Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Is het eigenlijk verstandig om voor dat je s'morgens je weight gainer neemt eerst je gewone dosis eiwitten, op je nuchtere maag, naar binnen te prakken?
Eiwitten, weigtgainer en dan je gewone ontbijt?
Uh ja om ff op je vraag erug te komen kijk ik zit meestal wel vol na een shake giet hem daarom als laaste naar binnen om de gaatjes op te vullen nee maar omdat ik het dan wel op krijg,misschien dat jij een bulldozer bent die er geen moiete mee heeft maar ik krijg het niet weg ja met lange tanden
Citaat[/b] (Axor B. @ Apr. 28 2003,22:54)]Is het eigenlijk verstandig om voor dat je s'morgens je weight gainer neemt eerst je gewone dosis eiwitten, op je nuchtere maag, naar binnen te prakken?
Eiwitten, weigtgainer en dan je gewone ontbijt?
Grtzzzzz Ax
Eet `s morgens altijd eerst mijn boterhammetjes en neem meteen daarna een eiwit-shake.
Citaat[/b] (Anabolic frolic @ Apr. 29 2003,01:12)]Jullie maken er altijd een thee kransje van he haha oh en koffie uurtje voor misyer C hehe
Ja, das zeker gezellig hoor Mr.A.F. en ik leer er ook nog wat van wat wil je nog meer? Trouwens IEDEREEN mag altijd er gezellig bij komen zitten hoor, plaats genoeg
Gebruikte vroeger de weightgainer van twinlab, blah was pure suiker. Ben er toen mee gestopt. Je kan beter je pegels aan een goede maaltijd vervanger spenderen, gebruikte 4 jaar geleden met-rx, werkte fantastisch, enfin ik groeide erop als kool. Zat een of andere eiwit mix in met koolhydraten, was wel duur, dacht 50 pleuro voor 10 dagen, elke dag 2 maaltijden.
Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 29 2003,07:56)]Eet `s morgens altijd eerst mijn boterhammetjes en neem meteen daarna een eiwit-shake.
Je zegt het zelf al Mr. C brood [carbs] en daarna je eiwit shake. Dus dan is s'morgens het eerste wat je binnen eigenlijk eiwitten [met carbs is altijd aan te raden volgens sommigen]
Mijn weightgainer bevat buiten de carbs al 25 % eiwitten is het dan verstandig om nog eerst een portie eiwitten te nemen [uit voeding b.v kwark, koolvis etc. ong. {40/50 gr eiwitten}] of is dat te veel van het goede?
Een weight gainer [vooral carbs] heeft een andere inname tijd nodig dan een eiwitproduct. Eens of oneens?
Citaat[/b] (Riki @ Apr. 29 2003,09:52)]Teveel van het goede, als je weightgainer met melk neemt is dat voldoende je kan immers maar 25-30 gram per maaltijd verwerken.
Grtz
33 gram per 3 uur om precies te zijn
Je moet ook rekening houden dat niet alle ingenomen eiwitten ook daadwerkelijk opgenomen worden. Reken maar dat er 30 of 40 % gewoon verloren gaat. Dan praat ik over eiwitten uit je voeding.
Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 29 2003,07:56)]Eet `s morgens altijd eerst mijn boterhammetjes en neem meteen daarna een eiwit-shake.
Je zegt het zelf al Mr. C brood [carbs] en daarna je eiwit shake. Dus dan is s'morgens het eerste wat je binnen eigenlijk eiwitten [met carbs is altijd aan te raden volgens sommigen]
Mijn weightgainer bevat buiten de carbs al 25 % eiwitten is het dan verstandig om nog eerst een portie eiwitten te nemen [uit voeding b.v kwark, koolvis etc. ong. {40/50 gr eiwitten}] of is dat te veel van het goede?
Een weight gainer [vooral carbs] heeft een andere inname tijd nodig dan een eiwitproduct. Eens of oneens?
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment