Onafhankelijke labtest Whey Perfection - Bodyenfitshop

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Pren View Post
    Dus je denkt een verrassingsaanval nodig te hebben?
    Nee hoor want ik val niet aan. Ik vraag dan netjes of die zijn excuses aan wil bieden en klaar.

Comment

• Originally posted by Bigdude View Post
      Nee hoor want ik val niet aan. Ik vraag dan netjes of die zijn excuses aan wil bieden en klaar.
      We kennen pesc hier al langer dan vandaag. Mocht hij zijn excuses aan willen bieden, had hij dat al lang gedaan. Ik ben bang dat je die dus niet gaat krijgen. Ook niet als je voor hem zou staan.
      Ik doe een gok

Comment

On topic :dat verwachten wij ook nog steeds van B&F.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Moet ergens een grens trekken en deze man heeft nu wel genoeg zijn grote mond kunnen openen. Ik vind dat je dan ook een man moet zijn en staan voor wat je zegt en je woorden kracht bijzetten en niet heel slim gaan doen online beetje popy jopie spelen en mistr untouchable
          Had ik daarstraks niet een uitermate geschikt voorstel daarvoor? Plaats, datum en regels. Denk dat er genoeg mensen zijn die dat uitermate amusant zouden vinden. Dan maken we er een mooi uitje van. Maar neehee "je bent er opeens mystiek" als een ninja in het duister bwhahahahah. Kijk niet zoveel films gast en trek je bek niet open als je vervolgens met je staart tussen de benen moet. Aanbod staat nog steeds hoor, ik kom wel jouw kant uit hoef je daar ook geen verstoppertje over te spelen
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Originally posted by Pren View Post
            We kennen pesc hier al langer dan vandaag. Mocht hij zijn excuses aan willen bieden, had hij dat al lang gedaan. Ik ben bang dat je die dus niet gaat krijgen. Ook niet als je voor hem zou staan.
            Hij kan ook een PM sturen vind ik ook niet erg. Ben er verder over uitgepraat zien wel hoe het gaat lopen

Comment

Hij kan ook een PM sturen vind ik ook niet erg. Ben er verder over uitgepraat zien wel hoe het gaat lopen
              Oh nu ben je opeens weer uitgepraat als het dreigt concreter te worden? Ik kan iedere zondag vanaf volgende week.

Comment

• Bigdude=bigsissy?

Comment

• Originally posted by emilio75 View Post
                  Bigdude=bigsissy?
                  Heeeeell yeah! Beetje die aardige, lieve Pesc lopen bedreigeren enzow en dan kop in het zand steken (hier staat wat dat betekend Bigdude: kop in het zand steken Nederlands spreekwoordenboek). Kan toch niet?
                  Last edited by pescatore; 07-03-2015, 22:51.

Comment

• Kerels toch... negeer elkaar of ga een lekker potje matten! Regel het lekker via pm en hou op met vlooien vangen over en weer
                    Mangs wa, aait nich

Comment

• Bigdude wat ben je toch een kansloos figuur, mannanman. En popiejopie vind je wel een leuk woordje he

Comment

• Volledig eens met flabber. Door dit soort haantjes gedrag word de sfeer op het forum er nou niet bepaald beter op. Dit is ook exact de reden dat mensen die veel kennis hebben niet meer zo actief zijn vanwege deze doelloze bende.

Spreek elkaar gewoon als volwassen mannen for god sake. Jullie beiden lijken nu net 2 kleine kinderen. Als het zo ver gaat, negeer elkaar dan gewoon of spreek met elkaar of ergens in een hutje op de hei met een goede bak koffie ofzo...
                        Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Ja jongens ga is wat zinnigs doen met jullie levens!!!

Comment

• Ik vind fitties wel leuk.
                            In between obsessed periods

Comment

• Er moet toch minimaal 1 onzin topic overblijven.
                              Oh wacht: daar hebben we mijn log al voor.
                              Last edited by rain; 08-03-2015, 11:57.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Shhhh Rain, je jaagt mensen met heul veel kennis weg...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X