website gericht op supplementen waarvan wetenschappelijk is bewezen dat ze helpen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• website gericht op supplementen waarvan wetenschappelijk is bewezen dat ze helpen

website gericht op supplementen waarvan wetenschappelijk is bewezen dat ze helpen met afvallen.

Slank Afvallen - home - Afvallen,Slank,stacker,CLA,Groene thee,Whey,Fat burner

ook goedkoop wei eiwit isolaat! 16.95 per kilo, inclusief scoop!

Originally posted by whey View Post
    website gericht op supplementen waarvan wetenschappelijk is bewezen dat ze helpen met afvallen.

Je kunt op je frontpage meer aandacht besteden aan de readability.. de achtergrond contrast en je text maakt het moeilijk om te lezen.. Ook heeft het teveel tekst waardoor je de gebruiker na 2 zinnen kwijt raakt

just my 2 cents

Comment

Wat is dat voor een debiele site?
      Ik ben 1 x wezen kijken en ik krijg gelijk spam in mijn e-mail.kap daar eens mee!!!!
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by whey View Post

Dat is écht dé reden om bij jou te kopen of niet? Ongekend
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
          ja shred, daar doen we het voor tog

voor die mooie scoop haha

wat een grappe maker inclusief scoop
          Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
            tja dat is toch doorslaggevend heb er nog niet genoeg thuis liggen
            Calisthenics / Street workout

Comment

jup, hier doe ik het voor (y)

Comment

Wat ik me dan ook afvraag is de link naar een website over dansers en danseressen tussen de wetenschappelijke studies?!
                Go heavy or go home!

Comment

Briljante site.

Informatie voor de danseres; auditietips, dansgroepen en foto’s lijkt van dezelfde maker.

Een goede auditie bestaat uit drie belangrijke punten:
                  - Goede voorbereiding
                  - Zie er toonbaar uit
                  - Straal persoonlijkheid uit

*** GOEDE VOORBEREIDING ***

Dit is zo belangrijk en lijkt zo eenvoudig, maar je zou verbaasd staan hoeveel mensen zich niet goed hebben voorbereid op een auditie. Je zou stukken minder nerveus zijn als je goed de tijd hebt genomen om je voor te bereiden.
                  Voor de musicalartiesten onder jullie: als je de muziek/songtekst van binnen en van buiten kent zal dat ongetwijfeld blijken uit je stem. Je hebt minder reden om bang te zijn.
                  Loop zelfverzekerd bij de auditie de zaal in, al ben je doodsbang, en zing je liedje of doe je dansje.
                  Zeg NOOIT “ uhhm… misschien weet ik het niet helemaal” of iets dergelijks. Daarmee geef je gelijk aan dat je niet goed bent voorbereid en heeft de jury al in het begin het vertrouwen in jou verloren. Je zal nu de sterren van de hemel moeten zingen of dansen na deze verklaring om het vertrouwen nog terug te kunnen winnen.

Doe jezelf een gunst en kijk voordat je de auditie doet op het internet om te kijken waar de show over gaat. Bijvoorbeeld: kijk op youtube, ga naar de bibliotheek, bel het theater, ga naar een workshop die ze aanbieden, bekijk enkele fragmenten uit een andere show of download de muziek. Al deze informatie kan op een later moment van pas komen en een jurylid nèt dat beetje meer overtuigen van jouw goede intenties en kwaliteiten.

*** ZIE ER TOONBAAR UIT***

Je verschijning maakt een verschil, dus zorg voor gepaste kleding voor een auditie. Voor zang is een smoking of gala jurk teveel, maar kleding die comfortabel zit en je figuur goed doet zal prima overkomen. Je kan zelfs wegkomen met een spijkerbroek en een simpel t-shirt, belangrijk is dat het netjes er uit ziet. Een klein beetje je kleden in de stijl van de beoogde rol is nog het beste.
                  Voor danseressen is het belangrijk dat je goed strak in de danskleding zit met gepaste schoeisel voor elke techniek en verlies vooral geen omslagrokjes, haarbandjes, etc.
                  Haren strak, zonder plukken en goed stevig vastgezet. Sieraden thuis laten. Het beste is ook als je 1 opvallend ding uitkiest om aan te trekken, zodat de jury je makkelijk kan herkennen. Tegen elkaar kunnen ze dan zeggen ‘… dat meisje met die rode haarband, die is leuk’.

