Originally posted by Been
View Post
Super Trianabol
Collapse
X
-
ik heb niet gelezen maar sups die naar a.s. is vernoemd is meestal crapp
beweren dat ze supplementen kunnen aanbieden die dezelfde werking als echte oral roids zijn gewoon op zoek naar meer klanten om zo hun eigen portemonnee wat voller te maken, logish...
Iedereen die een beetje logish nadenkt weet dat je dit soort producten links moet laten liggen.
Ps: Ik heb het hier niet over het product van body-food... ik ging puur en alleen op de zin van Punani af.
Comment
-
Om een voorbeeld aan toetevoegen
S.A.N. heeft een product genaamd T3 (moet cytomel voorstellen)
voor de mensen die geen verstand hebben en horen dat T3 onwijs goed is..ga je zoeken naar T3
koop je mischien het product van S.A.N. terwijl het totaal niet hetzelfde effect geeft..
zo is ook een manier om klanten te werfen
Comment
-
Originally posted by Fanatic View PostGeen medicijnen (Dianabol) vergelijken, met voedingssupplementen (Trianabol). Als dit product Pueraria-Lobata zou heten, zou het dan beter verkopen?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Fanatic View PostGeen medicijnen (Dianabol) vergelijken, met voedingssupplementen (Trianabol). Als dit product Pueraria-Lobata zou heten, zou het dan beter verkopen?
dus in mijn ogen is het om de verkoop
Comment
-
Originally posted by Fanatic View PostIk ken iemand met de achternaam BOL en zijn dochter heet ANNA."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by sakurakilla View PostOm een voorbeeld aan toetevoegen
S.A.N. heeft een product genaamd T3 (moet cytomel voorstellen)
voor de mensen die geen verstand hebben en horen dat T3 onwijs goed is..ga je zoeken naar T3
koop je mischien het product van S.A.N. terwijl het totaal niet hetzelfde effect geeft..
zo is ook een manier om klanten te werfen
maar gast jj wilt alleen horen dat het super is. Dus ik zeg het bij deze het is fucking goed en je zal flink gainen
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
16 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
22 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
19 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
22 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment