UNIVERSAL( anabolic sterol complex )

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Robbie1970 View Post
    Je weet dat dat zo is gebeurd he?

Maar dat vocht valt trouwens mee als je gewoon normaal je cals in toom houd.Meeste gaan het nemen in een bulk, neem het op dieet en het valt reuze mee.

Maar ik heb het ooit eens los gebruikt en toen zwol ik gewoon op. Sindsdien heb ik het maar min of meer gelaten voor wat het was.
    Nu zit het in een supp dat ik gebruik en daar merk ik het niet bij, eigenlijk.
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Deze topic is meer een supplementenchat geworden....

Comment

Ik denk 200 gram nu, heb er wel jeneverbes caps bij om vocht vast te houden maar dat werkt niet zo, dus misschirn Aldactone met zouttabletten innemen?
        uhmm ja ik weet niet hoe de ts erover denkt maar een eiwit is een eiwit toch? carb is carb dus eiwit is eiwit, misschien ben je van je zelf al een alpha male robbie en werkt t bij jou niet!

sta je wel strak?

Originally posted by drilon View Post
        Deze topic is meer een supplementenchat geworden....
        maak nog is ff een x reclame voor die teringzooi van je dan

en hou op me te bedreigen via pm! doe ik zo mn best om aardig te blijven maar jij maakt t wel heel moeilijk

Comment

• Ik sta echt strak!Zometeen eens me territorium afbakenen in de wijk en een paar teefjes toevoegen aan me roedel.
          Merk er nog niet van verder, ja dat ik nu aan me eigen ballen lik maar daar hoef je geen alfa voor te zijn.

Originally posted by Hooligan View Post
          uhmm ja ik weet niet hoe de ts erover denkt maar een eiwit is een eiwit toch? carb is carb dus eiwit is eiwit, misschien ben je van je zelf al een alpha male robbie en werkt t bij jou niet!

sta je wel strak?

en hou op me te bedreigen via pm! doe ik zo mn best om aardig te blijven maar jij maakt t wel heel moeilijk
          "You are what you eat..."
          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Dreigen via pm?Meen je niet?
            Internet is steeds meer een danger zone, internet ecto's die gefrustreerd raken, nog meer spuiten en slikken, en vervolgens niet groeien en gaan dreigen, vreselijk.
            "You are what you eat..."
            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Dreigen via pm?Meen je niet?
              Internet is steeds meer een danger zone, internet ecto's die gefrustreerd raken, nog meer spuiten en slikken, en vervolgens niet groeien en gaan dreigen, vreselijk.
              welke internet hero nu weer!
              SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Originally posted by jobr View Post
                welke internet hero nu weer!
                Ja, dat zijn de leukste.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Hooligan View Post

sta je wel strak?

Wat ben je toch een aardige jongen , jij begon over moeders klein kind , een mietje die zoekt naar aandacht, meer ben je niet

Comment

Ik sta echt strak!Zometeen eens me territorium afbakenen in de wijk en een paar teefjes toevoegen aan me roedel.
                    Merk er nog niet van verder, ja dat ik nu aan me eigen ballen lik maar daar hoef je geen alfa voor te zijn.
                    whahha robbie toch

Originally posted by Robbie1970 View Post
                    Dreigen via pm?Meen je niet?
                    pas maar op wat je zegt hoor, hij is belg en albanees geeft hij aan dus ik heb nu wel respect!

Originally posted by drilon View Post
                    Wat ben je toch een aardige jongen , jij begon over moeders klein kind , een mietje die zoekt naar aandacht, meer ben je niet
                    ja jonge wie over kanker begint mag een weerwoordje hebben he!
                    zoals ookal gezegd via pm : kom naar mij toe en je mag alles proberen uit te voeren waarmee je dreigt!

maar denk nie dat ik naar stink belgie kom voor een uitkeringstrekker! kan je het adres ook wel doorgeven van de buurman, en ik maar lachen als er 12 albanesen met kamelen op de stoep staan

jezus.. word egt arrogant van die coke shit, en sta me toch strak

Comment

whahha robbie toch

pas maar op wat je zegt hoor, hij is belg en albanees geeft hij aan dus ik heb nu wel respect!

ja jonge wie over kanker begint mag een weerwoordje hebben he!
                      zoals ookal gezegd via pm : kom naar mij toe en je mag alles proberen uit te voeren waarmee je dreigt!

maar denk nie dat ik naar stink belgie kom voor een uitkeringstrekker! kan je het adres ook wel doorgeven van de buurman, en ik maar lachen als er 12 albanesen met kamelen op de stoep staan

jezus.. word egt arrogant van die coke shit, en sta me toch strak
                      Ik heb het al verschillende keren herhaald . ALS je iets hebt te zeggen pm mij dan grote jongen , moet niet de aandachtshoer spelen op dit topic

Comment

• Doe maar gewoon in dit topic, is ook leuker voor ons

Comment

• Volgens mij zit iedereen hier aan deze pillen.
                          Een hoop alpha mannetjes.
                          People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

• Originally posted by drilon View Post
                            Ik heb het al verschillende keren herhaald . ALS je iets hebt te zeggen pm mij dan grote jongen , moet niet de aandachtshoer spelen op dit topic
                            Jij kunt denken dat je me heel wat te vertellen hebt jongen..

alleen jammer dat ik er weinig op doe !

Wel leuk trouwens als je beetje commentaar krijgt dat je ipv iemand te negeren er volop in gaat en deze persoon dan gaat bedreigen en vooral alles per pm wilt doen

BANG OFZO DAT DE REST ER OOK ACHTER KOMT DAT T ROTZOOI IS ??

of sta je nog steeds zo strak dat je jezelf niet onder controle hebt ??

Trouwens dat schelden met kanker he... heel stoer !! Als je 12 bent

Comment

Jij kunt denken dat je me heel wat te vertellen hebt jongen..

alleen jammer dat ik er weinig op doe !

Wel leuk trouwens als je beetje commentaar krijgt dat je ipv iemand te negeren er volop in gaat en deze persoon dan gaat bedreigen en vooral alles per pm wilt doen

BANG OFZO DAT DE REST ER OOK ACHTER KOMT DAT T ROTZOOI IS ??

of sta je nog steeds zo strak dat je jezelf niet onder controle hebt ??

Trouwens dat schelden met kanker he... heel stoer !! Als je 12 bent
                              hahahahahah man je bent echt grappig , zielig ventje

Comment

• @ Hooligan , juist even naar je profiel gecheckt wat ben jij geliefd zeg !

ik ben blij dat ik blijkbaar niet de enige ben die zo over je denkt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X