Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik zag dit topic vandaag voor het eerst en ben gelijk naar je site gegaan. Ziet er inderdaad goed uit, maar bij alles wat ik aanklik krijg ik een server error. Zie het verder zeker zitten bij je te bestellen.
Ik zag dit topic vandaag voor het eerst en ben gelijk naar je site gegaan. Ziet er inderdaad goed uit, maar bij alles wat ik aanklik krijg ik een server error. Zie het verder zeker zitten bij je te bestellen.
Ik heb al verschillende keren geprobeerd om je site te bezoeken. Als ik erop zit en ik klik iets aan krijg ik een foutmelding. Daarna moet ik alles afsluiten om het daarna opnieuw te kunnen proberen. Is er geen gemakkelijker manier om eventueel iets bij je te kunnen bestellen. Ik kan het niet komen halen want ik heb last van etalagebenen.
je producten op je home page veranderen naar 2 rows ipv 1 (kan in virtuemart verandert worden)
nu heb je zo een lange lijst en een grote witte space ernaast waardoor het voor de gebruiker noodzakelijk is dat hij lang moet gaan scrollen naar beneden
je producten op je home page veranderen naar 2 rows ipv 1 (kan in virtuemart verandert worden)
nu heb je zo een lange lijst en een grote witte space ernaast waardoor het voor de gebruiker noodzakelijk is dat hij lang moet gaan scrollen naar beneden
Waar kan ik dat dan vinden in virtuemart? Heb gekeken maar kan het niet vinden ben niet zo'n webpage held hahaha
Elke 3 uur kan er maximaal 30 gram eiwit worden verwerkt.. Er moet dus niet te veel eiwit worden ingenomen. Ondanks dat er maximaal 30 gram per 3 uur opgenomen kan worden betekent niet dat dit automatisch voor iedereen gelt Voor elke individu is dit anders.
Het verhaal klopt al niet, maar WTF grammatica, interpunctie enz? Gelt met een T?
Als je massa wilt aankomen is dit het soort supplement voor jou. Het geeft de extra stoffen die nodig zijn om te groeien
Welke stoffen dan?
Er kan zwaarder getilt worden en/of langer worden volgehouden. Uit onderzoek gebleken dat creatine vooral werkt bij krachtsport en minder zin heeft bij duursport.
Lijkt er op dat deze site maar een beetje snel en rommelig in elkaar is gezet.
Fitness wordt steeds populairder. Iedereen wilt zo snel mogelijk resultaat en zijn “beachbody” klaar hebben. Supplemeten kunnen voor dit gewenste resultaat zorgen. Ook kunner er combinaties worden gemaakt met verschillende supplementen. Kies het supplement dat bij u past!
ik ga die sjors sjors eens rapporte . met zn kutte site steeds vintage shit bumpen .
get a life
You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment