de goedkoopste wei van nederland!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ow en nog iets hardcoreslimming: Nog één post waarin je een andere supplier afkraakt, welke supplier dan ook, en je hebt een ban te pakken. Serieus. Mwhahahahahaha, hoe vals ben ik.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Help hem uit zijn lijden en ban hem gewoon meteen

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
        Help hem uit zijn lijden en ban hem gewoon meteen
        Jij hebt zeker zijn adres om te bestellen al genoteerd? whaaaaahahaha..

Comment

Originally posted by Pinada View Post
          Serieus. Mwhahahahahaha, hoe vals ben ik.
          *En vloog weg op haar bezem*
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by hardcoreslimming View Post
            ik geef commentaat net als op mij commentaar gegeven wordt. leden mogen commentaar geven op de producten. dat staat zelf in jullie regels, ik ben ook een lid dus ik geef ook commentaar.
            ik krijg ook overigens commentaar, dus wat is nou het probleem? commentaar geven, daar gaat het hier toch om. ik zie dat iedereen hier wordt afgekraakt buiten xxl en powersupplements om. xxl en power supplements zullen hier wel belangen hebben, dat zal wel de reden zijn, want de rotzooi die xxl verkoopt is paginas lang!
            Er zijn wel meer verkopers hier op de site zoals Raw supplements en dergelijke die hier hun shizzle adverteren zonder dat wij er op "negatief" reageren. XXL en PS zijn geen sponsoren van Bodynet zoals Dutchbodybuilding.com sponsoren heeft. Dit forum heeft geen enkele band noch afspraken met supplement verkopers. Dus waar zie je dat iedere supplementenboer wordt afgekraakt? Dat hebben we 1x eerder gedaan en dat was ook met iemand die niet bepaald een geweldige indruk maakte. Geloof dat het de boer uit Ridderkerk was met bodyfood.nl.

De produkten die XXL zelf maakt zijn geen troep. Ik ben het wel eens dat hun assortiment zo enorm is dat er veel produkten tussen zitten waar ik even bij moet fronsen. Maar als je goede omzet wilt draaien moet je ook dingen verkopen die mensen willen. Vraag en aanbod...basis economie.

bro waar je van groeit is:
            voeding, rust (slapen), creatine, anabolen, training.
            Je maakt een grapje zeker? Voeding, rust en training is waar je van groeit.

Dingen zoals Creatine en anabolen horen in het andere groepje wat je noemt. Die druppels in de emmer van water. Nu ga je nog de indruk wekken dat je niet weet waar je het over hebt... Zo gaat je geloofwaardigheid nog meer naar beneden. Beetje jammer.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              Er zijn wel meer verkopers hier op de site zoals Raw supplements en dergelijke die hier hun shizzle adverteren zonder dat wij er op "negatief" reageren. XXL en PS zijn geen sponsoren van Bodynet zoals Dutchbodybuilding.com sponsoren heeft. Dit forum heeft geen enkele band noch afspraken met supplement verkopers. Dus waar zie je dat iedere supplementenboer wordt afgekraakt? Dat hebben we 1x eerder gedaan en dat was ook met iemand die niet bepaald een geweldige indruk maakte. Geloof dat het de boer uit Ridderkerk was met bodyfood.nl.

De produkten die XXL zelf maakt zijn geen troep. Ik ben het wel eens dat hun assortiment zo enorm is dat er veel produkten tussen zitten waar ik even bij moet fronsen. Maar als je goede omzet wilt draaien moet je ook dingen verkopen die mensen willen. Vraag en aanbod...basis economie.

Dingen zoals Creatine en anabolen horen in het andere groepje wat je noemt. Die druppels in de emmer van water. Nu ga je nog de indruk wekken dat je niet weet waar je het over hebt... Zo gaat je geloofwaardigheid nog meer naar beneden. Beetje jammer.
              man, dat weet toch iedereen dat als je de echte grote massa wilt aanzetten dat je doping moet gebruiken. ik denk dat op een board als dit, hier geen discussie over nodig is :-)

pinada, je bent een stoere vrouw! wow! en als ik iemand af wil kraken doe ik dat toch wel. maak ik gewoon weer onder een andere IP een nieuwe usernaam aan... je bent misschien wel stoer maar blijkbaar niet zo intelligent en je regels zijn niet logisch, typisch een gevalltje van een onlogisch vrouwtje dat een grote bek probeert op te zetten om tussen de mannen te passen.
              Last edited by hardcoreslimming; 18-10-2009, 18:58.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                Ik denk dat 95% van de mensen wel weet dat de meeste suplementen niet werken.
                Meeste wat gebruikt word zijn vitaminen, creatine visolie en whey. Dus wat jij vertelt is niks nieuws.
                Ook de 100 verschillende soorten whey is vaak moeilijk om te kiezen wat nou het beste voor je is. Werking van whey is er niet. Het gaat vaak om de smaak of hij wel goed is ja of nee. En de ingredienten daar kan je ook onderscheidt uit maken. De 1 meer vet met minder Kh, de ander meer vet met meer suikers etc. Het is vaak een persoonlijke voorkeur.

Je bent net 2 dagen aangemeld en het is niet raar dat je aangevallen word want je komt zelf zeer agressief over, waarom dat is is mij een raadsel.
                ja dat weet iedereen, maar er wordt commentaar geleverd op mijn whey op basis van een naald in een hooiberg. terwijl er genoeg commentaar beschikbaar is op de grote zooi van andere suppliers. dus ik zeg daar wat van, dan word er geantwoord dat ik zonder argumenten een supplier afkraak. dus laat ik de argumenten zien. alles oorzaak en gevolg, beter lezen dus.

Comment

HS je praat poep. Zoals jij het presenteerde werd de indruk gewekt dat steroiden in de basis hoort van een goed eet/sport/leef patroon. Dat is gewoon onzin. Net zoveel onzin als dat je in elke reactie plaatst.

En Linda hoeft zich niet te bewijzen door een grote bek op te zetten. Je zit jezelf op anderen te projecteren ventje. Je kan rustig onder een ander adres, naam en proxy server registreren en wordt je net zo snel verbannen als je zo onnozel blijft doen. Als je fatsoenlijk doet kun je rustig blijven.

Comment

ok als ik het goed begrijp, kraken jullie iemands producten agf op basis van de persoonlijkheid die de producten presenteert.. psychologisch goed verklaarbaar. doch heeft niets met de producten te maken zelf.

haha, en je argument over anabolen, je gaat me toch niet vertellen dat je gelooft dat iemand een lichaam van een pro kan bereiken zonder de hele dopingzooi naar binnen te gooien??? als je dat gelooft, keep on dreaming.. ga ik verder ook niet op in.
                    Last edited by hardcoreslimming; 18-10-2009, 19:07.

Comment

Wat doe jij eigenlijk hier op het forum?

Ga lekker ergens anders je zooi verkopen......vervelende klier.
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

HS je praat poep. Zoals jij het presenteerde werd de indruk gewekt dat steroiden in de basis hoort van een goed eet/sport/leef patroon. Dat is gewoon onzin. Net zoveel onzin als dat je in elke reactie plaatst.

En Linda hoeft zich niet te bewijzen door een grote bek op te zetten. Je zit jezelf op anderen te projecteren ventje. Je kan rustig onder een ander adres, naam en proxy server registreren en wordt je net zo snel verbannen als je zo onnozel blijft doen. Als je fatsoenlijk doet kun je rustig blijven.
                        man, jij praat onzin. anabolen horen 100% zeker weten in de basis van een grote jongen en de prof (heb het hier niet over de standaard sportschool bezoeker)

linda heeft zich al bewezen door mijn reactie over rotzooi supplementen te moderaten. dat is vals en onlogisch en in tegenstrijd met haar eigen regelement. dat is alles, voor de rest boeit het me niet.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                          Wat doe jij eigenlijk hier op het forum?

Ga lekker ergens anders je zooi verkopen......vervelende klier.
                          man trek het je allemaal niet zo aan zeg.

ik had liever gehad dat je inhoudelijk in gaat op de wetenschappelijke literatuur, en in plaat daarvan kom je me argumenten dat ik agressief over kom. dat zal allemaal wel, maar alles is actie en reactie en oorzaak en gevolg. reageer er niet zo emotioneel op zou ik zeggen en hou het inhoudelijk. ik zeg gewoon eerlijk wat ik er van denk en wat ik zie, that's it.

Comment

het is niet onmogelijk om een erg geod lichaam te krijgen zonder as. duurd alleen tyfus lang.

kunnen we nou ophouden met dit bullshit topic gaat nergens over...

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                              het is niet onmogelijk om een erg geod lichaam te krijgen zonder as. duurd alleen tyfus lang.

kunnen we nou ophouden met dit bullshit topic gaat nergens over...
                              ik train 20 jaar en heel fanatiek. de vooruitgang die ik geboekt hebt met AS/etc.. in 1 jaar, is vele malen zo groot als de vooruitgang die ik heb geboekt in 5 jaar zonder AS.
                              en nog sterker, as heeft me op een niveau gebracht waar ik zonder AS nooit zou zijn gekomen! ben er van overtuigd dat mijn spieren permanent groter en sterker zijn geworden met as. kijk eens naar de lichamen van voor het AS tijdperk en naar de lichamen van nu.. dat zal genoeg zijn.
                              Last edited by hardcoreslimming; 18-10-2009, 19:28.

Comment

Originally posted by hardcoreslimming View Post
                                ok als ik het goed begrijp, kraken jullie iemands producten agf op basis van de persoonlijkheid die de producten presenteert..
                                Echt...je zou een stuk intelligenter over komen als eens zou ophouden met anderen woorden in de mond te leggen. Je loopt de hele tijd dingen te schreeuwen die nergens op slaan en waar geen enkel bewijs voor is. Lachwekkend...en dan vraag je je af waarom er niemand inhoudelijk in gaat op "onderzoeken". Een discussie voeren met je is als praten tegen een muur...tijds verspilling. Zodra je wat zinnigs te melden hebt kan er verder gepraat worden

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X