Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hehe stond op het mededelingenbord tijdje terug, dat komt op de homepage met koeienletters
Niet gezien. Was mss ook niet de meest tactvolle reactie van me, maar no harm intended richting OP. Zit weleens wat ruis op de lijn qua intonatie op fora, zo ook dit
2 potten besteld, van mij kunnen jullie binnenkort dus ook een revieuw verwachten.
Onmiddelijk 2 potten ik begin met 1.je zou het al moeten voelen na 1 a 2 weken als dit echt zo fantastisch is kan ik altijd bijbestellen.Ook zijn er blijkbaar geen pauzes nodig heb er al gelezen die ze 6maanden non stop nemen
Zie dat dit product door meerdere leden besteld zijn. Ben benieuwd aangezien veel op internet te lezen is dat dit soort legale test boosters niet werken. Voor een echte test boost zou je aan de spuit moeten.
Maar laat weten hoe jullie dit ervaren.
Lol @ pesc, goeie chick gehosselt. Dtf?
"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Zie dat dit product door meerdere leden besteld zijn. Ben benieuwd aangezien veel op internet te lezen is dat dit soort legale test boosters niet werken. Voor een echte test boost zou je aan de spuit moeten.
Maar laat weten hoe jullie dit ervaren.
Lol @ pesc, goeie chick gehosselt. Dtf?
NSC is way more than just sterols. It is a combination of sterols, adaptogens like ecdysterone and methoxyisoflavone, it contains ingredients for joint support, antioxidants, detoxifiers, EFAs, mild energy boosters, and small amounts of ingredients for raising testosterone. Natural Sterol Complex is pretty much a complete package.
People often quit right before they're about to have the big breakthrough.
Klinkt als rotzooi. Ik hou het liever bij eten en trainen. Wat is het Alpha male gevoel eigenlijk? Lijkt mij meer een schreeuwerige uitspraak om aandacht te trekken
ik zou niet weten waarom ik aandacht zou willen trekken ? ik geef gewoon mijn eerlijke opinie over dit product ,
btw 2 potten zal echt niet nodig zijn hoor ! het effect blijft immers echt lang in uw lichaam zitten ik heb het niet juist getimed hoeveel maanden ,...
ik heb mijn pot gekocht in een winkel in temse/Belgie maar je 'kon' het ook bestellen bij bodylab , ik ben nu aan het wachten om terug een pot te bestellen 'k heb al een bericht gestuurd naar bodylab wanneer ze nu dit product gingen bijvullen , btw sorry voor mijn late reacties ,
btw met alpha-male gevoel bedoel ik dat je je echt The Shit voelt ik weet nie juist hoe ik het kan beschrijven zo 'n cocaine gevoel maar dan in pillevorm
wel zeker blijven gebruiken niet opgeven na de eerste week ik zegget ik dacht in het begin ook shit dit werkt niet maar die verkoper had gezegd heel de pot opgebruiken en dat heb ik dan ook gedaan en zeker geen spijt van gehad !
voor degene die het besteld hebben en gaan gebruiken ik hoop dat het bij jullie hetzelvde effect gaat hebben als bij mij ! cuz i whas pretty damn happy alright
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment