Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Labtest Whey Isolaat en Whey Delicious XXL Nutrition
heb hier de vanille, banaan, pistache en framboos staan.
mengt goed en lekkere smaak... whey van xxl proeft wel minder zoet als BF
Hopelijk blijft xxl hun kwaliteit goed controleren, een 2e keer in de zeik gezet worden kan ik niet meer aan
Wij controle zeker veel. Ik heb een kennis in een lab dus kan tegen zeer lage kosten testen laten maken. Dan heb ik geen officieel rapport maar dat maakt voor de interne controle niets uit.
We proberen de shakes niet te zoet te maken omdat ik het gebruik van zoetstoffen minimaal wil houden. we gebruiken verder ook geen fructose of glycine wat zoet smaakt
Het was een sample, ik dacht Vanille. Hij was wel wat zoet, dus volgende keer doe ik nog wat meer melk erbij. Alhoewel, ik heb nu zo een voorraad supplementen, dat ik nog even geen pudding bestel, maar eerst maar eens lekker al mn potten, repen, pillen etc. ga aanspreken :-).
Het was een sample, ik dacht Vanille. Hij was wel wat zoet, dus volgende keer doe ik nog wat meer melk erbij. Alhoewel, ik heb nu zo een voorraad supplementen, dat ik nog even geen pudding bestel, maar eerst maar eens lekker al mn potten, repen, pillen etc. ga aanspreken :-).
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Comment