Mooi zo, nogmaals welkom. wat voor evenementen organiseer je dan?
Labtest Whey Isolaat en Whey Delicious XXL Nutrition
Collapse
X
-
-
Originally posted by rain View Post
Comment
-
Originally posted by Bigdude View PostDenk ik een site van een DBB lid. Eentje die er behoefte aan heeft om de test te verzamelen met welk doel is nog onduidelijk of het onafhankelijk is weet ik niet. Maar goed laten we het XXL niet verder vervuilen met dit gesprek
Xxl vervuilen?
Wat bedoel je?
Volgens mij is dit geen xxl topic toch?DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Precies.
En het vraagteken heb ik erbij gezet omdat het geen officiele site lijkt.
Buiten dat:ik nam het eerst nog enigszins voor B&F op,maar door -het ontbreken van-reacties,heb ik het idee dat ze 'ons'maar als een stel vervelende zeikerds beschouwen.
Voor mij pesoonlijk kunnen ze weinig goeds meer doen inmiddels,al zullen ze nog genoeg verdienen om ons te negeren.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Dit is een topic over onze labtesten toch.. zal de site ook even bekijken.
edit > ik zie dat de site alle testen heeft verzameld zodat ze allemaal bij elkaar staan. Ik zie veel testen van ons terug die in het afgelopen jaar gedaan zijn. Staat wel netjes bij wat onafhankelijke testen zijn en welke niet.René
XXL Nutrition
www.xxlnutrition.nl
Comment
-
Originally posted by XXL Nutrition View PostDit is een topic over onze labtesten toch.. zal de site ook even bekijken.
edit > ik zie dat de site alle testen heeft verzameld zodat ze allemaal bij elkaar staan. Ik zie veel testen van ons terug die in het afgelopen jaar gedaan zijn. Staat wel netjes bij wat onafhankelijke testen zijn en welke niet.
Comment
-
Van de uitslagen van B&F zelf of die eerdere. Want ik persoonlijk vertrouw niet zo op dat labje in Veghel. Uiteraard als nu de consumenten bond ofzo zich ermee bezig hield dat is echt onafhankelijk. Wat dan kan is alle huismerken van NL laten testen en einde discussie toch voor iedereen het beste lijkt mij.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 minutes ago -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-
2 dagen geleden -
-
door SofiaBoamCBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 3x
Deficit wide grip SL DL:
- 110kg 6x
- 62.5kg 30x
Hatfield...-
4 dagen geleden -
-
door adaadesignerhouse1Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...4 dagen geleden
-
door GabrielDenaisGlucotonic Blood Sugar Control: A Comprehensive Review for Managing Healthy Blood Sugar Levels
⇉ Order From Official Website GlucoTonic™...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused ssafety bar squat:
- 100.5kg 4x
Sumo safety bar goodmorning:
- 33kg 2x20
Wide grip...-
1 week geleden -