Welke supplementen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke supplementen?

Hallo allemaal,

Zoals sommigen al weten ben ik sinds kort begonnen met serieus sporten inclusief op me voeding letten, zie andere topic van me.
    Ik heb hierbij een tijdje geleden magnificent gekocht en nu voor de 3e dag gebruikt.
    Zelf voel ik hier nu nog niks bij dus of het effect heeft weet ik niet, nu was mijn vraag nadat deze pot op is welke supplementen zijn wel handig om te nemen?
    Ik dacht zelf aan Creapure Creatine van B&F, is er nog iets anders wat jullie mij aanraden?
    Supplementen is niet alles dat weet ik maar kan zeer zeker wel helpen,

alvast bedankt

heb de pest aan supplementen ,gewoon goed eten
    Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Creatine zou je kunnen kopen, voor de rest is het niet perse nodig allemaal.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

brinta en havermout is ook veeeel goedkoper
        Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

knal er gewoon wat caffeine tabs in als je een boost wilt, lekker goedkoop ook

Comment

Originally posted by brillant View Post
            brinta en havermout is ook veeeel goedkoper
            ja, precies hetzelfde effect als een pwo..

Comment

Whey en multivitamine zou ik alleen nemen.

Derest doet niks voor je.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                Whey en multivitamine zou ik alleen nemen.

Derest doet niks voor je.
                Hij heeft het toch over een pwo?? Waarom zou elke pwo niets voor je doen? Heb er toch echt genoeg gehad waar ik lekker van ging stuiteren.. dit heeft genoeg bijgedragen aan mijn trainingen.

Hou die meningen over pwo lekker voor je, als de één er niets voor voelt hoeft dat niet voor de ander zo te zijn.
                Dat de prijs/kwaliteit niet in verhouding staat daar kan ik me in vinden, maar dat het nutteloos is....

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
                  Hij heeft het toch over een pwo?? Waarom zou elke pwo niets voor je doen? Heb er toch echt genoeg gehad waar ik lekker van ging stuiteren.. dit heeft genoeg bijgedragen aan mijn trainingen.

Hou die meningen over pwo lekker voor je, als de één er niets voor voelt hoeft dat niet voor de ander zo te zijn.
                  Dat de prijs/kwaliteit niet in verhouding staat daar kan ik me in vinden, maar dat het nutteloos is....
                  Rustig maar hoor. Hij heeft het over magnificent toch? Dat is toch een glycogeenaanvuller, officieel. En dat is gewoon zonde van het geld, want als je ruim van te voren een volwaardige maaltijd eet. De uren daarvoor ook nog voldoende eet, heb je genoeg glycogeen in je lichaam om niet ''uitgeput'' te raken. Vandaar het voor hem nutteloos is.

@ts En creatine en magnificent kan je niet vergelijken.

Comment

Rustig maar hoor. Hij heeft het over magnificent toch? Dat is toch een glycogeenaanvuller, officieel. En dat is gewoon zonde van het geld, want als je ruim van te voren een volwaardige maaltijd eet. De uren daarvoor ook nog voldoende eet, heb je genoeg glycogeen in je lichaam om niet ''uitgeput'' te raken. Vandaar het voor hem nutteloos is.

@ts En creatine en magnificent kan je niet vergelijken.
                    In Magnificent zit ook crea toch? Ik vind het heerlijk spul eerlijk gezegd.
                    The expert in anything was once a beginner..

Comment

Ik ben de rust zelf Dat magnificent geen pwo is heb ik even gemist.. zoals ik zijn vraag heb gelezen is hij op zoek naar een pwo die wat voor hem doet, en die zijn er..

het stukje van 'de rest doet niks voor je' is natuurlijk kort door de bocht en niet waar.

Comment

Het is maar net hoe je het interpreteert.
                        Volgens mij is de vraag namelijk welke supplementen een toevoegimg kunnen zijn in het algemeen en niet specifiek een pwo.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by DutchBody023 View Post
                          Hallo allemaal,

Zoals sommigen al weten ben ik sinds kort begonnen met serieus sporten inclusief op me voeding letten, zie andere topic van me.
                          Ik heb hierbij een tijdje geleden magnificent gekocht en nu voor de 3e dag gebruikt.
                          Zelf voel ik hier nu nog niks bij dus of het effect heeft weet ik niet, nu was mijn vraag nadat deze pot op is welke supplementen zijn wel handig om te nemen?
                          Ik dacht zelf aan Creapure Creatine van B&F, is er nog iets anders wat jullie mij aanraden?
                          Supplementen is niet alles dat weet ik maar kan zeer zeker wel helpen,

alvast bedankt

voor energie ===> caffeine tabs (heel goedkoop , max 1x per week gebruiken of zo weinig mogelijk )
                          creatine kan maar verwacht hier geen wonderen van .

pre workout ==> melk met wat whey ?
                          post workout ==> simpele carbs (druivensuiker )/whey / ik doe tegenwoordig 2 schijven ananas op siroop .
                          intra workout ==> water met vruchtensiroop / of water met druivensuiker

verder zou ik als naturel niet gaan
                          You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
                            Ik ben de rust zelf Dat magnificent geen pwo is heb ik even gemist.. zoals ik zijn vraag heb gelezen is hij op zoek naar een pwo die wat voor hem doet, en die zijn er..

het stukje van 'de rest doet niks voor je' is natuurlijk kort door de bocht en niet waar.
                            Waarom is het niet waar? Wat voegt zo een supplement toe, wat gewone voeding niet kan doen? Voor de prijs hoef je het iig niet te doen.

Comment

Waarom is het niet waar? Wat voegt zo een supplement toe, wat gewone voeding niet kan doen? Voor de prijs hoef je het iig niet te doen.
                              Ik denk dat je slim genoeg bent om daar zelf antwoord op te geven

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X