Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
sorry ik vind de reacties hier nogal overdreven.
hij mag dan geen liefhebber zijn van B&F.... daar zei hijzelf in die post niks van, anderen trokken dat erbij, niet hij.
hij is zelf een liefhebber van xxl, iedereen weet dat, so wat!
De laatste tijd circuleren er meerdere berichten op internet en en facebook over foutieve labeling op whey , waar ondermeer bij vermeld wordt dat vooral prijsvechters zich daar schuldig aan maken. B&F wordt daarbij niet met name genoemd. Maar hey, wie denkt daar niet aan? De grote prijsvechter!
Aan de hand van die artikelen heb ik ook gedacht... hoe zou het zitten met de whey die ik gebruik? Ik heb het geld niet om de de prioriteit te leggen bij mijn spullen laten testen in het lab. Hij wel, dus dat heeft hij gedaan.
Het is geen kwestie van de slager die zijn eigen vlees keurt! Het is niet zijn vlees (hij is niet verbonden met de fabrikant) hij is niet de slager (hij verkoopt die spullen niet) en hij heeft het niet zelf gekeurd (hij heeft de spullen naar een onpartijdig lab gestuurd)
Zou hij de resultaten ook gepost hebben als ze negatief waren? Die vraag doet niks terzake, aangezien de resultaten niet negatief zijn. Maar eigenlijk stel je met deze vraag min of meer dat je nooit de uitslag van zo'n onderzoek mag openbaar maken. Tenzij je een uitgebreid vergelijkend onderzoek doet naar verschillende merken... ik ben het daar niet mee eens.
Oke misschien had hij wat meer geduld kunnen hebben en wachten op waar ze mee bezig zijn bij DBB... maar schijnbaar duurde hem dat te lang of had hij er niet zoveel vertrouwen in.... hij is de enige niet.
Dit!
+1
I'm not special, but not the same as you. Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
Punt is dat men in de regel weinig waarde hecht aan onderzoeksresultaten wanneer deze de (mogelijke) schijn van enige vorm van partijdigheid vertonen.
+1 . Over wat andes gesproken .
big cat is tegen pro hormonen. En heeft zijn mening meermaals gegevn op dbb maar gaat wel op bodybuilding.com die shit aanprijzen in de vorm van artikels .
dan vraag ik me natuurlijk ook af of hier geen geurtje aanhangt
You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
@Dinky: zoals ik zelf ook al aangaf, gaat het gezegde'dat de slager zijn eigen vlees keurt'in dit geval niet op, omdat GetXXL de slager niet is(en het ook zijn vlees niet is).
Maar ik krijg alleen een beetje dat gevoel
GetXXL is toch wel een grote man op DBB en wordt zelfs door een aantal mensen als halfgod neergezet.
Niet dat ik hem vergelijk met Youp van het Hek die Buckler persoonlijk ten gronde richtte, maar er zijn toch wel een aantal mensen die zich door zijn mening en persoonlijke voorkeur laten beinvloeden.
Dat is nog steeds geen probleem, maar als je continue B&F afbrandt, wel.
Daarom had ik het eerlijker en leuker gevonden als hij ook B&F whey had laten testen.
That's all.
Persoonlijk vind ik ook dat je er geen reet van merkt of er 5 of 10 gram minder inzit, maar het moet wel op de verpakking staan.
Dan heb je de keuze in ieder geval, al blijft het dan nog steeds goedkoper dan de meeste duurdere whey soorten die wel kloppen met de verpakking.
Zie dat hier een draadje loopt over m'n topic. Ter verduidelijking: ik heb de whey delicious van XXL Nutrition laten etsten. Ja ik ben positief over XXL Nutrition, en ja daarom heb ik die whey laten testen. Ik heb er zelf bijzonder weinig baat bij om whey te gaan testen die ik zelf toch niet koop. Ik heb verder inderdaad ook geen moment een woord gezegd over B&F zoals Dinky Toy aanstipt, tot dat iemand ernaar vroeg, hierop reageerde ik:
Denk dat dit niet het juiste topic is om die discussie te gaan voeren, maar mijn ongezouten mening over B&F is bij de meeste leden wel bekend denk ik.
Ik wou immers in dat topic geen discussie over B&F. Het onderzoek wat ik heb geplaatst laat namelijk geen vergelijking toe. De enigen die dat wel lijken te doen en tussen de regels door proberen te lezen zijn anderen, niet ik. Daarnaast ben ik ook vrij neutraal gebleven in m'n posts daar, ik heb XXL Nutrition verder daar ook niet gepromoot. De resultaten mag ieder namelijk voor zichzelf interpreteren, ik presenteer ze daar alleen.
Volgens mij ben ik toch echt vrij neutraal gebleven in dat topic.
als er geen meerdere testen zijn 'onafhankelijk ' dan doet die spuit11 aan concurrentievervalsing klaar en duidelijk .
zeker als ie zijn mening tov B&F duidelijk aantoont .
