Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hey wil effe posten over men ervaring met nutrimax.
Heb 38 dagen geleden een paar shakes besteld en paar gainers,ongeveer 160 euro... je voeld de bui al hangen denk ik38 dagen later nog niks ontvangen, heb al stuk of 10mails gestuurd en na men 7de mail waar ik in CAPS gezet heb dat ze de mail moeten lezen en beantwoorden kreeg ik 1 reply met enkel dat de verzending met ZEKERHEID maandag zou verstuurd worden.Dit wil dus zeggen dat ze na 3 weken zelfs nog niks verstuurd hadden... Week later nog niks ook geen mail, niks...Stuurde nog paar mailtjes maar geen antwoord meer gehad.Nu zit ik zonder shakes maar wel 160 euro kwijt best wel kut/
Op hun site staat in het groot voor 15.00uur bestellen is volgende dag aan huis geleverd... niet dusDus moest je er aan denken daar wat te bestellen hou er dan maar rekening mee dat het laaaaaaaaang kan duren eer je je bestelling krijgt.En moesten ze me nu mailen om te zeggen dat ze problemen of zoiets hebben heb ik daar begrip voor maar van niks weten elke dag 3x in je bus gaan kijken en tv still zetten zodat je de deurbel hoord is ook wel klote
Dus ja ik zal dan maar ergens anders men spullen bestellen en hopen dat ik dan tegen volgende week weer shakes heb.Hopelijk kan ik de bestellign by nutrimax dan men bestelling annuleren zodat ik niet met hele berg shakes sta, hoewel ik dit betwijfel ze hebben het geld op hun rekening en das voldoende denk ik...My 2 cents caliber
Hey wilde net een bestelling van ongeveer 500 euro bij hun doen.
Wordt toch bij een ander bestellen als ik dit zo lees. Wat rondneuzen op een forum goed voor is.
Thnx voor het informeren man
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Ik heb uiteindelijk mijn bestelling ontvangen na laaaaaange tijd veel stres en zeeeeer veel mails en dan uiteindelijk met gerechtelijke stappen gedreigd en toen had ik het de dag erop. Ook wel leuk was dat ze het verkeerde leverden...
Maar ik heb het er bij gelaten het was gewoon een andere smaak dan dat ik besteld had, ik was al blij dat ik men geld niet kwijt was.
Maar goed eindconclusie is dat je daar best niet besteld want is kloteboel.
Trouwens, die 'Stef van Houdt" zit er nog steeds mee tussen hoor, laat je vooral niets wijsmaken.
Ik heb enkele dagen geleden een bestelling geplaatst van ongeveer 65 euro, maar nu ik al die negatieve berichten lees......
Daarom had ik hen na de bestelling in een mail gevraagd om het tracknummer (barcode) door te mailen om mijn bestelling op de site van BPD-koerier te volgen.
Dat is enkele uren geleden gebeurt maar uiteraard nog geen antwoord.
Wanneer ik volgende week nog niets ontvangen heb zal ik direct actie ondernemen en niet aarzelen om klacht neer te leggen bij de belgische politie en nederlandse justitie,
princiepekwestie
grtz
Kris
In het verleden had ik wel goeie ervaringen met deze shop.
heb zow iets bestelt zaterdag recht betaald
en nu maar wachten heb ondertussen 4mails gestuurd zonder reactie
:s weg gegooit geld ja da denk ik ervan !
Ik heb tot nu toe al zeker vier of vijf keer van nutrimax.be besteld en nog nooit problemen gehad. Altijd op voorhand via overschrijving betaald en vijf dagen later was het binnen. Ik heb wel nooit bestellingen boven de 100 euro geplaatst tot nu toe.
Natuurlijk te laat, want heb gisteren een hoop besteld via nutrimax..
Maar nu vraag ik mij toch wel af of die producten van nutrimax zelf dan wel goed zijn ?
Ik heb namelijk Nutrimax Creatine en Nutrimax ZMA besteld..
Ik bestel altijd de nutrimax whey en ben tot nu toe redelijk tevreden. Cookies en cream smaakt wel slecht vind ik persoonlijk. Maar vanille, choco en framboos zijn in orde.
Op donderdag 31/03 mijn productjes besteld. Geen levering op vrijdag zoals weliswaar wordt gezegd op de website als je voor 15 uur besteld dag tevoren. Heb dan vrijdag naar hen gebeld waar ik wel onmiddellijk een zeer vriendelijke dame aan de lijn kreeg. Die heeft voor mij alles genoteerd en gezegd dat ze het gingen nakijken. Nog geen 5 minuten later kreeg ik een email dat mijn pakje op maandag zou toekomen met een nalevering op dinsdag of woensdag van één van mijn productjes dat uit stock was. Zo gezegd zo gedaan op maandag was het eerste pakje er en op woensdag het resterende. Dus mijn ervaring met mijn bestelling bij Nutrimax heeft zeker geen negatief gevoel nagelaten!! Ik ben wel een tevreden klant.
Net zoals velen lees ik dit te laat.
ik wacht nu al 10 dagen op men bestelling.
Niet zo erg als sommigen hier, maar toch niet correct van nutrimax.
Ik heb Gebeld en ze zouden het in orde brengen en me een e-mail sturen...
nujah men mailbox ziet niets verschijnen.
Op de website staat men pakket als verzonden, dpd (de vaste koerier van de firma waar ik ook werk) bevestigde mij dat er helemaal geen pakket onderweg is van nutrimax naar mij!
Ik w8 de dag nog uit en morgen bel ik opnieuw, dan laat ik weten dat ze 24 uur hebben om me de e-mail met tracking nummer te mailen, of dat eer een klacht volgt.
Uit het harde zakenleven weet ik dat je best maar 1 vriendelijk telefoontje doet.
Het gaat maar om €220 , en ik bestelde voor 2 vrienden mee.
Op donderdag 31/03 mijn productjes besteld. Geen levering op vrijdag zoals weliswaar wordt gezegd op de website als je voor 15 uur besteld dag tevoren. Heb dan vrijdag naar hen gebeld waar ik wel onmiddellijk een zeer vriendelijke dame aan de lijn kreeg. Die heeft voor mij alles genoteerd en gezegd dat ze het gingen nakijken. Nog geen 5 minuten later kreeg ik een email dat mijn pakje op maandag zou toekomen met een nalevering op dinsdag of woensdag van één van mijn productjes dat uit stock was. Zo gezegd zo gedaan op maandag was het eerste pakje er en op woensdag het resterende. Dus mijn ervaring met mijn bestelling bij Nutrimax heeft zeker geen negatief gevoel nagelaten!! Ik ben wel een tevreden klant.
Lekker geloofwaardig ook. Nieuw accountje aanmaken en posten....
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment