Welke supplementen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Dennis328 View Post
    Multivitamine zou ik van animal pakken, animal pack.
    Zit echt veel in... nadeel, veel pillen in 1x..

Knulletje, hoe zit het met de omega 3 en vitamine c van het kruidvat merk?
    Die gebruik ik namelijk..
    in het animal pack zit 90x de adh van b6, het gaat er bij mij niet in dat het goed voor je is.

Comment

Omega 3 vind ik geldverspilling. Calcium magnesium niet, en vit c kan ook wat toevoegen (vooral periodiek). Verder gewoon uit voeding

Meer is niet altijd beter, zeker niet met vitamines. Ik snap niet waar t stigma vandaan blijft komen
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Waarom vind jij omega 3 geldverspilling?
        6 en 9 kan ik nog inkomen, maar 3?
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by wizzi00 View Post
          in het animal pack zit 90x de adh van b6, het gaat er bij mij niet in dat het goed voor je is.

Klopt niet wat je zegt.
          dat heb je idd als je 2 packs pakt.
          hetgeen wat op de pot staat (hoeveelheden) gaat om 2 packs per dag
          Control the weight, Don't let the weight control you..

Comment

Originally posted by Dennis328 View Post
            Klopt niet wat je zegt.
            dat heb je idd als je 2 packs pakt.
            hetgeen wat op de pot staat (hoeveelheden) gaat om 2 packs per dag
            als nog 45 dan, lijkt mij nog niet gezond.

Comment

Originally posted by wizzi00 View Post
              als nog 45 dan, lijkt mij nog niet gezond.
              Is het niet zo dat je het overschot gewoon uit plast dan?

Comment

Heb een tijd die animal pack shit vitamines genomen .

super overprijst en je pist de hele dag fluo geel ( en dit met 4liter water !!!)
                2maanden genomen , geen verschil gemerkt . als je genoeg fruit en groentes eet dan heb die overgeprijsde BS niet nodig . uitzonderingen gelaten ( wedstrijdshape /diep cutten / met tekorten zitten )
                You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Nouu goed om dit te horen, volgende bestelling word dus gewoon alleen CreaPure creatine van B&F, verder gewoon goed eten dus en veel sporten!

opnieuw bedankt iedereen!

Comment

Originally posted by mascotte View Post
                    Heb een tijd die animal pack shit vitamines genomen .

super overprijst en je pist de hele dag fluo geel ( en dit met 4liter water !!!)
                    2maanden genomen , geen verschil gemerkt . als je genoeg fruit en groentes eet dan heb die overgeprijsde BS niet nodig . uitzonderingen gelaten ( wedstrijdshape /diep cutten / met tekorten zitten )
                    Hoe wilde jij een verschil merken met vitamine?

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                      Omega 3 vind ik geldverspilling. Calcium magnesium niet, en vit c kan ook wat toevoegen (vooral periodiek). Verder gewoon uit voeding

Meer is niet altijd beter, zeker niet met vitamines. Ik snap niet waar t stigma vandaan blijft komen
                      Je neemt ook pas vitaminen tot je als je een tekort hebt, het is natuurlijk eeuwig zonde om dure spullen in je lijf te duwen als je er geen behoefte aan hebt. Dan is het zeker weggegooid geld.
                      Ook deze zijn een suplement, en dus alleen een aanvulling als je een tekort hebt.

Comment

Nouu het word gewoon sports multivit van B&F en Creatine, bedankt allemaal

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
                          Je neemt ook pas vitaminen tot je als je een tekort hebt, het is natuurlijk eeuwig zonde om dure spullen in je lijf te duwen als je er geen behoefte aan hebt. Dan is het zeker weggegooid geld.
                          Ook deze zijn een suplement, en dus alleen een aanvulling als je een tekort hebt.
                          Al is het met vitaminen natuurlijk lastig te bepalen of en wanneer je een tekort hebt.
                          Ik neem ze 'preventief' en als het eigenlijk overbodig is, jammer dan.
                          Ziek ben ik nooit en voor die 2,5 euro p.m kan je niet tobben.
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Hoe wilde jij een verschil merken met vitamine?
                            liep tijdens de winterperiode constant met een kuchje en een loopneus . was ook futloos en moe .
                            You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Originally posted by mascotte View Post
                              liep tijdens de winterperiode constant met een kuchje en een loopneus . was ook futloos en moe .
                              Placebo-effect.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Nou weet ik niet. Om maar iets te noemen: er zijn ook mineralen die zorgen dat je je eiwit beter opneemt, het lijkt me dat het standaard bij je sups hoort.

En tekort is heel breed he. Als je voeding vooral uit rijst en brood/vis bestaat, krijg je totaal andere vitaminen/mineralen binnen dan bv bij brood en aardappelen. Er voor een sporter zijn er ook andere dingen interessant. Zo zou ik niet weten wat je bv aan vitamine K hebt, ik denk dat dat weer eerder in je nadeel werkt?

Originally posted by rainman View Post
                                Waarom vind jij omega 3 geldverspilling?
                                6 en 9 kan ik nog inkomen, maar 3?
                                Omdat het 1 van de simpelste dingen is om uit voeding te halen?
                                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X