Weight gainers.............

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mag ook wel na ruim 550 posts toch

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

uhhhhh....... maar nog steeds geen 1500 hoor MR.C
      DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Kijk ff naar het aantal posts per dag... je haalt me in man

Greets...

Comment

Is het eigenlijk verstandig om voor dat je s'morgens je weight gainer neemt eerst je gewone dosis eiwitten, op je nuchtere maag, naar binnen te prakken?
          Eiwitten, weigtgainer en dan je gewone ontbijt?

Grtzzzzz Ax
          DUM SPIRI SPERO

Comment

Jullie maken er altijd een thee kransje van he haha oh en koffie uurtje voor misyer C hehe

Comment

Uh ja om ff op je vraag erug te komen kijk ik zit meestal wel vol na een shake giet hem daarom als laaste naar binnen om de gaatjes op te vullen nee maar omdat ik het dan wel op krijg,misschien dat jij een bulldozer bent die er geen moiete mee heeft maar ik krijg het niet weg ja met lange tanden

Greetzzz

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Anabolic frolic @ Apr. 29 2003,01:12)]Jullie maken er altijd een thee kransje van he haha oh en koffie uurtje voor misyer C hehe
                Stel ik erg op prijs Mr. F(rolic)

Wel leuk dat er tussendoor ook nog wat juiste antwoorden staan toch

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Axor B. @ Apr. 28 2003,22:54)]Is het eigenlijk verstandig om voor dat je s'morgens je weight gainer neemt eerst je gewone dosis eiwitten, op je nuchtere maag, naar binnen te prakken?
                  Eiwitten, weigtgainer en dan je gewone ontbijt?

Grtzzzzz Ax  
                  Eet `s morgens altijd eerst mijn boterhammetjes en neem meteen daarna een eiwit-shake.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Anabolic frolic @ Apr. 29 2003,01:12)]Jullie maken er altijd een thee kransje van he haha oh en koffie uurtje voor misyer C hehe
                    Ja, das zeker gezellig hoor Mr.A.F. en ik leer er ook nog wat van wat wil je nog meer? Trouwens IEDEREEN mag altijd er gezellig bij komen zitten hoor, plaats genoeg
                    DUM SPIRI SPERO

Comment

Gebruikte vroeger de weightgainer van twinlab, blah was pure suiker. Ben er toen mee gestopt. Je kan beter je pegels aan een goede maaltijd vervanger spenderen, gebruikte 4 jaar geleden met-rx, werkte fantastisch, enfin ik groeide erop als kool. Zat een of andere eiwit mix in met koolhydraten, was wel duur, dacht 50 pleuro voor 10 dagen, elke dag 2 maaltijden.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 29 2003,07:56)]Eet `s morgens altijd eerst mijn boterhammetjes en neem meteen daarna een eiwit-shake.
                        Je zegt het zelf al Mr. C brood [carbs] en daarna je eiwit shake. Dus dan is s'morgens het eerste wat je binnen eigenlijk eiwitten [met carbs is altijd aan te raden volgens sommigen]
                        Mijn weightgainer bevat buiten de carbs al 25 % eiwitten is het dan verstandig om nog eerst een portie eiwitten te nemen [uit voeding b.v kwark, koolvis etc. ong. {40/50 gr eiwitten}] of is dat te veel van het goede?
                        Een weight gainer [vooral carbs] heeft een andere inname tijd nodig dan een eiwitproduct. Eens of oneens?

Grtzzzzz Ax
                        DUM SPIRI SPERO

Comment

Teveel van het goede, als je weightgainer met melk neemt is dat voldoende je kan immers maar 25-30 gram per maaltijd verwerken.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Riki @ Apr. 29 2003,09:52)]Teveel van het goede, als je weightgainer met melk neemt is dat voldoende je kan immers maar 25-30 gram per maaltijd verwerken.

Grtz
                            33 gram per 3 uur om precies te zijn
                            Je moet ook rekening houden dat niet alle ingenomen eiwitten ook daadwerkelijk opgenomen worden. Reken maar dat er 30 of 40 % gewoon verloren gaat. Dan praat ik over eiwitten uit je voeding.

Grtzzzz Ax
                            DUM SPIRI SPERO

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 28 2003,15:51)]Ik weet zeker dat we het morgen wel horen van je

Greets...
                              Ik heb het net binnen, netjes optijd bezorgt e.d Alleen kilo's folders erbij.......
                              DUM SPIRI SPERO

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (Axor B. @ Apr. 29 2003,09:37)]
                                Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 29 2003,07:56)]Eet `s morgens altijd eerst mijn boterhammetjes en neem meteen daarna een eiwit-shake.
                                Je zegt het zelf al Mr. C brood [carbs] en daarna je eiwit shake. Dus dan is s'morgens het eerste wat je binnen eigenlijk eiwitten [met carbs is altijd aan te raden volgens sommigen]
                                Mijn weightgainer bevat buiten de carbs al 25 % eiwitten is het dan verstandig om nog eerst een portie eiwitten te nemen [uit voeding b.v kwark, koolvis etc. ong. {40/50 gr eiwitten}] of is dat te veel van het goede?
                                Een weight gainer [vooral carbs] heeft een andere inname tijd nodig dan een eiwitproduct. Eens of oneens?

Grtzzzzz Ax  
                                Zoals wel vaker....eens!

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X