Lab resultaat xxl nutrition

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by rainman View Post
    Ik sta altijd open voor testresultaten, maar jij weet zelf ook wel dat 'een neutrale positie innemen'niet alleen te maken heeft met je laatste posts, maar met de hele 'geschiedenis'.
    Daar ben jij slim genoeg voor.
    Uiteraard, vrijwel iedereen heeft een bepaalde mening aangedaan over een boardsponsor in zijn postverleden, ik wijk daar niet van af. Punt is dat ik m'n best heb gedaan om het topic zo neutraal mogelijk te houden en heb dan ook geen woord gerept over B&F en heb zelfs geen woord gerept om XXL Nutrition te promoten. Het enige wat ik heb gedaan is de methodiek beschreven en de resultaten geplaatst. Meer. Niet.

Vervolgens wordt het me kwalijk genomen dat ik alleen resultaten plaats van XXL Nutrition, terwijl DAT de whey is die IKZELF gebruik. Daarbij komt ook nog eens dat zo'n test DUUR is, incl. de kosten van de whey en verzendkosten was ik ongeveer 350,- euro kwijt. Ik zou GEK zijn om ook zelf andere merken te testen die ik geeneens gebruik. En toch wordt het mij kwalijk genomen.

Beter dan dit had ik de resultaten niet kunnen presenteren, en jammerlijk genoeg wordt dat door veel mensen niet gewaardeerd.

Het is volgens mij ook niet zomaar in de prive sectie geplaatst ,er waren meer negatieve reacties toch?
    Desalnietemin; ik zou het leuk vinden als er wel meerdere tests komen, maar dan wel een vergelijkend warenonderzoek.
    Er werd door enkelen (volgens mij iets van 3 mensen) nog kort gespeculeerd over B&F, waar mijn topic zich inderdaad niet voor leent, want ik heb geen labresultaten van B&F geplaatst. I.p.v. dat die reacties werden verwijderd, werd het topic verplaatst naar prive na een paar dagen. Ik hield zelf graag het topic publiekelijk, want ik ben van mening dat enige discussie om de labresultaten publiekelijk behoort plaats te vinden. Maar daar heeft T blijkbaar een andere mening over, wat uiteraard zijn goed recht is.

Originally posted by mascotte View Post
    helemaal offtopic maar als ik iets kut vind en de wetenschappelijke kennis die ik heb geeft ook aan dat het product kut is . maar ik krijg een hoop centjes van een persoon om dat product aan te bieden . ga ik dan in dat artikel schrijven dat je het niet moet kopen ? dat wilde ik even aantonen .

maar genoeg offtopic nu bigcat heeft er helemaal niks mee te maken .
    Klopt, haal hem er dan ook niet bij.
    Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Ik vind overigens dat de volgende post een prima reflectie geeft van het topic zoals geplaatst op DBB:
      Originally posted by Dinky Toy View Post
      sorry ik vind de reacties hier nogal overdreven.
      hij mag dan geen liefhebber zijn van B&F.... daar zei hijzelf in die post niks van, anderen trokken dat erbij, niet hij.
      hij is zelf een liefhebber van xxl, iedereen weet dat, so wat!
      De laatste tijd circuleren er meerdere berichten op internet en en facebook over foutieve labeling op whey , waar ondermeer bij vermeld wordt dat vooral prijsvechters zich daar schuldig aan maken. B&F wordt daarbij niet met name genoemd. Maar hey, wie denkt daar niet aan? De grote prijsvechter!
      Aan de hand van die artikelen heb ik ook gedacht... hoe zou het zitten met de whey die ik gebruik? Ik heb het geld niet om de de prioriteit te leggen bij mijn spullen laten testen in het lab. Hij wel, dus dat heeft hij gedaan.
      Het is geen kwestie van de slager die zijn eigen vlees keurt! Het is niet zijn vlees (hij is niet verbonden met de fabrikant) hij is niet de slager (hij verkoopt die spullen niet) en hij heeft het niet zelf gekeurd (hij heeft de spullen naar een onpartijdig lab gestuurd)
      Zou hij de resultaten ook gepost hebben als ze negatief waren? Die vraag doet niks terzake, aangezien de resultaten niet negatief zijn. Maar eigenlijk stel je met deze vraag min of meer dat je nooit de uitslag van zo'n onderzoek mag openbaar maken. Tenzij je een uitgebreid vergelijkend onderzoek doet naar verschillende merken... ik ben het daar niet mee eens.
      Oke misschien had hij wat meer geduld kunnen hebben en wachten op waar ze mee bezig zijn bij DBB... maar schijnbaar duurde hem dat te lang of had hij er niet zoveel vertrouwen in.... hij is de enige niet.
      Met nog de toelichting dat ik het zelf in gang had gezet i.v.m. dat, destijds, de urgentie niet werd ingezien van het opsturen van een gesealde pot. Gelukkig is de groep het daar nu al een tijd wel over eens, en wordt er een gesealde pot gebruikt voor die test.
      Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Ik vind het tof dat je die test hebt gedaan man..laat een bf gebruiker bf testen snap al dat gejank niet zo.
        daarbij spuitelf heeft aanzien maar zou het niet overdrijven hoor het is niet zo dat er de hele dag mensen voor zijn deur staan, hij bezit gewoon veel kennis mbt bepaalde dingen.
        dan dat gelul over bc is gewoon respectloos, als je na tig jaar niet van mening mag veranderen.
        denk dat hij ook niet meer reageert in zijn vragen topic door oa zilke beschuldigdende post..blij dat ik ze mail heb want er zijn weinig mensen met zijn kennis.
        en daar ook na tien jaar op terug durven te komen.

Comment

ik kan alleen maar herhalen dat ik het onzin vind dat je de resultaten van een goed uitgevoerde test niet zou mogen publiceren alleen omdat dat product afkomstig is van een merk waarvan iedereen weet dat je dat gebruikt.
          Als iedereen die de mogelijkheid heeft de produkten die hij zelf gebruikt liet testen en die resultaten publiceerde, hadden anderen daar ook wat aan.
          Tot die tijd ben ik afhankelijk van wat de fabrikant op het etiket zet.... en we weten allemaal in hoeverre we daarop mogen vertrouwen.
          ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Ik vind het maar een nietszeggende conclusie met een ongesealde pot whey.

Comment

Laat ik er bij zeggen trouwens dat het me echt geen reet interesseert zo'n whey onderzoek.
              Net als dat het me niet interesseert als er bijvoorbeeld verschillende soorten havermout worden onderzocht.
              De onderlinge verschillen zijn gewoon te klein daarvoor om het überhaupt interessant te maken voor de meesten op het forum waar het geplaatst werd.

Toen GetXXL afstapte van het gezamelijke onderzoek , om meerdere soorten whey te onderzoeken (wat eigenlijk veel interessanter is) , wist hij al dat hij alleen zijn XXL whey wou laten testen natuurlijk.
              Hij had het ook in betere banen kunnen leiden , als hij al vond dat dat niet gebeurde.
              Hij schroomt er ook niet voor om het bedrag te noemen wat hij heeft uitgegeven , zodat zijn eigen aktie wat extra lading zou krijgen.
              Ook wist hij wel dat hij dit soort discussies dan zou uitlokken.

Het is gewoon een iets anders verwoorde / verkapte publiciteits stunt geworden waar ik eigenlijk ook niet me energie in wil steken.
              Lekker belangrijk !
              Last edited by Lethal; 26-07-2014, 11:05.

Comment

Je steekt er anders behoorlijk wat energie in voor iemand die het niet boeit.

Comment

Dat was het dan ook wel , valt wel mee dacht ik zo.

Comment

Waar maakt iedereen zich druk om man, tof dat je een test hebt laten uitvoeren en begrijpelijk dat je je niet scheel betaald om iets te laten testen dat je toch niet zelf gebruikt.

Lekker blijven roepen vanaf de zijkant mensen

Comment

Originally posted by akito View Post
                      Waar maakt iedereen zich druk om man, tof dat je een test hebt laten uitvoeren en begrijpelijk dat je je niet scheel betaald om iets te laten testen dat je toch niet zelf gebruikt.

Lekker blijven roepen vanaf de zijkant mensen

Dat klopt, waar hebben we het eigenlijk over?
                      Er sterven iedere dag mensen in Palestina,da's pas erg toch? .(… )
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Denk als jullie allemaal 20 euro naar 'm sturen hij met liefde ook een gesealde pot XXL-whey opstuurt hoor.

Comment

Originally posted by Lethal View Post
                          Laat ik er bij zeggen trouwens dat het me echt geen reet interesseert zo'n whey onderzoek.
                          Net als dat het me niet interesseert als er bijvoorbeeld verschillende soorten havermout worden onderzocht.
                          De onderlinge verschillen zijn gewoon te klein daarvoor om het überhaupt interessant te maken voor de meesten op het forum waar het geplaatst werd.

Toen GetXXL afstapte van het gezamelijke onderzoek , om meerdere soorten whey te onderzoeken (wat eigenlijk veel interessanter is) , wist hij al dat hij alleen zijn XXL whey wou laten testen natuurlijk.
                          Je snapt dat ik dat gezamelijke onderzoek ook vooral interessant vond m.b.t. de XXL whey, en dat ik dus daarom die heb laten testen? Ik blijf het echt extreem apart vinden dat mensen daar een probleem mee hebben.

Hij had het ook in betere banen kunnen leiden , als hij al vond dat dat niet gebeurde.
                          Oh want dat heb ik niet gedaan? Ik heb genoeg suggesties gedaan om het goed te laten verlopen en ik heb tot driemaal toe zeer sterk erop aangedrongen om een gesealde pot te leveren aan het lab. Misschien eens eerst je feiten checken??

Hij schroomt er ook niet voor om het bedrag te noemen wat hij heeft uitgegeven , zodat zijn eigen aktie wat extra lading zou krijgen.
                          Deze heb ik NIET in de OP genoemd, en deze heb ik pas op DBB vermeld nadat iemand mij erom vroeg! Dus wat wil je hiermee nu zeggen?

Ook wist hij wel dat hij dit soort discussies dan zou uitlokken.
                          Jep, en daarom heb ik mijn topic zo neutraal mogelijk gehouden. Om de discussie ook zinvol te houden.

Het is gewoon een iets anders verwoorde / verkapte publiciteits stunt geworden waar ik eigenlijk ook niet me energie in wil steken.
                          Lekker belangrijk !
                          Nee merk ik, je reactie is zeer jammerlijk en getuigt van weinig kennis van hoe het is verlopen noch van enig respect. Zeer, zeer jammerlijk.

Comment

Ik heb dit topic niet helemaal gelezen dus ik weet niet of deze link al was gepost. Maar dit is ook een interessant stukje, onderzoek uitgevoerd door een jongen die ik ken (en overigens ook actief lid op dbb, winnaar dbb foto contest 2013).

Eigen Kracht Nieuws - Er zit minder eiwit in je eiwitpoeders dan je denkt
                            Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
                            Doel eind 2015: 100kg
                            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X