eNOXIDE
Smaak supplement.
Geen smaak, zijn tabletten
Dosis.
1 tot 2 babletten per keer oplossen onder je tong waarna doorslikken
Gemixt met water / melk o.i.d.
n.v.t.
Hoelang gebruikt.
tot nu toe 1 keer, ben gister begonnen
Wat belooft de fabrikant.
-Verbeterde aanvoer van voedingsstoffen naar de spieren
-Verbeterde zuurstofopname
-Verbeterde afvoer van afvalstoffen tijdens de training
-Uithoudingsvermogen
-Spierpomps tijdens de training
-Werkt binnen 10 minuten!
-Vrij van caffeine (stimulanten)
-Bovenal... spierkracht en keiharde spiermassa!
Merkbare effecten.
Goede pomp en focus. matige energie, ik kan nog niet echt merken dat het product zijn werk doet.
Eventuele bijwerkingen.
Geen.
Tevreden over het product?
Tot nu toe nog niet echt.
Vergelijkbaar met.
Geen idee.
Prijs / Kwaliteit verhouding
€40,- voor 40 tabletten. 1 tablet per keer als je onder de 200lbs (90 kg) weegt en anders 2 tabletten. Tot nu toe vind ik het een te hoge prijs voor wat het doet. Misschien werkt het op langere termijn beter.
Overige opmerkingen.
Ik heb het product nu eenmalig gebruikt. Op www.bodyenfitshop.nl zag ik dat het een nieuw product was en heb reviews gelezen van gebruikers uit Amerkia. Deze zijn erg tevreden over het product zodat ik het maar een moest gaan proberen.
Ik heb één tablet opgelost onder m'n tong 10 min voor mijn training. Ik merkte tijdens mijn training dat ik wel gewoon alle oefeningen kon doen met een minimum aan pauze tussen sets en oefeningen.
Alleen ik miste de rush om het zo maar te zeggen. De rush die je hebt bij bv NO explode of soortgelijke supps heb je dus niet bij eNOXIDE. Vandaar dat ik nog niet helemaal tevreden ben denk ik. Ik zal het toch over een langer termijn moeten zien.
Vrijdag ga ik mijn schouders trainen en dan neem ik 2 tabletten om eens te zien wat dat doet. Ik houd jullie op de hoogte ervan!
Smaak supplement.
Geen smaak, zijn tabletten
Dosis.
1 tot 2 babletten per keer oplossen onder je tong waarna doorslikken
Gemixt met water / melk o.i.d.
n.v.t.
Hoelang gebruikt.
tot nu toe 1 keer, ben gister begonnen
Wat belooft de fabrikant.
-Verbeterde aanvoer van voedingsstoffen naar de spieren
-Verbeterde zuurstofopname
-Verbeterde afvoer van afvalstoffen tijdens de training
-Uithoudingsvermogen
-Spierpomps tijdens de training
-Werkt binnen 10 minuten!
-Vrij van caffeine (stimulanten)
-Bovenal... spierkracht en keiharde spiermassa!
Merkbare effecten.
Goede pomp en focus. matige energie, ik kan nog niet echt merken dat het product zijn werk doet.
Eventuele bijwerkingen.
Geen.
Tevreden over het product?
Tot nu toe nog niet echt.
Vergelijkbaar met.
Geen idee.
Prijs / Kwaliteit verhouding
€40,- voor 40 tabletten. 1 tablet per keer als je onder de 200lbs (90 kg) weegt en anders 2 tabletten. Tot nu toe vind ik het een te hoge prijs voor wat het doet. Misschien werkt het op langere termijn beter.
Overige opmerkingen.
Ik heb het product nu eenmalig gebruikt. Op www.bodyenfitshop.nl zag ik dat het een nieuw product was en heb reviews gelezen van gebruikers uit Amerkia. Deze zijn erg tevreden over het product zodat ik het maar een moest gaan proberen.
Ik heb één tablet opgelost onder m'n tong 10 min voor mijn training. Ik merkte tijdens mijn training dat ik wel gewoon alle oefeningen kon doen met een minimum aan pauze tussen sets en oefeningen.
Alleen ik miste de rush om het zo maar te zeggen. De rush die je hebt bij bv NO explode of soortgelijke supps heb je dus niet bij eNOXIDE. Vandaar dat ik nog niet helemaal tevreden ben denk ik. Ik zal het toch over een langer termijn moeten zien.
Vrijdag ga ik mijn schouders trainen en dan neem ik 2 tabletten om eens te zien wat dat doet. Ik houd jullie op de hoogte ervan!
Comment