zijn geweest waar het elkaar tegenwerkt. Toch vind ik het raar dat in 85 %van de preworkouts wel cafeine met crea wordt gecombineerd. Iemand die daar iets zinnigs over weet?You can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Originally posted by rainman View PostVerwacht niet al te veel van creatine,een aantalmensen merken er niks van.
Of alleen placebo effect.
Vanwaar een bulk van 4/6 weken?
In 4 weken kan je niet verwachten dat je gewicht explosief zal stijgen.
Kan wel een paar kg,vet en vocht vooral.
Comment
-
Originally posted by Bilo View PostWat ik interessant vind is of je creatine kan gebruiken in samenwerking met cafeine capsules. Ik lees er tegenstrijdige berichten over. Dat er onderzoeken zijn geweest waar het elkaar tegenwerkt. Toch vind ik het raar dat in 85 %van de preworkouts wel cafeine met crea wordt gecombineerd. Iemand die daar iets zinnigs over weet?
Maar uiteindelijk heeft het met de hoeveelheden en tijdstip te maken. Als je dit niet kort na elkaar neemt, en geen grote hoeveelheden, schijnt het prima samen te gaan.
Comment
-
Dat creatine samen met caffeine gebruiken schadelijk zou zijn vind ik complete BS.
Ik zie het hele verband niet en het probleem ook niet, misschien dat iemand dit goed toe kan lichten?Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
-
Originally posted by Eeldesports View PostDat creatine samen met caffeine gebruiken schadelijk zou zijn vind ik complete BS.
Ik zie het hele verband niet en het probleem ook niet, misschien dat iemand dit goed toe kan lichten?
Wel grappig dat de meeste pre-workout supplementen bestaan uit caffeine en creatine.
Comment
-
Originally posted by JimmyFloyd View PostCreatine en cafeïne hebben beide invloed op het hydratatielevel (waterpeil) van het lichaam. Creatine zorgt er voor dat er meer water wordt opgeslagen in de spiercellen. Cafeïne daarentegen heeft een lichte vochtafdrijvende werking. Creatinesuppletie zorgt ervoor dat je lichaam meer water opslaat dan het op natuurlijke wijze zou behouden. Oftewel extra creatine in de spieren moet je combineren met extra water. Simpel gezegd komt het er op neer dat cafeïne en creatine een deels tegengestelde werking hebben op het waterpeil van het lichaam.
Wel grappig dat de meeste pre-workout supplementen bestaan uit caffeine en creatine.Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
-
Originally posted by Eeldesports View PostJa dat begrijp ik maar waarom zou dat enorm slecht zijn voor je lichaam? het is niet dat je gelijk uitdroogt oid?
Het gaat er om dat het gerucht rond gaat dat dit elkaar tegen werkt, en dat linken ze dan aan de theorie die ik hierboven geplaatst heb.
Maar uit onderzoek is gebleken dat hun hartslag iets hoger was, en dat in hun bloed wat meer melkzuur en glucose zat.
Over deze combinatie op lange termijn is weinig bekend. Ik vind het zelf onzin, en zie niet in waarom dit niet samengaat.
Comment
-
Originally posted by JimmyFloyd View PostEr is geen onderzoek dat aantoont dat dit enorm slecht is voor je lichaam, weet niet hoe je daar bij komt?
Het gaat er om dat het gerucht rond gaat dat dit elkaar tegen werkt, en dat linken ze dan aan de theorie die ik hierboven geplaatst heb.
Maar uit onderzoek is gebleken dat hun hartslag iets hoger was, en dat in hun bloed wat meer melkzuur en glucose zat.
Over deze combinatie op lange termijn is weinig bekend. Ik vind het zelf onzin, en zie niet in waarom dit niet samengaat.
Maar het is duidelijk, bedankt!Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
-
Originally posted by chiel14 View PostOke , bedankt 4 weken is dus niks. hoeveel weken had jij in gedachten ? Bedankt!Ik doe een gok
Comment
-
Ik heb zelf wat onderzoek ernaar gedaan (eelde )...en dit is een goed artikel:
Supplementen | Hoe je creatine en cafeïne samen kunt gebruiken - en hoe niet
Mijn mening, ik gebruik beiden nu, is dat ik cafeine neem voor het trainen en creatine tijdens diner. Vaak zit daar 4 uur tussen. Ik vind het verder wel prima. Creatine is niet alleen functioneel vanwege het vocht vasthouden, het heeft meer voordelen.
Ik vind trouwens de mg in dit ondferzoek wel ENORM. Wtf..45 gram crea :s?!?!?1You can not become LEGenDArY without Legday
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment