eNOXIDE

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eNOXIDE

eNOXIDE

Smaak supplement.

Geen smaak, zijn tabletten
    Dosis.
    1 tot 2 babletten per keer oplossen onder je tong waarna doorslikken
    Gemixt met water / melk o.i.d.
    n.v.t.
    Hoelang gebruikt.
    tot nu toe 1 keer, ben gister begonnen
    Wat belooft de fabrikant.
    -Verbeterde aanvoer van voedingsstoffen naar de spieren
    -Verbeterde zuurstofopname
    -Verbeterde afvoer van afvalstoffen tijdens de training
    -Uithoudingsvermogen
    -Spierpomps tijdens de training
    -Werkt binnen 10 minuten!
    -Vrij van caffeine (stimulanten)
    -Bovenal... spierkracht en keiharde spiermassa!
    Merkbare effecten.
    Goede pomp en focus. matige energie, ik kan nog niet echt merken dat het product zijn werk doet.
    Eventuele bijwerkingen.
    Geen.
    Tevreden over het product?
    Tot nu toe nog niet echt.
    Vergelijkbaar met.
    Geen idee.
    Prijs / Kwaliteit verhouding
    €40,- voor 40 tabletten. 1 tablet per keer als je onder de 200lbs (90 kg) weegt en anders 2 tabletten. Tot nu toe vind ik het een te hoge prijs voor wat het doet. Misschien werkt het op langere termijn beter.
    Overige opmerkingen.

Ik heb het product nu eenmalig gebruikt. Op www.bodyenfitshop.nl zag ik dat het een nieuw product was en heb reviews gelezen van gebruikers uit Amerkia. Deze zijn erg tevreden over het product zodat ik het maar een moest gaan proberen.

Ik heb één tablet opgelost onder m'n tong 10 min voor mijn training. Ik merkte tijdens mijn training dat ik wel gewoon alle oefeningen kon doen met een minimum aan pauze tussen sets en oefeningen.
    Alleen ik miste de rush om het zo maar te zeggen. De rush die je hebt bij bv NO explode of soortgelijke supps heb je dus niet bij eNOXIDE. Vandaar dat ik nog niet helemaal tevreden ben denk ik. Ik zal het toch over een langer termijn moeten zien.
    Vrijdag ga ik mijn schouders trainen en dan neem ik 2 tabletten om eens te zien wat dat doet. Ik houd jullie op de hoogte ervan!

Ik heb vandaag dus 2 tabletten opgelost onder mijn tong en het maakte qua effect niet veel uit.
    Tijdens de training ben ik vrijwel niet uitgeput, het enige is dat ik het gevoel van de ''rush'' mis. Voor de rest werkt het product wel redelijk.
    Ik denk dat ik het qua gevoel teveel vergelijk met NO-explode e.d. maar dit is natuulijk iets totaal anders.

Misschien nog andere mensen die hier ervaring hebben met dit product of het willen gaan proberen.?

Comment

Ik heb je ze ook geprobeerd .... ism Energized xpand ... super work outs !! Alleen een afrader als je nog een beetje op tijd wil slapen ! Mijn hart ging der ook iets te enthousiast van kloppen en voor die 40 eu die ze kosten koop ik liever iets anders.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X