Dit vind ik een zeer kwalijke post. Hoezo doe ik aan concurrentievervalsing? Ik verkoop zelf geen supplementen en ik heb alleen de resultaten van XXL Nutrition geplaatst, omdat ik niks anders heb laten testen. Dat anderen vergelijkingen proberen te trekken is hun probleem, duidelijk niet de mijne. Mijn mening over B&F heb ik achterwege gelaten in dat topic, dat ik voor de rest een mening heb over B&F, net als over politieke partijen en de hond van de buren, doet er toch niet toe?
Ik vind het toch wel grappig dat mensen erover vallen omdat ik de whey van XXL heb laten testen. Je laat toch ook niet het vlees testen van een andere slager dan degene waar jij je vlees koopt? Als ik zonodig tegen B&F wou aantrappen, dan had ik hun whey wel laten testen en bij slechte resultaten deze geplaatst.
big cat is tegen pro hormonen. En heeft zijn mening meermaals gegevn op dbb maar gaat wel op bodybuilding.com die shit aanprijzen in de vorm van artikels .
dan vraag ik me natuurlijk ook af of hier geen geurtje aanhangt
Big Cat schrijft al zo'n 8 jaar geen artikelen meer voor bodybuilding.com of heb ik iets gemist?
Het is inderdaad jouw goed recht om alleen XXL te laten testen, maar het is mijn goed recht toch om vraagtekens bij de onpartijdigheid te zetten.
Hiermee insinueer ik niet dat de test gemanipuleerd is, of dat je onder 1 hoedje speelt met XXL, dat denk ik niet namelijk.
Maar er gaat aardig wat geld om in de supplementen -industrie en als een zeer gewaardeerd lid (waar de meeste leden alles van aan nemen )zo'n test plaatst, is het niet slecht voor de verkoopcijfers.
Persoonlijk zou ik in jouw plaats en met jouw status iedere schijn van partijdigheid willen vermijden en dat had beter gekund als je meerdere merken liet testen.
Waarom is het trouwens in de prive-sectie geplaatst?
Zie dat hier een draadje loopt over m'n topic. Ter verduidelijking: ik heb de whey delicious van XXL Nutrition laten etsten. Ja ik ben positief over XXL Nutrition, en ja daarom heb ik die whey laten testen. Ik heb er zelf bijzonder weinig baat bij om whey te gaan testen die ik zelf toch niet koop. Ik heb verder inderdaad ook geen moment een woord gezegd over B&F zoals Dinky Toy aanstipt, tot dat iemand ernaar vroeg, hierop reageerde ik:
Ik wou immers in dat topic geen discussie over B&F. Het onderzoek wat ik heb geplaatst laat namelijk geen vergelijking toe. De enigen die dat wel lijken te doen en tussen de regels door proberen te lezen zijn anderen, niet ik. Daarnaast ben ik ook vrij neutraal gebleven in m'n posts daar, ik heb XXL Nutrition verder daar ook niet gepromoot. De resultaten mag ieder namelijk voor zichzelf interpreteren, ik presenteer ze daar alleen.
Volgens mij ben ik toch echt vrij neutraal gebleven in dat topic.
Dit vind ik een zeer kwalijke post. Hoezo doe ik aan concurrentievervalsing? Ik verkoop zelf geen supplementen en ik heb alleen de resultaten van XXL Nutrition geplaatst, omdat ik niks anders heb laten testen. Dat anderen vergelijkingen proberen te trekken is hun probleem, duidelijk niet de mijne. Mijn mening over B&F heb ik achterwege gelaten in dat topic, dat ik voor de rest een mening heb over B&F, net als over politieke partijen en de hond van de buren, doet er toch niet toe?
Ik vind het toch wel grappig dat mensen erover vallen omdat ik de whey van XXL heb laten testen. Je laat toch ook niet het vlees testen van een andere slager dan degene waar jij je vlees koopt? Als ik zonodig tegen B&F wou aantrappen, dan had ik hun whey wel laten testen en bij slechte resultaten deze geplaatst.
Big Cat schrijft al zo'n 8 jaar geen artikelen meer voor bodybuilding.com of heb ik iets gemist?
Geen probleem voor mij hoor
Maar ... er ging dus duidelijk een test komen van verschillende merken . waarom dan toch zelf die test doen ?
natuurlijk is dat je goed recht , maar daar stel ik me dus vragen bij .
over Big Cat , ja idd dat situeert van 8 +jaar geleden . maar ik draai ook al langer mee dan gisteren .
Mijn doel was om aan te tonen wat er toen gebeurt is ( wellicht een slecht voorbeeld )maar je weet ook goed over wat ik het nu heb .
punt is dat zoals 'rainman' aangeeft , dat je voor veel dbb members een waar fenomeen bent . en je in dit geval er handig gebruik van kunt maken omdat iedereen dan alles vanzelfsprekend gaat nemen wat je zegt .
anyway leuk voor je dat XXLnutrition goed uit de test is gekomen .
als b&f ook goed uit de test komt , ga je dan niet twijfelen om toch maar ergens anders te bestellen . ik bedoel uit puur objectief oogpunt welteverstaan
You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
Maar ... er ging dus duidelijk een test komen van verschillende merken . waarom dan toch zelf die test doen ?
natuurlijk is dat je goed recht , maar daar stel ik me dus vragen bij .