*** STRAAL PERSOONLIJKHEID UIT ***

Naast een specifiek talent zijn producenten op zoek naar een aangenaam persoon waar gemakkelijk mee te werken is. Want in een productietijd van maanden worden de mensen waar je mee moet werken haast familie, zo vaak zie je mekaar.
                  De auditie begint niet op het punt wanneer er wordt gezongen of gedanst. Het hele gebeuren eromheen is ook van belang. Neem een aangename, vriendelijke, enthousiaste en zelfverzekerde houding aan. Soms wordt een iets minder gekwalificeerd artiest aangenomen, pakweg alleen maar omdat men inschat dat er met hem of haar heerlijk te werken valt.
                  En vergeet niet het gezegde: ‘Je krijgt geen tweede kans om een eerste indruk te maken’. Dus de eerste paar momenten dat je in aanraking komt met de jury zijn ook heel belangrijk.

*** MEER BELANGRIJKE TIPS ***
                  Als jou wordt gevraagd iets te laten zien wat je thuis hebt ingestudeerd, laat dan zien waar jij in uitblinkt. Een nummer wat op jouw lijf is geschreven en bij je past.
                  Vocaal gezien moet het in je bereik liggen en danstechnisch moet je het perfect kunnen uitvoeren. Presenteer jezelf als een uitzonderlijk knap, getalenteerd persoon die zij graag in hun show willen opnemen.
                  Geen nood als de jury je afkapt tijdens de auditie. Het betekent niet dat ze je niet mogen. Professionals kunnen meestal al in één oogopslag zien of iemand talent heeft.
                  Je beste ‘skills’ kun je het beste meteen laten zien. Probeer er altijd rekening mee te houden dat de jury je voor het eind afkapt.

Kom niet naar een auditie om te vertellen aan alle medewerkers over de verschrikkelijke dingen die jou verhinderd hebben dat je op je best bent die dag.
                  Als je ziek bent is het het beste om niet uitgebreid te vertellen dat je normaal gesproken véél beter zingt. Ze zullen meer sympathie hebben voor de zieke artiest die zijn uiterste best doet om er het beste van te maken. Ze zullen je zien als een dapper persoon die onder slechte omstandigheden zo goed mogelijk presteert en niet een ziek iemand die 10 excuses had omdat hij/zij zo ziek was.

Ook hoef je niet uit te wijden over de eventuele misstappen die je hebt begaan tijdens de auditie. Het zijn mensen die weten dat die ene keer dat jij iets laat zien niet perfect hoeft te zijn. De meeste juryleden zijn zelf artiest (geweest) en weten heel goed hoeveel spanning een auditie met zich meebrengt.
                  Maak wel je excuses als je per ongeluk de choreograaf een trap geeft of je drinken op de jurytafel laat vallen!
                  Het is handig als je weet wat de jury wilt horen of zien tijdens de auditie, dus laat je goed voorlichten. Bij audities voor musicals willen ze de ene keer liedjes uit de musical horen, terwijl ze de andere keer ze juist niet willen horen. Kom daar achter door te bellen.

Blijf realistisch over de inschatting over de rollen waar je auditie voor wilt gaan doen. Ouders en familie zijn apetrots op je en zeggen dat je geschikt voor alles bent. Maar stel je bent 1.50m. en je wilt de hoofdrol voor ‘Supermodel’, dan ben je gewoon niet zo geschikt. Investeer in rollen waar je werkelijk kans op maakt.
                  Als je je eigen muziek op cd moet meebrengen, neem dan altijd een kopie extra mee. Mocht je in bezit zijn van een ipod, neem mee! Vergeet het snoertje niet voor de aansluiting op een versterker.

