zma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• zma

Ik slaap de laatste erg slecht tot weinig. Lig wel vroeg genoeg op bed om minstens aan 8 uur slaap te komen. Alleen word s nachts elke keer wakker of kan niet in één keer slapen. Zou zma misschien helpen en is dit wel een veilig supplement?

Ik had ook moeite met slapen door de ZMA slaap ik voor mijn gevoel wel beter, word alleen wakker om naar de wc te gaan. Verder heb ik wel vage dromen, maar daar lees ik meer over dus dat zal er wel bij horen.

Comment

is pas nog een draadje over geweest
      Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Ik heb het gebruikt na mijn kuur als testbooster. Sliep er verschrikkelijk diep door maar heb ook nog nooit zulke vage dromen gehad, was blij toen het potje leeg was..
        'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Originally posted by Mcvk View Post
          Ik heb het gebruikt na mijn kuur als testbooster. Sliep er verschrikkelijk diep door maar heb ook nog nooit zulke vage dromen gehad, was blij toen het potje leeg was..
          Enge nachtmerries dus.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

thankss voor de reacties, ik zal er eens over gaan nadenken heb namelijk potje staan thuis alleen heb het nog niet gebruikt.

Comment

In het verleden gebruikt en vandaag weer mee begonnen als testbooster na mijn kuur.

Ik sliep er niet beter of slechter door, vage dromen kan ik mij niet herrineren, ik zal er eens op gaan letten.

Comment

Originally posted by Mcvk View Post
                Heb je het verschil in je herstel gemerkt?

Comment

ik wil het vooral gebruiken om beter te slapen, omdat dit niet altijd lekker gaat vooral niet als ik pre workout doe die dag :s

Comment

misschien een idee om eerder te gaan trainen als je pwo neemt? of gewoon geen pwo op dagen dat je 's avonds traint?

Comment

jaa ik ga altijd gelijk uit school na de fitness, dus kan niet eerder trainen dat is het probleem eigenlijk vooral doordeweeks. ik ben nu al een aantal weken gestopt met pwo, maar slaap nog niet zo lekker altijd. word soms opeens wakker s'nachts. denk je dat zma zou kunnen werken? anders moet ik iets anders zien te vinden.

Comment

Ik word ook elke nacht wakker voor een bezoekje aan de wc. Daarna slaap ik ook meteen weer in. Lig je dan een tijd wakker nadat je wakker word? ZMA had bij mij geen invloed. Misschien dat het bij jou wel wat doet..

Comment

Je kunt ook magnesium(/vitamine B) supplementen proberen. De zinc is een leuke toevoeging in ZMA, maar niet voor beter te slapen. Let ook op dat kalcium eerder wordt opgenomen dan magnesium. Dus eet je kwark stuk later.
                          Squat 8x 97,5kg ¤ Deadlift 8x 100kg ¤ Dumbell Bench​ 8x 60kg

Comment

Vage dromen zijn best gaaf vind ik. Wat voor iets droom je dan precies?

Comment

Voor mensen die laat willen trainen en toch een pre workout willen nemen, zoek er dan 1 met weinig/geen caffeine, dat is hetgeen wat de meeste mensen wakker houdt (sommigen zijn er gevoeliger voor dan anderen)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X