UNIVERSAL( anabolic sterol complex )

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ban deze supplementen-aansmerende bodylab fanboy svp.
    Gerespecteerde leden bedreigen (of überhaupt op deze manier de discussie aan gaan) doe je maar op DBB, laat dit forum niet verloederen door deze kinderachtige discussies svp!

Comment

• Originally posted by drilon View Post
      @ Hooligan , juist even naar je profiel gecheckt wat ben jij geliefd zeg !

ik ben blij dat ik blijkbaar niet de enige ben die zo over je denkt
      Nee, gelukkig ben je zelf al heel snel ontzettend populair. Kappen nou maar, dacht ik zo.....
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Begrijp niet waarom ik blijf meelezen (-.-') wat een niveau jeezes
        Strength Within, Pride Throughout

Comment

• ik steun Aktito btw sluit deze post en ga bannen.bedreigen via PM? kom op...grote mond achter het scherm op een BB forum...stoer

Comment

• Originally posted by aktito View Post
            Ban deze supplementen-aansmerende bodylab fanboy svp.
            Gerespecteerde leden bedreigen (of überhaupt op deze manier de discussie aan gaan) doe je maar op DBB, laat dit forum niet verloederen door deze kinderachtige discussies svp!
            Ik denk dat het normaal is dat ik reageer op de reacties van MIJN topic niet ?, het was nooit mijn bedoeling om in discussie te gaan met iemand , totdat iemand met mij in discussie ging , het was mijn korte revieuw over een supplement ,zonder stats , ik heb ook nooit ergens gelezen op het forum dat het ' verplicht' is om stats te geven bij supplementenrevieuw , maar als je een supplementen-verkoper bent door een revieuw te zetten , dan denk ik dat meerdere mensen hier wel geband moeten worden !

Comment

Ik denk dat het normaal is dat ik reageer op de reacties van MIJN topic niet ?, het was nooit mijn bedoeling om in discussie te gaan met iemand , totdat iemand met mij in discussie ging , het was mijn korte revieuw over een supplement ,zonder stats , ik heb ook nooit ergens gelezen op het forum dat het ' verplicht' is om stats te geven bij supplementenrevieuw , maar als je een supplementen-verkoper bent door een revieuw te zetten , dan denk ik dat meerdere mensen hier wel geband moeten worden !
              jij weet gewoon van geen ophouden dude...voel je niet zo aangevallen.Deze gasten gaan hier al langer mee en weten veel meer.wees nu braaf luister,train,gain.en je gaat alsnog plezier beleven aan dit forum...

Comment

• Zo weer een nieuw lid weggejaagd? Goed bezig jongens...

Drilon, laat het lekker voor wat het is. Grote kans op een ban als het zo doorgaat, ook al is het niet jouw fout.
                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by futurekill View Post
                  jij weet gewoon van geen ophouden dude...voel je niet zo aangevallen.Deze gasten gaan hier al langer mee en weten veel meer.wees nu braaf luister,train,gain.en je gaat alsnog plezier beleven aan dit forum...
                  ik heb zelf aan de admin's gevraagd voor dit topic te sluiten . en geloof mij ik zal zeker geen revieuw's meer zetten dit is gewoonweg belachelijk ! en Hooligan is gewoon een vals mens , eerst zelf uitdagen en dan zeggen dat ik hem bedreig ?

Comment

• Drilon hoe oud ben jij, 12?

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                      Drilon hoe oud ben jij, 12?
                      En hoe oud ben jij quibus?

Tuurlijk weten wij dat het een product is met placebo effect. Maar die jongen komt hier om wat te leren. Dat hij dan meteen word afgezeken door een "gerespecteerd" lid. Dat ga jij toch ook niet doen quibus?
                      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Mind is everything.

Comment

Als je al vindt dat iemand een vervelende discussie begint door sceptisch te doen over een product omdat niet wilt beschrijven of je nou egt vooruit bent gegaan, vindt ik dat je gwn niet tegen kritiek kan en daarom maar kinderachtig gaat doen.(en je komt idd over als iemand die ons dit product wilt aansmeren, al zeg ik niet dat dit perse waar moet zijn).
                          En omdat dit JOUW topic is betekent nog niet dat jij bepaalt wat anderen zeggen.

Comment

• Het latijnse woord forum is in het nederlands marktplaats. De reden dat dit soort websites fora heten is omdat er wordt onderhandeld en gediscussieerd, zoals dat op de fora in romeinse steden ook gebeurde. Met andere woorden: Als je hier een reactie plaatst kan je er een terug verwachten
                            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

@ Hooligan , juist even naar je profiel gecheckt wat ben jij geliefd zeg !

ik ben blij dat ik blijkbaar niet de enige ben die zo over je denkt
                              Zoals al vaker gezegd : Ben hier niet om vrienden te maken, die heb ik in real life wel en hoef ik niet op een forum waar iedereen zich anders opstelt !
                              En BTW ik zit op dit forum om intressante stukken te lezen en eventueel vragen te stellen.. niet om anderen rotzooi aan te smeren

Originally posted by futurekill View Post
                              ik steun Aktito btw sluit deze post en ga bannen.bedreigen via PM? kom op...grote mond achter het scherm op een BB forum...stoer
                              Mag ook wel naar Belgie komen hoor heeft hij ook geen probleem mee

Originally posted by drilon View Post
                              Dat is jou probleem ! Denken dat iets van jou is Als iemand je om info vraagt en je kunt wel gevoelens beschrijven maar geen fatsoenlijke stats geven ( heb je ook niet want je traint niet eens ) heb ik er geen vertrouwen in... Je bent dus een slechte verkoper !

Originally posted by Nocerino View Post
                              Zo weer een nieuw lid weggejaagd? Goed bezig jongens...

Drilon, laat het lekker voor wat het is. Grote kans op een ban als het zo doorgaat, ook al is het niet jouw fout.
                              Past jou wel he ? Had geen problemen gehad als het jongetje gewoon een beetje respect had !

Originally posted by Nocerino View Post
                              En hoe oud ben jij quibus?

Tuurlijk weten wij dat het een product is met placebo effect. Maar die jongen komt hier om wat te leren. Dat hij dan meteen word afgezeken door een "gerespecteerd" lid. Dat ga jij toch ook niet doen quibus?
                              Kijk jij weet dus wel hoe het zit, het placebo effect !

Alleen jammer dat jij denkt dat hij hier is om wat te leren want hij weet t toch echt ALLEMAAL al

Je ziet toch duidelijkd at hij er verstand van heeft met zn uitspraken over eiwit etc.

Comment

• Ik ben 31 nocerino, en ik heb het volgens mij netjes gehouden met commentaar, lees even wat hij op de pagina van hooligan schrijft.
                                En hoe hij blijft doordrammen, dat hij komt om te leren, heel goed, maar neem dan ook wat aan, eerste post was oke, daar stonden zelfs leesbare zinnen in, vervolgens gaat hij(wellicht uit de kast gelokt door hooligan) helemaal los, moeders en kanker worden er te pas en te onpas ingeslingerd.
                                Als iemand dat op straat tegen mij zou roepen kon hij ze voortanden in een zakje mee naar huis nemen.
                                Ik snap dat je alle reden zoekt om mij in een verdomhoekje te zetten, nadat ik commentaar op jou en pescatore heb geleverd, maar doe dat dan als het terecht is en niet als ik aggeer op eoa internetheld.

En weer een nieuw lid weg tja, ik zal hem net zo missen als kontridder/lupus/bruine anjer/ etc.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X