Laat de jury zich niet ongemakkelijk voelen door naar één persoon te staren. Af en toe oogcontact met een paar juryleden is optimaal.
                  Laatste noot:
                  Dit alles is begonnen voor de lol, dus hou de lol erin! Het gaat niet over leven of dood. Beleef de tijd van je leven als artiest en ga vooral niet bij de pakken neerzitten als een keer iets niet lukt. Je hebt je best gedaan en meer kan je niet doen. Leer van deze ervaring en op naar de volgende.
                  Misschien was je deze keer het type niet, maar het behoort tot de mogelijkheden dat je een onuitwisbare indruk gemaakt hebt bij de jury en ze je voor een volgende of andere productie alsnog vragen.
                  http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

hey shred , wat bedoel je in godsnaam met je danseressen????

en pinada, ben het niet met je eens. als jij een argument kan bedenken waar ik iemand vals van beschuldig, dan weerleg ik dat met een ander argument. heb niemand hier vals lopen te beschuldigen, eerder omgekeerd. en dan kunnen jullie het niet uit staan dat ik jullie er onder uit lul, en dan gan je me maar blokkeren? net of dat zin hebt. nou, heb ook wat beters te doen, dus wees maar niet bang, zal niet meer posten.
                    Last edited by hardcoreslimming2; 18-10-2009, 20:40.

Comment

Originally posted by hardcoreslimming2 View Post
                      hahaha
                      vind het wel leuk van je dat je zoon volhoudertje bent...

kom er maar in admin :P
                      je kan trainen voor een sixpack, of neem een sixpack voor een bierbuik...

Comment

en pinada, ben het niet met je eens. als jij een argument kan bedenken waar ik iemand vals van beschuldig, dan weerleg ik dat met een ander argument. heb niemand hier vals lopen te beschuldigen, eerder omgekeerd (bijv deze vage danseressen shit). en dan kunnen jullie het niet uit staan dat ik jullie er onder uit lul, en dan ga je me maar blokkeren? ik kom tenminste met wetenschappelijke literattur als ik een supplementen boer afkraak. jullie komen met vage danseressen opmerkingen. wat is dat voor rare shit hier joh??

nou, heb ook wat beters te doen, dus wees maar niet bang, zal niet meer posten.
                        Last edited by hardcoreslimming2; 18-10-2009, 20:46.

Comment

Originally posted by hardcoreslimming2 View Post

en pinada, ben het niet met je eens. als jij een argument kan bedenken waar ik iemand vals van beschuldig, dan weerleg ik dat met een ander argument. heb niemand hier vals lopen te beschuldigen, eerder omgekeerd (bijv deze vage danseressen shit). en dan kunnen jullie het niet uit staan dat ik jullie er onder uit lul, en dan ga je me maar blokkeren? ik kom tenminste met wetenschappelijke literattur als ik een supplementen boer afkraak. jullie komen met vage danseressen opmerkingen. wat is dat voor rare shit hier joh??

nou, heb ook wat beters te doen, dus wees maar niet bang, zal niet meer posten.

probleem heeft zichzelf opgelost

was al aan het wachten op hardcoreslimmin3
                          je kan trainen voor een sixpack, of neem een sixpack voor een bierbuik...

Comment

Listen up chief: je bent niet de eerste die shops afzeikt, en vast ook niet de laatste. Dat heeft echter hoe dan ook geen pas. Of je de producten die 3XL nu verkoopt een "hardcoreslimming2 seal of approval" geeft of niet, heeft geen reet te maken met of je ook de verkoper af kunt kankeren.

Tribulus is meuk. Mee eens, absoluut. Maar dan moet je het product afzeiken, niet de verkoper. Dat is een aanval op iemands persoon, en dat is gewoon triest. Vandaar de felle reacties, en de terechte edit van Pinada.

Je mag hier best posten, schema's afkraken, producten de grond in trappen, allemaal dik in orde. Maar als je het nog eens persoonlijk maakt, heb je een permaban te pakken. Vind dit namelijk erg vermoeiend, en volgens mij ben je echt niet te stom om te snappen waarom dat zo is.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Check even het hele citaat van Osterich hierboven
                              Dat stond voorheen bij de links op de website van mr. Whey a.k.a. hardocoreslimming a.k.a. hardocoreslimming2 a.k.a. hardocoreslimming3 bladiebladieblaaaaa

Last edited by Shredmaster; 18-10-2009, 20:56.
                              Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X