UNIVERSAL( anabolic sterol complex )

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik bestel mij morgen ook maar een pot.you never know wie niet waagt niet wint
    Strength Within, Pride Throughout

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
      Ik heb geen hoge pet op van Pescatore, lijkt me duidelijk.
      Wel waar, maar je weet je geen houding te geven. Is niet erg, heb ik ook weleens als ik meisjes leuk vind.

Originally posted by Iguana View Post
      Hehe stond op het mededelingenbord tijdje terug, dat komt op de homepage met koeienletters
      Niet gezien. Was mss ook niet de meest tactvolle reactie van me, maar no harm intended richting OP. Zit weleens wat ruis op de lijn qua intonatie op fora, zo ook dit
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by futurekill View Post
        ik bestel mij morgen ook maar een pot.you never know wie niet waagt niet wint
        Tell me if you liked it or not
        SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Originally posted by futurekill View Post
          zien er beide goeie site's uit denk ik.Vind het wel een zeer lage prijs voor 22 zit de verzending hierbij?
          Nee verzending was weer 4,10.. En ze hebben geen funcite voor Ideal. Ga denk ik toch voor die link van jou.
          People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

2 potten besteld, van mij kunnen jullie binnenkort dus ook een revieuw verwachten.

Comment

Originally posted by Siegfried Muller View Post
              2 potten besteld, van mij kunnen jullie binnenkort dus ook een revieuw verwachten.
              Onmiddelijk 2 potten ik begin met 1.je zou het al moeten voelen na 1 a 2 weken als dit echt zo fantastisch is kan ik altijd bijbestellen.Ook zijn er blijkbaar geen pauzes nodig heb er al gelezen die ze 6maanden non stop nemen
              Strength Within, Pride Throughout

Comment

haha YOLO! Ima try this shit out!

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                  Wel waar, maar je weet je geen houding te geven. Is niet erg, heb ik ook weleens als ik meisjes leuk vind.
                  Ook? Is Pescatore een meisje?
                  Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                    Ook? Is Pescatore een meisje?
                    Kijk dat bedoel ik dus met geen houding weten. Is niet erg lieverd

Comment

Zie dat dit product door meerdere leden besteld zijn. Ben benieuwd aangezien veel op internet te lezen is dat dit soort legale test boosters niet werken. Voor een echte test boost zou je aan de spuit moeten.
                      Maar laat weten hoe jullie dit ervaren.

Lol @ pesc, goeie chick gehosselt. Dtf?
                      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                        Zie dat dit product door meerdere leden besteld zijn. Ben benieuwd aangezien veel op internet te lezen is dat dit soort legale test boosters niet werken. Voor een echte test boost zou je aan de spuit moeten.
                        Maar laat weten hoe jullie dit ervaren.

Lol @ pesc, goeie chick gehosselt. Dtf?
                        NSC is way more than just sterols. It is a combination of sterols, adaptogens like ecdysterone and methoxyisoflavone, it contains ingredients for joint support, antioxidants, detoxifiers, EFAs, mild energy boosters, and small amounts of ingredients for raising testosterone. Natural Sterol Complex is pretty much a complete package.

Comment

Klinkt als rotzooi. Ik hou het liever bij eten en trainen. Wat is het Alpha male gevoel eigenlijk? Lijkt mij meer een schreeuwerige uitspraak om aandacht te trekken
                          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Dan voel je, je een gorilla tussen een kudde apen!
                            SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

ik zou niet weten waarom ik aandacht zou willen trekken ? ik geef gewoon mijn eerlijke opinie over dit product ,

btw 2 potten zal echt niet nodig zijn hoor ! het effect blijft immers echt lang in uw lichaam zitten ik heb het niet juist getimed hoeveel maanden ,...

ik heb mijn pot gekocht in een winkel in temse/Belgie maar je 'kon' het ook bestellen bij bodylab , ik ben nu aan het wachten om terug een pot te bestellen 'k heb al een bericht gestuurd naar bodylab wanneer ze nu dit product gingen bijvullen , btw sorry voor mijn late reacties ,

btw met alpha-male gevoel bedoel ik dat je je echt The Shit voelt ik weet nie juist hoe ik het kan beschrijven zo 'n cocaine gevoel maar dan in pillevorm

wel zeker blijven gebruiken niet opgeven na de eerste week ik zegget ik dacht in het begin ook shit dit werkt niet maar die verkoper had gezegd heel de pot opgebruiken en dat heb ik dan ook gedaan en zeker geen spijt van gehad !

voor degene die het besteld hebben en gaan gebruiken ik hoop dat het bij jullie hetzelvde effect gaat hebben als bij mij ! cuz i whas pretty damn happy alright

Comment

Originally posted by jobr View Post
                                Dan voel je, je een gorilla tussen een kudde apen!
                                Aaaaaaah! Jetzt kommt der Affe aus dem Ärmel!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X