Als je de moeite had genomen om de OP van dat topic te lezen, dan wist je dat. Daar staat het namelijk duidelijk in; ten tijden dat ik ermee begon werd de ernst niet ingezien van het opsturen van een gesealde pot, ondanks dat ik meermaals in de groep had gezegd dat het belangrijk was een gesealde pot op te sturen. Later zijn ze het daar pas over eens geworden.
over Big Cat , ja idd dat situeert van 8 +jaar geleden . maar ik draai ook al langer mee dan gisteren .
Mijn doel was om aan te tonen wat er toen gebeurt is ( wellicht een slecht voorbeeld )maar je weet ook goed over wat ik het nu heb .
Ah, dus dan doel je op de PH stukjes van meer dan 10 jaar geleden. Mag een man na 10 jaar meer kennis z'n mening niet bijstellen? Je doet voorkomen alsof ie op bb.com A lult en op dbb B, terwijl er 10 jaar(!) verschil tussen zit.
punt is dat zoals 'rainman' aangeeft , dat je voor veel dbb members een waar fenomeen bent . en je in dit geval er handig gebruik van kunt maken omdat iedereen dan alles vanzelfsprekend gaat nemen wat je zegt .
En daarom heb ik ervoor gekozen om gewoon de resultaten te presenteren zoals ze zijn, met een neutrale houding.
anyway leuk voor je dat XXLnutrition goed uit de test is gekomen .
als b&f ook goed uit de test komt , ga je dan niet twijfelen om toch maar ergens anders te bestellen . ik bedoel uit puur objectief oogpunt welteverstaan
Ik heb ook tests van B&F whey met de kjeldahl methode (niet zelf laten uitvoeren overigens), ik blijf bij XXL
Het is inderdaad jouw goed recht om alleen XXL te laten testen, maar het is mijn goed recht toch om vraagtekens bij de onpartijdigheid te zetten.
Hiermee insinueer ik niet dat de test gemanipuleerd is, of dat je onder 1 hoedje speelt met XXL, dat denk ik niet namelijk.
Maar er gaat aardig wat geld om in de supplementen -industrie en als een zeer gewaardeerd lid (waar de meeste leden alles van aan nemen )zo'n test plaatst, is het niet slecht voor de verkoopcijfers.
Persoonlijk zou ik in jouw plaats en met jouw status iedere schijn van partijdigheid willen vermijden en dat had beter gekund als je meerdere merken liet testen.
Waarom is het trouwens in de prive-sectie geplaatst?
Goede vraag; het blijkt dat een van de board sponsors dat topic in prive wou.
De reden waarom ik niet meerdere merken heb laten testen is vrij simpel: ik gebruik alleen XXL whey, en zo'n test is vrij prijzig waardoor ik er allerminst voor voel om daar honderden euro's extra aan te spenderen om de ongefundeerde critici op DBB te pleasen.
Ik heb in ieder geval geleerd dat ik in de toekomst uitslagen beter voor mezelf kan houden i.p.v. te delen met anderen, ondanks dat ik een neutrale positie inneem.
@ spuitelf ik gaf gewoon het voorbeeld aan van big cat .
laten we stellen dat ik morgen contact krijg van B&F en ik ga een 'labtest' doen over hun whey in ruil voor een lifetime voorraad van hun spullen . want 'ik' krijg veel aanzien van de leden hier . En als ik morgen post dat hun whey de beste is , dan gaan ze meer verkopen . de supp industrie is namelijk keihard .
Maar zoals jij je verhaal doet , wie ben ik dan om het tegendeel te beweren .
Waar zou dat voor als voorbeeld moeten dienen? Dat iemand na 10 jaar z'n mening heeft bijgesteld?
helemaal offtopic maar als ik iets kut vind en de wetenschappelijke kennis die ik heb geeft ook aan dat het product kut is . maar ik krijg een hoop centjes van een persoon om dat product aan te bieden . ga ik dan in dat artikel schrijven dat je het niet moet kopen ? dat wilde ik even aantonen .
maar genoeg offtopic nu bigcat heeft er helemaal niks mee te maken .
Ik heb in ieder geval geleerd dat ik in de toekomst uitslagen beter voor mezelf kan houden i.p.v. te delen met anderen, ondanks dat ik een neutrale positie inneem.
Ik sta altijd open voor testresultaten, maar jij weet zelf ook wel dat 'een neutrale positie innemen'niet alleen te maken heeft met je laatste posts, maar met de hele 'geschiedenis'.
Daar ben jij slim genoeg voor.
Het is volgens mij ook niet zomaar in de prive sectie geplaatst ,er waren meer negatieve reacties toch?
Desalnietemin; ik zou het leuk vinden als er wel meerdere tests komen, maar dan wel een vergelijkend warenonderzoek.
Ps: Big Cat erbij betrekken snap ik ook niet ,daar gaat het hier niet over.
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment