Vitamine c tabletten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vitamine c tabletten

hey,

kheb ff een vraagje.
    helpt het veel dat je vitamine c zou slikken

Zeker wel. Ff de zoekmachine gebruiken of googlen en je weet exact wat en waarom

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Neem dan wel een GOEDE, en niet de synthetische troep van kruidvat. Ga voor natuurlijke vitamines. Wat mij betreft is solgar een aanrader, dit is alleen niet goedkoop...

Greets

Mind over Matter.... Focus is everything!

Comment

is er ook een bepaalde hoeveelheid dat je moet nemen en of welk tijdstip van de dag

Comment

voor een maalijd 1000mg moet makkelijk kunnen
          staat ook op de verpakking hoeveel
          te veel kan haast niet kerel
          Who's the Chef

Comment

Vitamine C is altijd synthetisch, als je hier natuurlijke van zou willen zou je een gigantisch tablet krijgen. Je hebt wel verschillende vormen, magnesiumascorbaat, calciumascorbaat, enz. Ook worden er regelmatig bioflavonoiden (rutine, hesperidine, etc.) aan toegevoegd.

Vitamine C moet je verdelen over de dag. Het is dus effectiever een lage dosis meerdere malen per dag te nemen dan 1x een hoge dosis.

Welke vitamine C je neemt maakt niet heel veel uit, maar ik zou geen Time Released (TR) nemen. Het wordt namelijk in het 1e deel van je dunne darm opgenomen.

Wat betreft multivitamines zou ik idd voor grote merken als Solgar gaan, deze zijn van uitmuntende kwaliteit. Uiteraard betaal je daar voor.
            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X