Creatine, HMB en whey proteine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

HMB schijnt regelrechte crap te zijn.

Comment

vind ik dus niet santino

Comment

dag mensen
        ik heb een vraag ik ben een beginnende sporter die flink wil groeien nu heb ik 2 potten besteld 1 pot Whey Protein en een pot Creatine Ester
        maar nu heb ik een probleem ik had verw8 dat die creatine capsules waren en het is poeder dat is op zich geen probleem tot ik het proefte ik ging spontaan over me nek van de smaak zo smerig
        maar is er een manier om het zonder die smerige smaak naar binnen te werken
        of zijn er hmb+creatine capsules verkrijgbaar ergens?

ZEER veel dank u

Comment

Gedragsregels op Bodynet - Dit dient iedereen te lezen!

Die eerst maar even lezen en er wat mee doen dus graag.

Comment

eh jah sorry ik had alleen maar die vraag en heb nergens op internet een antwoord kunnen vinden en had hier een vraag gesteld in de hoop dat julllie me antwoord konden geven.

Comment

je neus dicht houden tijdens het innemen, niet ademen, meteen 8er de mix aan vol met water drinken.. en dan weer ademen dan proef je er het minst van

Comment

Originally posted by leydzzz
                je neus dicht houden tijdens het innemen, niet ademen, meteen 8er de mix aan vol met water drinken.. en dan weer ademen dan proef je er het minst van
                wat vond je van de combi topicstarter. was het wat je verwachten(zeg dit op dit moment knal ik 4tabs bcca,4tabs hmb en 2tabs multi vitamine in me mond)

Comment

Moeilijk te zeggen..

ik was nog niet helemaal op oude krachten maar was wel al met creatine en daarna hmb erbij gestart. Ik merkte wel dat sterker werd.. alleen ik had maar een potje hmb van 60 pillen , en ik moest 3 x 4 tabletten per dag innemen..
                  volgende x koop ik meteen voor een aantal weken in.. maar voor die ene week heeft wel degelijk gewerkt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X