Weight gainers.............

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weight gainers.............

Goedemorgen board members.....

Omdat ik mijn voeding niet voor elkaar krijg, en dan bedoel ik dat ik op dit moment niet genoeg naar binnen kan krijgen.....zit tegen mijn zin te eten, zit [te] snel vol. Hebben er meer last van op dit board las ik al...
    Dus ik ben opzoek gegaan naar een goede weightgainer met minder dan 1% vet het liefst. Ik kwam uit op Big Boss van M double you.
    Big Boss
    Welke gainer gebruiken jullie evt en hebben jullie nog tips of adviezen wat merken, kwaliteit ed aangaat?

Grtzzzzz Ax
    DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Had zelf meestal die van Performance maar ik heb nu alleen eiwitten daarvan dus heb geen idee hoeveel vet erin zit

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Enne ook goedemorgen natuurlijk Ax

Greets...

Comment

Had jij specifiek voor dat merk gekozen en zo ja waarom?
        "sorry" Mr.C, wil graag altijd ALLES weten
        Het gaat mij niet alleen om het vetpercentage maar ook omdat er meer eiwitten inzitten dan de gem. weightgainer nl.35 gr per 100 gr. [35 gr. eiwit/59 gr. koolhydraten en <1 vet] Dat er weinig vet inzit vind ik ook wel erg belangrijk.

Grtzzzzz Ax  

DUM SPIRI SPERO

Comment

Had vroeger eerst altijd Mr. Big, was ik ook heel tevreden over.
          De reden dat ik overgestapt ben is dat de sportschool war ik het altijd haal ( tegen inkoop ) is overgestapt naar Performance. Ik het de eerste keer een kilo geprobeerd en merkte geen verschil met Mr. Big dus heb deze gehouden.

Greets...

Comment

Thanks Mr.C. Ik ga bij Bardolino bestellen. lean gainer 2

LEAN GAINER 2

"Building Lean Muscle Never Tasted So Good!"

LEAN GAINER 2â„¢ Is de eerste weight gainer op de markt waar je niet vet van kunt worden!

LEAN GAINER 2 is speciaal ontwikkeld voor iedereen die keiharde spiermassa wil aanzetten. Door de unieke samenstelling is het onmogelijk om vet te worden van LEAN GAINER 2.

Als je maar 1 voedingssupplement wilt gebruiken om spiermassa te kweken, zorg dan dat het LEAN GAINER 2 is!

De voordelen van Interactive Nutrition's LEAN GAINER 2â„¢:

.GROEI met 55 gram eiwitten per dosering! LEAN GAINER bevat alleen de allerbeste eiwitsoorten: Ultra gefilterd en Crossflow gefilterd whey eiwit Concentraat en Isolaat.

.GROEI met 85 gram koolhydraten met een zeer lage Glycemische waarde. Koolhydraten met een zeer lage Glycemische waarde houden de bloedsuiker spiegel constant. Klinkt leuk, maar wat betekent dat nou? Dat betekent dat het lichaam de koolhydraten onmogelijk in vet om kan zetten!

.GROEI met extra vezels. LEAN GAINER 2 bevat extra vezels. Deze vezels geven extra energie tijdens harde trainingen, en zorgen voor een goede darmflora. Onze darmflora verteert alles wat we eten. Als de darmflora dus optimaal functioneert, is het lichaam nog beter in staat om te groeien!

.GROEI met een ideale verhouding tussen eiwitten en koolhydraten. Juist deze special verhouding zorgt ervoor dat het lichaam 'gedwongen' wordt om spiermassa aan te zetten.

.GROEI met Inulin. Inulin is een unieke vezel die gehaald wordt uit een aantal groente soorten. Inulin heeft als uniek eigenschap dat het de bloedsuiker spiegel vrijwel constant kan houden. Het resultaat? Droge spiermassa, en geen vet!

.GROEI met de juiste vetten. De vetten in LEAN GAINER 2 bestaan uitsluitend uit MCT’s (Medium Chain Triglycerides). MCT’s zijn vetten die door het lichaam gezien worden als koolhydraten. Het lichaam gebruikt ze uitsluitend voor extra energie, en niet om extra vet aan te zetten.

.GROEI met een unieke suiker vrije formule. Vrijwel elk weight gain product op de markt bevat suiker. Hetzij gewone suiker, hetzij zogenaamde fruitsuikers (fructose). Van suiker krijgt het lichaam een beperkte hoeveelheid energie. De rest van de suikers wordt omgezet in vet!

LEAN GAINER 2 bevat geen enkele suiker. Nul komma nul!

.GROEI met Hydrozyme. Hydrozyme is een uniek plantenextract die het lichaam in staat stelt om eiwitten vele malen beter te verteren. Het resultaat, meer spiermassa en een sneller herstel.

.GENIET van elke shake. Lean Gainer is verkrijgbaar in de smaken Vanille en Chocolade in 1.725kg en 4.54kg verpakkingen.

Productinformatie
            Inhoud: 1,725 kilo of 4,54 kilo
            Dosering: 160 gram (= 4 maatscheppen)

1 dosering bevat: (ADH%)
            Calorieën 610
            Koolhydraten 85gr
            Eiwit 55gr
            Vet 5gr
            Suiker 0gr
            Sodium 100 mg (2%)
            Potassium 575mg (8%)

Ingrediënten: Whey Eiwit Concentraat, Whey Eiwit Isolaat, Maltodextrine,Insulin, Medium Chain Triglycerides, Natuurlijke en Kunstmatige smaakstoffen,Enzymen mix (Protease l, Protease ll, Peptizyme, Lactase, Amylase), Sucralose.

Aanbevolen gebruik: Mix de gewenste hoeveelheid LEAN GAINER 2 in je favoriete vloeistof of drank. Neem voor optimaal gebruik minimaal 3 maatscheppen direct na de training.

LEAN GAINER 2 geeft het beste resultaat als je minimaal 2 maal per dag een shake neemt (van minimaal 2-3 maatscheppen). Al na gelang resultaten, is de dosering altijd op te voeren. Naarmate de dosering toeneemt, zullen resultaten ook toenemen.

Ik zal wel kijken of het verkooppraatje klopt

Grtzzzz Ax

DUM SPIRI SPERO

Comment

Het is in ieder geval een heel mooi verkooppraatje
              Ben heel benieuwd naar je ervaringen met dit spul.

Greets...

Comment

Het is ook niet zo duur in in ieder geval, geloof 84 euri's voor 4 kilo's
                Ik merk het wel, veel kwaad zal het niet kunnen

Grtzzzzz Ax
                DUM SPIRI SPERO

Comment

Dat zie ik ook wel zitten ax denk dat ik die ook ga aan schaffen voor naast me kuur te nemen enne dat vet ja heerlijk toch zo weinig

Greetzzz

Comment

Hmmm ja had dat laaste nog niet gelezen maare als alles klopt ja dat zie ik er ook wel wat in bestel jij m via internet ? en de prijs ach ja valt ook wel mee toch.

Comment

Prijs is niks mis mee

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Anabolic frolic @ Apr. 28 2003,14:45)]Hmmm ja had dat laaste nog niet gelezen maare als alles klopt ja dat zie ik er ook wel wat in bestel jij m via internet ? en de prijs ach ja valt ook wel mee toch.
                        Ja ik bestel via internet hiezo dus ff weight gainer intikken en voila

Grtzzzzzzz Ax
                        DUM SPIRI SPERO

Comment

Ik heb het net besteld, 4.5 kg voor nog geen 85 euri's. Voor 1600 uur besteld,morgen binnen!
                          Ben benieuwd of ze dat lukt.

Grtzzzzzzzz Ax
                          DUM SPIRI SPERO

Comment

Ik weet zeker dat we het morgen wel horen van je

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 28 2003,15:51)]Ik weet zeker dat we het morgen wel horen van je

Greets...
                              Je kent me al goed Mr.C
                              DUM SPIRI SPERO

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X