hoe lang supplementen nemen ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ja ik ga binnekort toch maar weer doen want schema's volgen etc.. etc.. heb ik geen zin in en da's op mijn leeftijd ook veel te streng dat hou ik toch never vol het is gewoon een toevoeging dat ik net wat extra binnekrijg.
    on the road to get huge

Comment

Originally posted by Shannasse View Post
      Ja, en welke onderdelen die je net noemt zitten niet in vast voedsel dan?
      Nogmaals, het kan zeker zijn nut hebben maar het heeft op zichzelf geen toegevoegde waarde, alles valt of staat met je volledige voedingsschema.
      dat zeg ik ook niet
      de vergelijking was met een bord pasta
      ik geef alleen maar aan dat er een mix van dive voedingse benodigd heden in samen gesteld is
      dat je het ook uit gewone voeding kan halen hoor je mij niet ont kennen
      Who's the Chef

Comment

Ah, oké dan, als je het zo letterlijk neemt zijn een bord pasta en een weightgainer idd niet volledig gelijk. In (volkoren)pasta zitten dan overigens weer allerlei vezels die niet in een gainer zitten.
        Daarbij betwijfel ik ten zeerste of er veel verschil zal zitten tussen de waarde van een weightgainer en die van een board pasta met hetzelfde aantal kcal.

Denk trouwens dat Santino met zijn vergelijking met een bord pasta hetzelfde bedoelde hoor.

Comment

was gewoon een willekeurig voorbeeld van "normale" voeding met "subs"

Been neemt het een beetje te letterlijk

Comment

weightgainer is gewoon voor mensen die zich vol eten maar niet aankomen. Een glaasje weightgainer shake kan er nog wel bij, terwijl daar enorm veel kcal inzitten. Dus als je die na je macaroni drinkt. Heb je als het ware 2 borden macaroni op die je normaal niet op zou kunnen. T is maar een voorbeeld.
            VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Originally posted by Santino88 View Post
              was gewoon een willekeurig voorbeeld van "normale" voeding met "subs"

Been neemt het een beetje te letterlijk
              that's me
              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X