Paar vraagjes over Ephedrine.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als het niet lukt zonder en dus ook niet met en dat dit ook tot dusver is gebleken bij andere mensen dan begrijp ik daar alles aan. Mijn wetenschap over verslaving waarbij het onderdeel gewenning aan toebehoort leert mij echter dat als je gewenning overwint je een deel van je (verslaving) of anders gezegd gewoonte kan doorbreken.

Maar schijnbaar zijn er geen voorbeelden te noemen van lui waarbij dit zo werkt en klopt mijn theorie op een of andere manier dus van geen kanten. En misschien klopt de theorie wel maar bewijst zich dit nooit in de praktijk.

Dan is dat zo en dan ga ik er vanuit dat ik inderdaad weinig vooruitgang zal boeken. Bedankt voor de les.

Dan toch vraag ik me af voor welk soort mensen Efedrine wel geschikt is? Als het zonder lukt, waarom dan uberhoud Efedrine? En waarom lees ik dan forum topics waarbij Obese patienten het middel wordt goedgekeurd?
    Gevallen waarbij zeer duidelijk is dat ze het dus zonder Efedrin niet lukt om af te vallen.

Ik zou ook wel eens willen weten of er alternatieve hulpmiddelen zijn buiten de "basics" die kunnen helpen bij mijn doel. Ik hoorde eerder al caffeine en zoetstoffen. Zoetstoffen vind ik vies, zowiezo ben ik geen zoetekauw en hou dus helemaal niet van meeste frisdranken of suiker in de thee of koffie.

Ik hoor er graag over.

EDIT: @ Timberman.

Oh, je had net voor mij gepost. Bedankt voor je uitleg, heb ik in iedergeval toch antwoord op mijn oorspronkelijk gestelde vraag. Nou weet ik dus ook voor wat voor soort mensen efedrine bedoelt is. Mensen die tot de 10% willen cutten.

Vind het dan alsnog vreemd dat er Obese patienten zijn waar het middel wordt goedgekeurd of al dan niet afgekeurd.
    Last edited by Kingfin; 31-05-2015, 17:46.

Comment

Deel die topics eens als je wilt. Ik ben reuze benieuwd naar wie er obese is en deze stof nodig heeft en wat de onderbouwing daarvan dan wel zou zijn. Als je obese bent, ben je op zich namelijk een fatburning machine als je het goed aanpakt dus daar zijn hulpmiddelen nog onlogischer.

Mensen doen en zeggen veel. Zoek daarom dingen uit en leer ze te begrijpen vanuit de kern dan kun je veel makkelijker de onzin van het nuttige scheiden. Sowieso zijn fora gevaarlijk, je kan te maken hebben met kundige meningen maar ook met complete idioten.
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ik zweerde dat ik een topic van een obese heb gelezen die niet werd afgekeurd op zijn Ephedrine gebruik. Dat was wel op een ander forum trouwens.

Wel zijn er vergelijkbare topics (meer mensen zoals ik)

New Guy - My mission to losing fat and getting ripped! (1 month passed, 24lb gone) - Bodybuilding.com Forums

Deze gebruikt wel heel wat meer supplementen dan dat ik doe. Of dat zo gezond is vraag ik mij af.

Ephedrine = fat loss ???? does it work?? - Bodybuilding.com Forums

Hier word het ook niet echt afgekeurd, of in ieder geval word de gebruiker niet gewaarschuwd voor een terugval.
        Wat dat betreft lichten jullie de werkelijkheid wat beter voor, applausjes dus. Alhoewel ik nog steeds vind dat ik het wel zelf moet uitproberen.

http://forum.bodynet.nl/afslanken/59640-efedrine.html

De TS uit bovenstaande link zal zelf ook wel slecht voorgelicht zijn, maar gaat er wel vanuit dat dikke mensen met Efedrine+caffeine+aspirine resultaat kunnen boeken. Of er wordt gewoon niet bijgemeld dat daarna een terugval plaatsvind.

Verder lees ik ook niet dat het bekend is dat mensen op hun oude eetpatroon terugvallen. En ik heb eerder wel echt mijn best gedaan om ephedrine als middel te onderzoeken. Niet alleen op foras, ik snap dat elke randdebiel daarop kan zeggen wat hij wil. Maar jullie praten vast geen onzin, ik vind het alleen gek dat ik dit nu allemaal voor het eerst hoor.

Comment

Mja, die bovenste link is gewoon een drama dus dat kan wat mij betreft meteen de prullenbak in. Dat is gewoon een discussie tussen de lamme en de blinde. Rest nog niet gelezen eerst ff koffietje maken en me intalleren voor de avond
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ik heb er geen probleem mee als je het wilt gebruiken. In Amerika wordt het in supermarkten verkocht dus zó gevaarlijk kan het niet zijn lijkt mij; ook al is het hier een verboden middel. Buiten dat vind ik het luiheid om op een gemiddeld tot hoog vetpercentage een 'hulpmiddel' te gebruiken terwijl je het vrij gemakkelijk zelf zou moeten kunnen op wilskracht en discipline. Zoals Timberman zegt is het handig voor mensen die écht op een laag vetpercentage willen komen, want dan kan het ontzettend moeilijk worden om nog op redelijk tempo af te vallen.

Ik meen dat het het waard is om niet te zoeken naar een magische pil, maar je uiterste best te doen voor iets ondanks tegenslag. Daar bouw je karakter van op.

Ik geloof dat je je beslissing al hebt genomen voordat je dit topic startte. Dus zoals je zei is het mssn beter om jouw tijd en onze tijd niet te besteden aan een keuze die toch niet veranderd gaat worden. De feiten ken je blijkbaar en hier kun je enkel nog meningen krijgen.

Comment

zoals eerder gezegd, indien voeding niet inorde is, zal je met efedrine afvallen en later gewoon weer alles bijkomen... ik weet over wat ik praat http://i57.tinypic.com/29bzivd.jpg
              laat anders een maagring steke é jongeuh
              If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

Comment

Originally posted by dianabolic View Post
                zoals eerder gezegd, indien voeding niet inorde is, zal je met efedrine afvallen en later gewoon weer alles bijkomen... ik weet over wat ik praat http://i57.tinypic.com/29bzivd.jpg
                laat anders een maagring steke é jongeuh
                Wat zie je er raar uit op die 10% pic, rare verhoudingen. Volgens mij had ik dat al eerder gezegd. Misschien ligt het aan de pose?

On topic: je gaat dus epha gebruiken omdat je geen discipline kunt tonen? Welk nut moet dit dan hebben..? Wat je nu verliest, zit er zo weer aan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X