Beste Bodynetters
Jullie weten dat wij al lange tijd labtesten laten doen op onze supplementen om zo onze producenten en leveranciers te controleren. Ik heb recent weer wat producten opgestuurd om de resultaten hiervan eens naast de bekende DBB test te leggen.
Hieronder de resultaten:
Wat mij als 1e opvalt is dat de uitslag van Whey Delicious Vanille vrijwel gelijk is aan de uitslag van de door DBB'ers georganiseerde labtest.
Het gemeten eiwitgehalte en het aminozurenprofiel komt overeen. Uit de DBB test kwam 77,5% eiwit en uit deze meting 78,1%
Voor mij is dit nogmaals een bevestiging dat de door DBB'ers georganiseerde onafhankelijke labtest betrouwbaar is.
Whey Delicious Vanille - XXL Nutrition
Eiwitgehalte op product in de pot - 78,1%
Vocht - 5,8%
Eiwitgehalte op de droge stof - 82,9%
Onderstaand zie je alle aminozuren en in welke hoeveelheid deze aanwezig zijn.
Hier vind je het originele rapport.
Ook hebben we nog een eenvoudige test laten doen op de whey isolaat en deze is ook weer conform eerdere resultaten.
Whey Isolaat Vanille
Eiwitgehalte op product in de pot - 86,7%
Vocht - 5,4%
Eiwitgehalte op de droge stof - 91,6%
Waarde is ook zelfde als een test eerder dit jaar.
Jullie weten dat wij al lange tijd labtesten laten doen op onze supplementen om zo onze producenten en leveranciers te controleren. Ik heb recent weer wat producten opgestuurd om de resultaten hiervan eens naast de bekende DBB test te leggen.
Hieronder de resultaten:
Wat mij als 1e opvalt is dat de uitslag van Whey Delicious Vanille vrijwel gelijk is aan de uitslag van de door DBB'ers georganiseerde labtest.
Het gemeten eiwitgehalte en het aminozurenprofiel komt overeen. Uit de DBB test kwam 77,5% eiwit en uit deze meting 78,1%
Voor mij is dit nogmaals een bevestiging dat de door DBB'ers georganiseerde onafhankelijke labtest betrouwbaar is.
Whey Delicious Vanille - XXL Nutrition
Eiwitgehalte op product in de pot - 78,1%
Vocht - 5,8%
Eiwitgehalte op de droge stof - 82,9%
Onderstaand zie je alle aminozuren en in welke hoeveelheid deze aanwezig zijn.
Hier vind je het originele rapport.
Ook hebben we nog een eenvoudige test laten doen op de whey isolaat en deze is ook weer conform eerdere resultaten.
Whey Isolaat Vanille
Eiwitgehalte op product in de pot - 86,7%
Vocht - 5,4%
Eiwitgehalte op de droge stof - 91,6%
Waarde is ook zelfde als een test eerder dit jaar.
Comment