UNIVERSAL( anabolic sterol complex )

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by pescatore View Post
    Alweer issues?
    Zoals altijd

Originally posted by Robbie1970 View Post
    Een coke gevoel?Ik krijg altijd prik in me neus als ik een blikkie direct opdrink, raar spul dan als je dat ervan krijgt?
    Moet je een keer een blikje leegdrinken met je mond Robbie en niet met de neus :P

Originally posted by drilon View Post
    Jah ik ben een verkoper, ik krijg 10000 euro voor dit bericht te plaatsen , hahahahah , dit wou je lezen toch? Btw gains ,,,het is ongeveer een jaar geleden dat ik het heb gebruikt man als ik je stats gaf dan zou ik liegen , das precies of je zou vragen weet je wat je vorig jaar in januari allemaal gegeten hebt , kga niet meer met jouw discusseren man , want dat wil je juist , je nickname zegt namelijk genoeg over je , ik heb bij m'n kennismaking de vraag gekregen om meer info te geven over dit product , dat heb ik dan gedaan en ik heb het ineens ook bij revieuws van supplementen gezet , als je me niet gelooft check de feiten.
    Kan het haast niet lezen hoor maar ben je nu wel of niet verkoper ??

Trek lekker je conclusies aan de hand van een nickname jongen, ben je iig goed bezig !

Rot gewoon op met je reclame voor troep wat niet werkt !

AAS werken hier bij de meesten al minimaal omdat ze niet weten wat eten, trainen en rusten inhoud en zal zeker zo n kutproduct van een paar euro wel werken ?

Owjah ik vergis me, dit neem je samen met eiwitten en dan komt alles goed

Originally posted by drilon View Post

Met coke bedoelde ik dat ik na het gebruik van mijn pot zo'n cocaine gevoel had , kstond heel de tijd strak ( opgespannen spieren) en mijn uithoudingsvermogen was top , en khad zo veel meer zelfvertrouWen, het is natuurlijk niet hetzelvde gevoel maar je kan het daar wel een beetje mee vergelijken....
    Wow man echt super ! Als jij crea gaat gebruiken krijg je denk een heroine effect

Originally posted by Nocerino View Post
    Hooligan maakt weer goede vrienden!
    Vrienden heb ik in real life ben ik niet nodig op een forum waar van die clowns zoals jij en pescatore zitten

Originally posted by pescatore View Post
    Ja, toch blij dat ie er is. Zonder hem gaat het door hem self proclaimede niveau zo omlaag met louter stervelingen zoals de rest van de wereld enzo.
    YES YES ! Hoe gaat het eigenlijk met jou ouwe rukker ? nog steeds vol op discussie's aan t verliezen van de vrouwtjes ?

Comment

U mad brah ?
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Hahaha wat een clown is tie toch ook hè. Tis dat ik geen kontridder ben, kon best leuke soeps maken van de beste man.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Toch vond ik dat hooligan gelijk heeft, misschien brengt hij het niet zo zoals velen het zouden willen horen, maar pescatore en nocerino, jullie worden zelf al meer trollen, al minder serieuze posts en iedere keer u mad?

Comment

Originally posted by quibus View Post
            Toch vond ik dat hooligan gelijk heeft, misschien brengt hij het niet zo zoals velen het zouden willen horen, maar pescatore en nocerino, jullie worden zelf al meer trollen, al minder serieuze posts en iedere keer u mad?
            Hou op Q, is letterlijk de eerste keer dat ik dat zeg. Daarnaast is er niks mis met regelmatig in topics posten die op zichzelf bedoeld zijn voor offtopic geouwehoer. Ik draag heus wel mijn steentje bij en dat weet jij denk ik zelf ook wel. Dat gezegd hebbende, jij hebt uiteraard ook recht op je mening.

Comment

Originally posted by quibus View Post
              Lees eerste post van hooligan maar weer door. Hij wakkert dit zelf aan hoor.
              Nu is het topic weer lekker verpest, terwijl ik eigenlijk best benieuwd was naar resultaten. Over dat "trollen", ik reageer gewoon serieus in serieuze topics. Hooligan, je hoeft me niet te quoten, kan je ook via pm doen.
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

En toch snap ik Hooligan zn gedachte over het reclamemaken ergens wel, toen ik gister al de bestellingen zag dacht ik nog dat het een verdomde goede slag zou zijn als het fake is allemaal..

Quibus heeft altijd goede punten, en observeert prima denk daar maar eens over na.
                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                Squat 230 kilo
                Bankdrukken 137.5 kilo
                Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Hoe dan ook, Hooligan is gewoon een triest figuur
                  People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Ik kan zelf prima nadenken dat is wel het laatste waar ik hulp bij nodig heb. Als dit een scam zou zijn dan is het wel geniaal idd heheh, incl de slechte interpunctie en dergelijke.

Comment

• Ik heb het product binnen, over 1 a 2 maand zullen we weten of het een scam is ofniet. Resultaten zullen dan ook in mijn log staan.
                      People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

• Originally posted by Hooligan View Post
                        Kerel kerel kerel.. was je zo lekker bezig en ga je hier de fout in

Probeer even een stukje leesbare tekst neer te zetten

enne gains zijn gains, als dit spul zo goed werkt horen er ook gains bij ! Als je alleen het gevoel krijgt , daar doe ik het niet voor !
                        Dit was hooligan zijn tweede post, waar zo fel op gereageerd werd, ik vind zeker voor hooligan dat er met deze post niks mis is maar goed genoeg gezeikt weer.

@pescatore, het valt idd mee maar het valt gewoon op, je zoekt graag de confrontatie met bepaalde leden, ik had van jou gewoon wat anders verwacht.

@nocerino, je doet het idd niet altijd maar je zegt het zelf laatst ook al dat het jou werk is de boel te laten ontsporen

Comment

• Ik mag niet meer met Nocerino omgaan voor mijn moeder Slechte invloed haha.

@quib, je hebt mss wel een punt, dit specifieke figuur is daar echter een slecht voorbeeld van. Als mensen denken constant te moeten ageren, dan mag daar best gepast op gereageerd worden.

Comment

• Ik vind het eigelijkwel grappig , dat sommige hier denken dat ik'reclame' maak . Laatste keer dat ik een revieuw over een supplement zet , echt belachelijk gewoon! Alsof ik kon weten op voorhand hoeveel man dat dit product gingen aanschaffen !

Comment

• trek het je niet aan man, lees gwn over het offtopic gelul heen.

ben nu wel benieuwd naar wat de andere gaan 'ervaren' met dit product.

wel ng n vraagje: waarom post je nu opeens n review als je het product n jaar geleden hebt gebruikt?
                              grtz
                              powerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190

Comment

• Originally posted by jjj7797 View Post
                                trek het je niet aan man, lees gwn over het offtopic gelul heen.

ben nu wel benieuwd naar wat de andere gaan 'ervaren' met dit product.

wel ng n vraagje: waarom post je nu opeens n review als je het product n jaar geleden hebt gebruikt?
                                grtz
                                Omdat ik juist lid ben geworden... Anders had ik het wel een jaar terug gepost, en met stats erbij , iemand vroeg mij bij mijn kennismaking op het forum over dit product , daarom dacht ik , ik zal het ineens ook bij de supplementen revieuws zetten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X