Dat is een zak van 4000gram perfect whey protein neutraal zie ik
Labtest Whey Isolaat en Whey Delicious XXL Nutrition
Collapse
X
-
Originally posted by Tobi View PostWelke whey als ik vragen mag?Originally posted by XXL Nutrition View PostDat is een zak van 4000gram perfect whey protein neutraal zie ik
'Neutraal'vind ik perfect.
Smaakjes vind ik altijd chemisch smaken, maar ieder zijn voorkeur.
Incl XXL polsbandje voor mijn zoontje.
Jong geleerd……DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by Tobi View PostHeb perfect whey protein besteld!
Originally posted by liquid sword View Postheb hier de vanille, banaan, pistache en framboos staan.
mengt goed en lekkere smaak... whey van xxl proeft wel minder zoet als BF
Hopelijk blijft xxl hun kwaliteit goed controleren, een 2e keer in de zeik gezet worden kan ik niet meer aan
We proberen de shakes niet te zoet te maken omdat ik het gebruik van zoetstoffen minimaal wil houden. we gebruiken verder ook geen fructose of glycine wat zoet smaaktRené
XXL Nutrition
www.xxlnutrition.nl
Comment
-
Originally posted by frankey View PostVandaag bestelling binnen onder andere 4x 1000 gr whey delicious ben benieuwd naar de smaken.
Originally posted by NickP View Postpistache..... overstap is gemaakt
eenmaal in NL bij xxl proberen
Originally posted by Sjaaksimonse View PostVanmorgen de Proteïne pudding geprobeerd. Heerlijk.René
XXL Nutrition
www.xxlnutrition.nl
Comment
-
Originally posted by XXL Nutrition View Post
Welke smaak heb je gehad?
Comment
-
Originally posted by Sjaaksimonse View PostHet was een sample, ik dacht Vanille. Hij was wel wat zoet, dus volgende keer doe ik nog wat meer melk erbij. Alhoewel, ik heb nu zo een voorraad supplementen, dat ik nog even geen pudding bestel, maar eerst maar eens lekker al mn potten, repen, pillen etc. ga aanspreken :-).
Originally posted by rain View PostIk heb de grote zak whey van 4 kg in een emmer van Body en Fitshop overgeheveld.
Niemand snapt dat ;wel gains en dat met B&F?René
XXL Nutrition
www.xxlnutrition.nl
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...9 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...14 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment