UNIVERSAL( anabolic sterol complex )

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by drilon View Post
    ik zou niet weten waarom ik aandacht zou willen trekken ? ik geef gewoon mijn eerlijke opinie over dit product ,
    Ik denk dat Guuske dacht dat het een reclame-uiting was, van de dudes die het verkopen en dat het niet aan jou gericht was...
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by Iguana View Post
      Lees mijn geopende topics maar eens door, het was eens een trend om nieuwelingen hier af te zeiken om alles dat heb ik nogal hard de kop ingedrukt door een 12 tal bans.

Wat jij nu doet is gewoon kut, de jongen doet zijn best een review te schijven omdat hij dit een leuk forum vind(als iemand al met zoiets begint is het vaak een blijver) en jij zaagt het meteen af omdat jij nog geen shake durft te nemen!
      ik vind dit inderdaad een TOPforum ! ik had al veel eerder lid moeten worden . grtz

Comment

Originally posted by Guusd View Post
        Klinkt als rotzooi. Ik hou het liever bij eten en trainen. Wat is het Alpha male gevoel eigenlijk? Lijkt mij meer een schreeuwerige uitspraak om aandacht te trekken
        Geld moet rollen.
        People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Originally posted by Siegfried Muller View Post
          Geld moet rollen.
          Siegfried "money" Mayweather.
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by pescatore View Post

Niet gezien. Was mss ook niet de meest tactvolle reactie van me, maar no harm intended richting OP. Zit weleens wat ruis op de lijn qua intonatie op fora, zo ook dit
            Ach ik breng het soms ook een beetje lomp en ongenuanceerd, bedoel het niet altijd even hard lol.

Gaat mij erom dat 99 van de 100 nieuwkomers hier komen om te nemen, en nooit zelf met iets komen.
            Deze nieuwkomer komt meteen met een recensie wat in houdt dat hij in potentie een blijvend lid is, die koester ik!

En waar het in de kern om draait is dat als ik op een ander iets groter bb forum kijk hoe het er in de voorstelsectie soms om toe gaat tegen nieuwelingen, dat moeten we hier niet willen
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo
            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

De reviews die ik allemaal lees zijn zo positief dat het bijna niet geloofwaardig meer is haha, geen 1 review gevonden die ook maar een beetje negatief is..

Vond het wel genoeg zo met multivit, whey, creatine en omega 3 maar toch maar een pot van 180 kopen..

Loop ook wel aardig in de papieren al die supplementen dus het moet het wel zeker waard zijn.. ben heel erg benieuwd iniedergeval!

Comment

Originally posted by ultra1993 View Post
                De reviews die ik allemaal lees zijn zo positief dat het bijna niet geloofwaardig meer is haha, geen 1 review gevonden die ook maar een beetje negatief is..

Vond het wel genoeg zo met multivit, whey, creatine en omega 3 maar toch maar een pot van 180 kopen..

Loop ook wel aardig in de papieren al die supplementen dus het moet het wel zeker waard zijn.. ben heel erg benieuwd iniedergeval!
                dacht ik hetzelfde over...is een product die al 15 jaar op de markt is en constant mee geevolueerd heeft.Wil wel iets zeggen natuurlijk.Die leverancier zal er vast niet te veel van begrijpen al die plotse bestellingen
                Strength Within, Pride Throughout

Comment

Naja ik heb een pot van 180 besteld iniedergeval.. ben benieuwd over 2 weken of het echt zo geweldig is.

Comment

Mijn god, dat het maar goed mag werken want wat zijn die dingen groot, een stinken niet normaal haha.

Snelle levering van body-supplies, gister besteld om 12 uur, vandaag half 11 binnen.

Over 2/3 weken zal ik even laten weten wat ik er ook van vond.

Comment

Originally posted by ultra1993 View Post
                      Mijn god, dat het maar goed mag werken want wat zijn die dingen groot, een stinken niet normaal haha.

Snelle levering van body-supplies, gister besteld om 12 uur, vandaag half 11 binnen.

Over 2/3 weken zal ik even laten weten wat ik er ook van vond.
                      Haha opeens.gaat iedereen.dit bestellen, mss dat ik dit in de toekomst ook maar probeer

Comment

ik w8 nog op mijn pakkie mja belgie he...zal wel morgen of donderdag zijn

Comment

Originally posted by stanleymarclar View Post
                          Haha opeens.gaat iedereen.dit bestellen, mss dat ik dit in de toekomst ook maar probeer
                          er zullen genoeg reviews zijn...geloof dat we met 3 of 4 dit besteld hebben

Comment

Ik wil hier ook wel het fijne van weten..
                            Geen woorden, maar daden.

Comment

Hoorde inderdaad dat het knoeperds van pillen zijn, ik krijg vandaag ook mijn pakketje binnen. Ben benieuwd!
                              People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Seving size 6 pillen? Dat is nogal wat heej? En dan van die knoeperts!

Stel het werkt deze keer precies zoals ze beloven, dan is het gisteren al uit de handel gehaald.
                                Of het is constand uitverkocht door alle steroiden gebruikers die dit verkiezen boven een naald in je lijf.
                                Nehhh, geloof er geen sikkepit van.
                                Maar zoals altijd, geloof je er hard genoeg in, dan werkt het ook..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X