Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
kep crea. een tijd gelede gekocht, toen ging alles perfect gainede goed en wist niet dat ik misschien wat te zwaar bezig was. Khad 300 gr. gekocht en ik heb nog best wel wat over kep de laatste tijd heel licht gedaan en ook creatine gebruikt dus de drang om het zwaarder te doen is er dan niet. de 2de week van januari heb ik weer een maand geen creatine gebruikt dus dan neem ik het weer misschien dan met een gainer. Dan ben ik van plan een maand zwaar te trainen en daarna weer rust en lichte training. Zo wil ik dit vaker gaan doen zodat ik toch nog wat blijf gainen ik denk 4 maanden per jaar ofzo dus 2 maand licht(inc. een week rust) en dan 1 maand behoorlijk vol en dan weer 2 maand licht ( inc een week rust) etc..etc..
denk echt wel dat mijn lichaam dat aankan want het was eigenlijk maar een advies van de fysio, dat ik naar de fysio moest was eigenlijk door een andere reden en dat was dat mijn been schema ( in hoeverre die er was ahha ) totaal kut was omdat ik alleen maar wat extensions deed en daardoor mijn quads dik werden en hamstrings lang bleven.
kep de laatste tijd heel licht gedaan en ook creatine gebruikt dus de drang om het zwaarder te doen is er dan niet.
Dat kan wel zijn, het punt is dat creatine helemaal geen nut heeft dan dus waarom zou je het nemen?
Het nut van creatine is juist dat je dan net ff zwaarder kunt gaan en daardoor wellicht wat extra kunt groeien, verder houdt het alleen maar vocht vast waardoor je wat voller lijkt maar je je loopt net zo hard weer leeg. Als je niet zwaar traint is het dus zinloos.
ja ik bewaar het koel en droog en er staat geen zon ofzo op dus dat moet goed zitten ik zal eens kijken naar de datum. Heb het augustus/september gekocht dacht ik.
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment