Animal Cuts

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Creabeest View Post
    Geen ervaring mee. Maar weet bijna zeker dat het niet werkt. Supplementen gebruiken tijdens het cutten vind ik overigens ook niet nodig.

Als je echt iets wil gebruiken om te cutten neem dan stackers. Met efedra en caffeine. Werkt zeker, alleen zijn hardkloppingen en slapeloze nachten gegarandeerd.

Ja stackers heb ik ook geprobeerd een jaar geleden. Ging eigenlijk wel prima.

Mzzl.

Comment

Originally posted by Creabeest View Post
      Geen ervaring mee. Maar weet bijna zeker dat het niet werkt. Supplementen gebruiken tijdens het cutten vind ik overigens ook niet nodig.

Als je echt iets wil gebruiken om te cutten neem dan stackers. Met efedra en caffeine. Werkt zeker, alleen zijn hardkloppingen en slapeloze nachten gegarandeerd.
      eiwitten is ook een sup en die zijn erg aan te raden tijdens een kut

slapeloze nachten door stackers ...
      dan neem je ze op het verkeerde moment
      ik heb er lang over gedaan om uit te zoeken wat voor mij de beste tijs is en dat staat nu op 1400 uur dan heb ik het wel over de enige echte oude stackers 3 he
      dan kan ik savonds precies slapen
      ik ga denk over 2 weken weer beginnen ongeveer
      Who's the Chef

Comment

ja, ik heb het ook over de oude stackers. Slapeloze nachten zijn ook een beetje overdreven maar aan meer dan 5 uur slaap kwam ik niet. En zo fit als een hoentje kwam ik mijn bed uit.

Na 18:00 nam ik ze niet meer in. Misschien alsnog te laat op de dag.
        Groei, Groeier, Groeist

Comment

Ik vind die animal shit allemaal maar overdreven, je voelt er helemaal niks van.. Maar er zijn wel degelijk burners op de markt waar je kneiterhard op gaat ...

Comment

Originally posted by Samot View Post
            Ik vind die animal shit allemaal maar overdreven, je voelt er helemaal niks van.. Maar er zijn wel degelijk burners op de markt waar je kneiterhard op gaat ...

Namen van die burners graag En waar tekoop

Mzzl.

Comment

geen kattepis; ALRI - Venom Hyperdrive 3.0 | ALRI | Nutri-Shop.nl

Zoek ook maar eens wat reviews , ken zowiezo paar gasten die het hebben gebruikt voor wedstrijdvoorbereiding en waren zeer tevreden... Het kan echter wel wat bijwerkingen hebben.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X