Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
minimale toevoeging aan deze topic: Ik heb gisteren als proef RPM en Drive gebuikt. Werd er nerveus en onrustig na ongeveer 20 minuten (ingenomen op lege maag) en moest gewoon gaan sporten. Vervolgens intensief gesport.
Evolution, development, curiousity and improving you tax
Voor de 2de keer RPM & Drive gebruikt. Voelde me lusteloos voor de training en heb van beide producten 2 capsules op een (redelijk) lege maag ingenomen. Heb wederom heerlijk gesport en de pomp is ook geweldig.
Evolution, development, curiousity and improving you tax
4 RPM genomen, deed niks, volgende dag 6 of 7 Drive genomen met ook nog 2 RPM, werd alleen maar moe er van.
Misschien dat je elke dag 7 of 8 capsules RPM moet nemen op nuchtere maag en dat het na 3 dagen gaat werken, ik las ook dat de werking sterker wordt na verloop van tijd. Maar wat kost dat wel niet. Ik ga voor superpump 250 of voor supercharche nu denk ik.
Heb vandaag dus die RPM genomen.
Kan zijn dat het tussen de oren zit, maar vond het wel lekker trainen.
Plasmajet moet je ook 10 capsules +/- 2 uur van te voren nemen. Misschien dat het wat zwaar is voor mijn lichaam want was niet altijd even lekker trainen, soms zelfs wat moe voordat ik begon. Dat tegenover RPM waar maar 2 capsule +/- 1 uur van te voren. Was niet moe en trainen ging wel lekker wat gewichten/reps verhoot.
Zijn in principe verschillende supps. Maargoed, nogmaals kan tussen de oren zitten (weet niet eens of 1x al effect heeft)... maar voelde wel goed...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment