de goedkoopste wei van nederland!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

en jij begrijpt mij niet. so what?

Comment

Deze gozert loopt echt stom te ijlen, zeggen dat ie de goedkoopste is op 65 euro voor 4.5kg...
      Groeten

Comment

@hardcoreslimming: prima als je hier reclame komt maken voor je shop of je producten, het is echter niet de bedoeling andere verkopers af te kraken.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

ik geef commentaat net als op mij commentaar gegeven wordt. leden mogen commentaar geven op de producten. dat staat zelf in jullie regels, ik ben ook een lid dus ik geef ook commentaar.
          ik krijg ook overigens commentaar, dus wat is nou het probleem? commentaar geven, daar gaat het hier toch om. ik zie dat iedereen hier wordt afgekraakt buiten xxl en powersupplements om. xxl en power supplements zullen hier wel belangen hebben, dat zal wel de reden zijn, want de rotzooi die xxl verkoopt is paginas lang!
          Last edited by hardcoreslimming; 17-10-2009, 20:29.

Comment

en aan revius, ik dacht echt dat ik de goedkoopste was. 13,25 voor een 2 pound jar is nog steeds de goedkoopste. maar in vegelijking met bulk verpakkingen zijn sommige inderdaad goedkoper. dat heeft niets met ijlen te maken, maar met het feit dat ik het niet wist. je manier van praten is zelf ijlen door mij van ijlen te betichten.
            overigens bezit onze eiwit per 100 gram minder vet en koolhydraat dan die van 49,95 per 4,5 kilo. dus het is wel een ander product hee.. voor ons product zijn we dan strict gesproken nog steeds de goedkoopste. dus ik ijl niet. je ijlt dus zelf. en ook al heb ik een fout gemaakt, dan ijl ik nog steeds niet. iemand betichten van ijlen als hij een reken fout maakt, is pas ijlen. dus shut up.

Comment

Originally posted by hardcoreslimming View Post
              super goedkoop indeed! bizar hoor. ik weet dat dat ongeveer de kost prijs is. dus die mensen verkopen ook met verlies. overigens zit in die genoemde proteine ook iets meer koolhydraten en vet, maar dan toch, groeien doe je er prima door!

mijn excuses voor de iets te felle reactie, lijkt een beetje op roid rage.. anyway, ik irriteerde me aan die gast met zijn insuniatie, die irritaties heb ik laten blijken, verder no hard feelings. overigens valt het me wel op dat die gast gelijk zoekt naar een speld in een hooiberg (de speld is het commentaar)

Edit Pin. Gaarne het bij je eigen producten en shop te houden en niet andere verkopers af te kraken.
              Welke gast met welke insuniatie??
              en welke gast zocht naar een speld in het hooiberg (heeft het wel meteen weten te vinden idd)

of vertel je ons iets niet.. dat je zo reageert?

Comment

Kerel, als leden commentaar hebben, hebben ze dat op producten. We kraken hier geen suppliers in zijn geheel af, wat jij wel aan het doen bent.

Tenzij je natuurlijk zo idioot reageert als jij, dan kun je er op wachten.
                Last edited by Pinada; 18-10-2009, 10:37.

Comment

haha pinada, ik zie dat je mijn commentaar er uit haalt over xxl?? dus iedereen mag wel commentaar geven over mij en andere suppliers maar niet over xxl?? er staat in jullie regels dat leden commentaar mogen geven, maar dan moet je er dus ook bij zetten dat er een uitzondering geldt voor xxl. niet echt eerlijk he... als je dat nou van te voren zegt, dan weet ik waar ik aan toe bent, maar dit is een beetje vals.

Nogmaals: Lezen is echt een vak hè?
                  Last edited by Pinada; 18-10-2009, 10:38.

Comment

haha pinada, ik zie dat je mijn commentaar er uit haalt over xxl?? dus iedereen mag wel commentaar geven over mij en andere suppliers maar niet over xxl?? er staat in jullie regels dat leden commentaar mogen geven, maar dan moet je er dus ook bij zetten dat er een uitzondering geldt voor xxl. niet echt eerlijk he... als je dat nou van te voren zegt, dan weet ik waar ik aan toe bent, maar dit is een beetje vals.

Het gaat er om de manier waar op!!!!! commentaar geven is toch echt wat anders dan zomaar wat roepen zonder enige onderbouwing, dan kun je verwachten dat hem een keer terug krijgt.

Comment

Originally posted by ukkie View Post
                      Het gaat er om de manier waar op!!!!! commentaar geven is toch echt wat anders dan zomaar wat roepen zonder enige onderbouwing, dan kun je verwachten dat hem een keer terug krijgt.
                      Kerel, als je producten troep vindt, prima. Maar betrek dit niet op een supplier.

bro waar je van groeit is:
                      voeding, rust (slapen), creatine, anabolen, training.

al die supplementen zijn een druppel in de emmer met water en de bovengenoemde zaken (voeding, training etc) zijn de emmer met water.

pff dat hoef ik toch niet meer uit te leggen???
                      Last edited by Pinada; 18-10-2009, 10:39.

Comment

The data I did find was much less promising, and a bit troubling, to say the least. For instance, this study (Int J Sport Nutr Exerc Metab. 2000 Jun;10(2):208-15) concluded...
                        “Supplementation with tribulus does not enhance body composition or exercise performance in resistance-trained males.”
                        And this study (J Ethnopharmacol. 2005 Oct 3;101(1-3):319-23) concluded...
                        "The findings in the current study anticipate that Tribulus terrestris steroid saponins possess neither direct nor indirect androgen-increasing properties."
                        In other words, tribulus supplementation does not affect testosterone levels.
                        The most recent study I found (J Strength Cond Res. 2007 May;21(2):348-53) was conducted on Australian rugby players... none of whom received any perceptible benefit from tribulus supplementation.

effe zoeken man, stikt van onderzoeken op het internet... al die rotzooi werkt niet en is weggegooid geld. dus dat bedoel ik nou met rotzooi, en het stikt op internet ervan en xxl is ook maar een handelaar, no hard feelings, de kopers zijn zelf zo dom om er allemaal in te trappen. en daarom reageerde ik pissed op de insuniatie van saku, terwijl er zat overduidelijk is af te kraken.. lijkt op vriendjes politiek hier en belangen.
                        Last edited by hardcoreslimming; 18-10-2009, 02:48.

Comment

Ik denk dat 95% van de mensen wel weet dat de meeste suplementen niet werken.
                          Meeste wat gebruikt word zijn vitaminen, creatine visolie en whey. Dus wat jij vertelt is niks nieuws.
                          Ook de 100 verschillende soorten whey is vaak moeilijk om te kiezen wat nou het beste voor je is. Werking van whey is er niet. Het gaat vaak om de smaak of hij wel goed is ja of nee. En de ingredienten daar kan je ook onderscheidt uit maken. De 1 meer vet met minder Kh, de ander meer vet met meer suikers etc. Het is vaak een persoonlijke voorkeur.

Je bent net 2 dagen aangemeld en het is niet raar dat je aangevallen word want je komt zelf zeer agressief over, waarom dat is is mij een raadsel.
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

ik geef commentaat net als op mij commentaar gegeven wordt. leden mogen commentaar geven op de producten. dat staat zelf in jullie regels, ik ben ook een lid dus ik geef ook commentaar.
                            ik krijg ook overigens commentaar, dus wat is nou het probleem? commentaar geven, daar gaat het hier toch om. ik zie dat iedereen hier wordt afgekraakt buiten xxl en powersupplements om. xxl en power supplements zullen hier wel belangen hebben, dat zal wel de reden zijn, want de rotzooi die xxl verkoopt is paginas lang!
                            Kerel verkopen van voedings sups,is niks voor jouw.
                            Uit breiden van je kamer en koop handel inschrijving,laat ik het zo maar stellen want de wijze hoe jij al over komt tegen over je klanten zie ik dat niet bedrijfsmatig.
                            En dan jouw internet site

Comment

Whahaha hardcoreslimming. Het wordt met iedere post die je maakt grappiger.

Maar je hebt 100% gelijk hoor, ik ben een valse bitch, get used to it.

Succes met je verkoop, denk dat je hier heel wat trouwe klanten erbij hebt!

"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Dus jouw ROTZOOI werkt wel?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X