ik wil even informatie delen over dit
TOPPRODUCT , de effecten beginnen wel pas na de tweede week van gebruik !
en je MOET het product samen met whey proteine gebruiken , andere supplementen zijn niet nodig !
Voordelen:
-Alpha-male gevoel ,
-Meer zin in sex (Libido)
-Meer kracht
-Meer uithoudingsvermogen
-Oneindige POMP ! heel de dag door steenharde spieren !
-Meer zelfvertrouwen ,geen angstevoelens , je zou zo megan fox mee op date vragen
-echt groots gevoel !! tijdens het trainen en na het trainen
- Meer spieren & minder vet
Nadelen :
-Moeilijk in slaapvallen wegens TE VEEL energie
-Beetje agressiever lopen na 2 a 3 weken
-Gigantische pillen met een niet zo lekkere smaak , maar vergeet niet het gaat hem om het effect !niet smaak
In mijn opinie echt een topproduct als je zoekt naar een testosteron verhogende product zoekt ! dat echt spieren kan opbouwen , ik zou wel aanbevelen om de 180 pillen pot te pakken dan heb je na 2 a 3 weken het volledige effect van dit product, en zeker de 6 pillen gebruiken per dag niet bang zijn , bij mij heeft dit product zichtbaar resultaat opgebracht na 4 a 5 weken dacht iedereen dat ik aan de steroiden zat ! de tshirt's dat vroeger mps hingen zaten nu lekker strak en niet door de vet maar spieren !
TOPPRODUCT , de effecten beginnen wel pas na de tweede week van gebruik !
en je MOET het product samen met whey proteine gebruiken , andere supplementen zijn niet nodig !
Voordelen:
-Alpha-male gevoel ,
-Meer zin in sex (Libido)
-Meer kracht
-Meer uithoudingsvermogen
-Oneindige POMP ! heel de dag door steenharde spieren !
-Meer zelfvertrouwen ,geen angstevoelens , je zou zo megan fox mee op date vragen
-echt groots gevoel !! tijdens het trainen en na het trainen
- Meer spieren & minder vet
Nadelen :
-Moeilijk in slaapvallen wegens TE VEEL energie
-Beetje agressiever lopen na 2 a 3 weken
-Gigantische pillen met een niet zo lekkere smaak , maar vergeet niet het gaat hem om het effect !niet smaak
In mijn opinie echt een topproduct als je zoekt naar een testosteron verhogende product zoekt ! dat echt spieren kan opbouwen , ik zou wel aanbevelen om de 180 pillen pot te pakken dan heb je na 2 a 3 weken het volledige effect van dit product, en zeker de 6 pillen gebruiken per dag niet bang zijn , bij mij heeft dit product zichtbaar resultaat opgebracht na 4 a 5 weken dacht iedereen dat ik aan de steroiden zat ! de tshirt's dat vroeger mps hingen zaten nu lekker strak en niet door de vet maar spieren !
Comment