Originally posted by BuffAlo
View Post
Whey perfection?
Collapse
X
-
Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg
-
Originally posted by costina View PostCookies & Cream heb ik nu ook en is echt een afrader! Toen ik een paar slokjes nam vond ik het al erg zoet maar toen eenmaal de shake gezakt was werd ik gewoon misselijk dus als je geen zoetekauw bent, zeker niet deze smaak bestellen, de whey is wel gewoon goed heb het over de smaak he.Current status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Comment
-
Mijn Whey Perfection Top5
-Framboos Milkshake (heerlijk fris
-Cookies & Cream (dagelijks rond koffietijd
-Berry Blast
-Banana Milkshake
-Fresh orangeBODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en Belgiƫ!
Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!
Comment
-
Originally posted by Viranelly View PostHaha waarom zou je zomaar een shake rond koffietijd nemen?
Maar C&C is wel mijn favoriet idd.BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en Belgiƫ!
Comment
-
Originally posted by Viranelly View PostWaarom zou een proteine shake beter zijn dan koffie?
Koffie neem ik om een hele andere reden en shakes hoeven alleen rond je training en bij het opstaan
de rest van je eiwitten haal je wel uit gewone voeding.
-LeonBODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en Belgiƫ!
Comment
-
-
Originally posted by Musculair View PostIs het geen idee om een poll te starten voor whey smaken? Weet niet of dit forum de mogelijkheid heeft om een poll op te zetten?BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en Belgiƫ!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Michaesdorres## Keto Flow Gummies Reviews## Glucose syrup is a common component in lots of gummy dietary supplements, serving as a sweetener and thickening agent....
-
Kanaal: Events
7 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 3x (VPR)
- 105kg 2x
Deficit wide grip SL DL:
- 100kg 5x
- 100kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Alex WouzaHey allemaal,
Voor iedereen die in Raalte of omgeving HYROX wil trainen: bij Lifestyle Centre kun je nu officieel HYROX-trainingen volgen!...-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 95kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 22.5kg 2x15
Wide...-
3 dagen geleden -
-
door jensonThe clarity of your writing makes complex ideas accessible. It's evident that you prioritize the reader's understanding. uscis approved translators...
-
Kanaal: Algemene database
3 dagen geleden -
-
door Roycejhooten<<<Keto Flow ACV@>>> The aspect carries green tea extracts that have antioxidants that prevent all health problems. It allows with a...
-
5 dagen geleden -
-
door isableI love how you break down complex ideas into easy-to-understand points. It makes learning about [subject] so much more enjoyable. ooglift zonder ...
-
4 dagen geleden -
-
door richersonThe conversational tone of your writing makes your blog feel like a friendly conversation. It's a pleasure to read and learn from. mccqe
-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 80kg 3x
- 80kg 4x
Safety bar back extension:
- 45kg 1x
- 25kg 12x...-